Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 21:24 [R45] Brak mocy pow. 3tys obr, duzo pali, szarpanie na LPG
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Powitać,
zaczne od tego, ze jestem po swapie silnika na prawdziwy, pelnowartosciowy silnik 1.8 (po kapitalnym remoncie, o parametrach moznaby rzec idealnych). [silnik juz ma przejechane z 2tys kilometrow]. i teraz pytania:
1. Jak cisne gaz (szczegolnie to sa sie odczuc, gdy jest wcisniety w podloge), to od 3 tys obrotow (obojetne czy Pb czy podtlenek LPG) da sie odczuc jakby cos auto chwyciło i trzymało i nie pozwoliło mocno przyspieszac [nie ma zwiekszenia plynnego mocy, lecz spadek tej plynnosci].
Temu wszystkiemu towarzyszy wysokie spalanie, rzedu 12-13 litrow w miescie (i to nie przy ciezkim bucie, lecz swobodnym przyspieszaniu, nie przekraczaniu w porywach 4tys obrotow).
2. Tutaj juz temat do samej instalacji LPG, po regulacji smigal az milo - bez szarpania itp - w pelnym (do 4tys, bo nie chce zakatowac silnika na poczatku) zakresie obrotow. Po jakims czasie (kilkaset, moze 500-700km) zaczyna szarpac od 1 do 2,5tys obrotow.
Jestem po wymianie cewek z kablami WN, świece siedzą w tym aucie od pazdziernika 2011 (i to nie byle jakie, bo NGK, ktore kosztowaly troche kapuchy). Sondy lambda mi sprawdzal Gawin na kompie i mowil, ze sa ok.
moje przemyslenia co do wyzej wypisanych spraw:
1 - kolektor wydechowy z katalizatorem? a wlasciwie katalizator zapchany?
2 - gdzies natknalem sie na cos podobnego i po wymianie reduktora nie dochodzilo do takiego rozregulowywania LPG, ktory powodowal nietrzymanie parametrow instalacji.
To jak, pomożecie?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 21:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cewka zapłonowa, mam trochę podobne objawy ale tylko na benie drastyczne a na gazie mam delikatna utratę mocy, mechanik zaczyna podejrzewać cewkę bo inne rzeczy mam nowe. Będę na T4 niebawem to może będę wiedział więcej
[ Dodano: Pon Kwi 02, 2012 23:25 ]
LPG mi sie nie rozregulowuje
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Pią Lis 02, 2012 16:08
leszczu wiesz jak sprawdzić map-sensor? On odpowiada za dawkowanie paliwa tak?
W waszych roverkach też tak jest że gdy włączę światła awaryjne to przygasają mi wszystkie inne żarówki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum