proponuje zalepic EGR (jesli tego nie zrobiłes jeszcze ) i ewent skasowac byki i dalej cieszyc sie z przyjemnosci jazdy a tak po za tym zawor który jest na zdjeciu to jebst własnie od EGRu. a bład 34 wskazuje na cewke czasu wtrysku wiec raczej nie zniknie ten błąd.
kadzaf, a czemu proponujesz zaślipić EGR? Aż taka jest różnica w jeździe z zaślepionym? Ja u siebie planuje zaślepić, ale jedni polecają a drudzy odradzają i sam nie wiem.
u siebie planuje zaślepić, ale jedni polecają a drudzy odradzają i sam nie wiem.
Odkrec kolektor ssacy to zobaczysz ile jest w nim syfu (co wpływa negatywnie na osiagi ) ,to samo odma w parze z EGR robia brud. dlatego odradzam.
No wlaśnie miałem ostatnio przyjemność odkręcania tego kolektora i był cały zasyfiony taką czarną mazią, troche go wyczyściłem, czyli mowisz, że to wszystko dzięki EGR cały ten syf trafia tam?
jest co czyścić po tylu latach, w dolocie zmniejsza się prześwit przez ten syf a co za tym idzie spadają osiągi
warto wszystko wyczyścić i zaślepić egr i syfu już nie będzie
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Lis 18, 2012 18:37
karol6376 napisał/a:
czyli mowisz, że to wszystko dzięki EGR cały ten syf trafia tam?
EGR,odma ,turbina
Tego trzeciego nie da sie wykluczyc troszke zawsze bedzie ,ale te dwie pierwsze mozna inaczej zastapic(egr zaslepic ,odme puscic gdzies indzieJ)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum