2. "zimne" powietrze z halogenów -> tutaj pudło całkowite z 2 powodów:
- w zimę i deszcz cały syf leci do środka, nie daj boże wjedziesz w głębsza kałużę...
- i tutaj to "zimne" powietrze, mam proste pytanie: w lato gdzie jest cieplej, blizej asfaltu czy dalej? Bo z tego co wiem (i co mówią prawa fizyki)
Akurat ten wariant mi się nie podoba bo zauważyłem piasek w obudowie filtra myślę nad dziurą w masce ale dopiero jak przyjdzie turbo bo może się zmienić odrobinę położenie stożka i nie musisz zalewać mnie falą krytyki bo oberwuję co się w samochodzie dzieje
Ale dzięki za rady
greg-si napisał/a:
skoro masz już tyle gratów i chcesz ładować turbo to radziłbym pójść również w jakieś strojenie. Wiadomo koszt wzrośnie lecz może wtedy wykorzystasz w pełni regulowane kółka, wałki...
Tak to widzę że wsadzasz i liczysz na coś co samo przyjdzie a niestety może tak być że zyskałeś raptem 2km.
A więc jeśli chodzi o strojenie i te przeróbki to nie robię ich sam tylko z sąsiadem mechanikiem który kocha takie przeróbki i te wałeczki i kółeczka to nie była prosta sprawa iż została wgrana jakaś częściowa mapa do komp ale to jeszcze nie to jak skończę miejmy nadzieje opisze wszystko
Narazie ogromny brak czasu dlatego tak rzadko bywam na forum
Pozdro
Edytował Adrian: poprawiłem cytowanie
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Lis 16, 2012 08:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 15, 2012 21:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sobon, Na jakim ECU działasz bo z tego co pamiętam, MEMS 1.9 który występował w Twoim modelu nie jest programowalny. Dopiero MEMS3 wprowadzony wraz z modelami 25/45/75 dawał taką możliwość czy to poprzez BDM czy OBD.
Też własnie jestem ciekaw, bo komputer z R200 ma mapy zintegrowane z programem sterującym, więc trzeba by rozbijać wsad procesora i szukać mapek.
Do tego potrzebny jest programator (pewnie samemu trzeba zrobić) i znaleźć listę rozkazów i jaki kod im odpowiada (a że procek intela to raczej ciężko dostępne, chodź pewnie to kopia 8088).
Dokładnie, a z resztą gdyby to było realnie wykonalne metodami nie wymagającymi specjalistycznego sprzętu i wiedzy to pewnie angielskie for kipiałyby od modyfikacji tych komputerów.
A tak na marginesie ADI-mistrzu, spotkałeś się kiedyś z jakimiś ciekawymi materiałami na temat modyfikacji MEMS3 w locie poprzez złącze BDM? Niedawno grzebałem przy takim komputerze i takowe złącze jest wyprowadzone. Pewnie należałoby w tej sprawie założyć nowy temat, ale na razie nie wiem czy jest po co.
ECU jest włożone MEMS3 i właśnie ze gdzieś przez mostkowanie się oszukuje sterowanie i rzekomo miało coś tam oszukiwać było dobrze do piątku gdzie auto dziwnie się zachowywało szarpało sąsiad nie wiedział co jest Wieczór zgasł i nie odpalił spalił mi bezpiecznik pod maską Head Motor czy coś takiego wymieniłem go i silnik nie palił zamieniliśmy kompa na fabrykę i jest dobrze po rozebraniu mems3 w miejscu pinów które mostkował (2z prawej z 3 z lewej licząc od góry) na zdjęciu byłowidać ze coś się zadymiło.
Wniosek jeden nieudana pseudo mechanika
Teraz nie wiem jak i co włożyć zeby dobrze mi tym wszystkim strowało
Jaki komp
Może od czegoś innego????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum