Pierdoły:
-nieoryginalny mieszek
-zaparowany lub zmatowiony prawy przedni reflektor
-brak anteny radia
_________________ Pozdrawiam,
Adam
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 27, 2012 22:23
ze zdjęć Kolego nic dokładnie nie zobaczysz. Trzeba obejrzeć auto w naturze. Na obecną chwilę można powiedzieć, że auto był jeżdżone głównie w cyklu miejskim o czym świadczy wytarty pedał sprzęgła. Piloty (!!!) Na zdjęciu widnieje pilot nowej wersji (CEL 5652) zatem jeśli nie ma w komplecie drugiego - przy potencjalnej zgubie będzie mega problem. Używanych pilotów tego modelu nie dokodujesz jeśli nie znasz ich kodów a z tym jest również nieciekawie. Poza tym przy kupnie najlepiej by było aby w dokumentacji samochód posiadał ECU kod (w sumie zbędny ale czasem się przydaje - oby nigdy ) Warto też sprawdzić stan klimatyzacji i chłodnicy - zdarzają się nieszczelności. Stan silnika, ewentualne lakierowanie to już sprawdzisz na miejscu. Pozdrawiam.
Bidi, A co tam takiego jest strasznego jestem ciekaw bo Raptile mi to auto pokazywał
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Bidi [Usunięty]
Wysłany: Czw Lis 01, 2012 21:07
całe malowane, do tego jakieś ślady po naklejkach na błotnikach, w komorze silnika jakieś cuda wianki, już nie pamiętam dokładnie ale obszedłem dookoła i nawet nie odpalałem nie siadałem bo dla mnie to auto wyglądało jak by z dwóch spawane było, niestety ciężko kupić u nas ładnego MG ZR ZS ZT , oglądałem z tata już z 10 sztuk MG i powiem tyle masakra, znamy bardzo dobrze markę i albo cofane liczniki na potęgę, albo malowane, jest cieżko
pozdrawiam
ps. a i najważniejsze ze pan twierdził ze autko cacy malina i ze cały orginał tylko maska i błotnik malowany kocham handlarzy
Bidi szkoda, że dopiero teraz napisałeś, Tak to bym nie robił na marne 400 km
Byłem w środę oglądać to auto z czujnikiem lakieru. Cały prawy bok malowany (miejscami dosyć szpachlowane). Do tego pęknięta przednia szyba, sprzęgło do wymiany i kupę dupereli do poprawek ( jak choćby brak plastików w środku). Źle spasowany zderzak tylni po prawej stronie (widać w nadkolu przy prześwitach po prawej i lewej stronie koła)
To już kolejny przypadek ładnej sztuki na zdjęciach okazującej się złomem.
Chyba nie warto jechać oglądać samochodu z ogłoszenia dalej niż 100km, przynajmniej ja nie zamierzam, gdy będę zmieniać
Samo spasowanie zderzaków jest ostatnią rzeczą, którą bym się sugerował przy oględzinach R i MG. Wiele modeli R ma nie do końca skuteczny system ich mocowania, czasami zdejmiemy zderzak do naprawy jakiejś pierdoły i potem przy zakładaniu bardzo ciężko równo spasować.
Znalazłem jeszcze jeden "ciekawy" egzemplarz:
http://otomoto.pl/mg-zr-C26421985.html
Auto wygląda na zdjęciach o niebo lepiej niż poprzedni. Po rozmowie telefonicznej z obecnym właścicielem sprawa wygląda następująco: nowe sprzęgło, nowe przednie opony, rozrząd wymieniony. Problem z nieszczelną klimatyzacją minimalne luzy w układzie kierowniczym. Według oględzin obecnego właścicela boki były malowane. Dach i maska podobno w oryginalne.
Czekam na wasze opinie. Może ktoś z Was już oglądał w/w model.
Chyba nie warto jechać oglądać samochodu z ogłoszenia dalej niż 100km, przynajmniej ja nie zamierzam, gdy będę zmieniać
No to jeszcze zależy chyba od budżetu jakim dysponujemy na auto - co innego jak szukamy czegoś do 10-15-20 tysięcy bo wtedy dokładnie tak jak piszesz nie ma sensu jeździć dalej, a co innego jak szukamy auta np: powyżej 40-50 tysięcy bo wtedy czasem warto pojechać dalej. Na szczeście w przypadku R/MG cięzko o coś powyżej 20
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum