Wysłany: Sob Paź 13, 2012 15:13 [R75] Nie odpala zero reakcji
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam mam problem otoz moj rover nie chce odpalac stalo to sie nagle , kreci ale nie zaskakuje i nie odpala ,aku raczej jest ok bo kreci ,paliwo jest prawie caly bak , kiedys jak nie odpalal odlaczylem kleme minusowa poczekalem chwile i zapalal ,a teraz juz nawet to mu nie pomaga. a ze jestem za granica to jest problem duzy bo musze jakos wrocic do polski za 2 tygodnie . dzieki z gory
_________________ sew
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lis 12, 2012 18:40, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 13, 2012 15:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
problem dalej nie zniknal, wychodzi na to jakby prad nie dochodzil do pomp , bo przez krotkie podlaczenie ich one dzialaja ta pod maska jak i ta w baku , gdzie moze byc problem pomozcie
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Lis 02, 2012 23:46
szukać śladów chomika w aucie który zrobił sobie gniazdo z przewodów od pomp mi ostatnio chomik zrobił zwarcie i załączył klime w mondeo , może Tobie przegryzł kabel?? lub przewód z jakiejś innej przyczyny stracił ciągłość...
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
i tak dalej mam nie rozwiazany problem auto jest juz u 2 mechanika i oni stwierdzili ze cale auto napiecia nie ma ,i komputer nie laczy sie z autem bo sterownik go nie puszcza i gdzie jest problem, dodam ze na miejscu pasazera bylo willgotny dywanik gdzies woda sie dostala i co moga spowodowac,i mowil ze wogole dziwne zwarcia sa na aucie
Jeśli woda była pod nogami pasażera to najprawdopodobniej zalało komputer (ecu) który jest umieszczony na przeciwko filtra kabiny znajdującego się pod podszybiem, częsty przypadek, odpływ który powinnien odprowadzać wodę zatykany jest wiekszymi śmieciami jak np liście, następnie w komorze tworzy się akwarium i poziom wody podnosi sie aż zalewa komputer i dostaje sie otworami do kabiny, dlatego należ pamietać o czyszczeniu odpływów regularnie.
woda byla a raczej wilgotno ,a w kompie w podszybiu nie bylo wody,a czy mozliwe jest ze immo sie stracilo swoj kod czy cos w tym stylu przez ta wilgoc i teraz odcina napiecie i nie zapali, i jesczze nowinka wogole z kompem auta nie da sie polaczyc komputerem Bosh
Wilgoć przez ten czas mogła zrobić bałagan. Pooglądaj skrzynkę bezpieczników czy nie ma zaśniedziałych połączeń. Może BCU nad schowkiem było zalane - jest to możliwe jak podszybiem do środka się lało lub szyberdachem się przelało i dalej po słupku.
Przy okazji zobacz czy nie masz wyłączonych pomp poprzez rozłączony wyłącznik bezwładnościowy, który jest za schowkiem. Odcina on pompy paliwa w przypadku kolizji. pewnie kolizji nie miałeś ale warto się upewnić
Co do IMMO czytałem gdzieś w którymś poście o możliwości samo rozkodowania IMMO a raczej niezsynchronizowania z ECM. Jak IMMO nawali to nie kręci rozrusznikiem, natomiast pompy powinny działać.
masz napięcie na nodze załączającej w przekaźniku?
Na nogach 85,86 powinieneś mieć zasilanie cewki przekaźnika
Przekaźnik jest załączany masą przez ECM (złącze 331 pin 10). +12 idzie z bezpiecznika poprzez wyłącznik bezwładnościowy
Ostatnio zmieniony przez Pieta Pon Lis 12, 2012 20:22, w całości zmieniany 5 razy
oj tego to nie wiem bo auto jest w mielcu u mechanika a ja w rzeszowie, ciegle szukaja, ten bezwladnosciowy byl sprawdzany i zero zmian byly tez wymieniane wszytkie czujniki i tez nie pomoglo,podmiene skrzynki bezpiecznikow i tez nie pomoglo , podmieniany komp i tez nic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum