Wysłany: Nie Lis 18, 2012 21:36 [Rover 400] Skończył się silnik
rozrząd w dieslu
[ Dodano: Nie Lis 18, 2012 21:36 ]
Wydaje mi się , że jest tylko jedna dziurka w kole zamachowym , ale sprawdź i obróć 360 stopni wałem . U mnie jest jedna .Blokowałem tak koło , jak chcialem odkręcić śrubę na wale głównym przy rozrządzie .
Bialy1990, Tak dolny wałek da się zablokować tylko w jednej pozycji tam się wkłada wiertło przez otwór od skrzyni i zablokuje się.
Na górny walku masz znak na kole który się ma licować z obudowa.
Po naprawie głowicy robiłem tak ze wyciągnąłem blokadę w skrzyni, ustawiałem tłoki w jednakowa pozycje (trochę cofnąłem ), przykręciłem głowice, ta boczna obudowę paska razem z kołem zębatym. Pokręciłem kilka razy górnym walkiem żeby się wałek ułożył i wszystkie zawory się raz otworzyły i zamknęły. Ustawiłem na górny znak wałek. Potem dałem blokadę na dolny wałek do skrzyni , założyłem pasek i tyle
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jak wszystko złożysz , przed odpaleniem obróć wałem głownym ze dwa obroty , czy nic nie blokuje ( bo jak byś coś źle zlożył , to znowu kłopocik ). Ja obracałem kluczem za wałek rozrządu ( przed założeniem obudowy ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum