Wysłany: Pon Lis 12, 2012 01:10 [MG ZR 2.0 iDT] Czy warto wgl się nim zainteresować.
Zamierzam kupić MG ZR 2.0 iDT ale nie mam wlg pojęcia czy warto. W sensie MG w diesel'u. Już odpuściłem sobie wersję 160KM z racji HGF.
Seria silników L nie posiada tej usterki ale wiem, że nie ma róży bez kolców... Stąd mój post.
Jakie są najczęstsze usterki iDT
Czy bardzo różni się zawieszenie od wersji 1,8 VVC czy jest takie samo?
Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach?
Czy jeśli jest ogłoszenie iDT, a ma hamulce bębnowe z tyłu to jest to fake - zwykły TD?
NoPE, A co ma być według ciebie IDT a TD ? w R/MG wysteowalo tylko oznaczenia SD, SDI i IDT.
Co do L-serii to jedynie co może padnac to ECU w pompie VP30 ale to jest wada tych pompy VP30 i VP44 i nie tylko występuje w Roverku czy MG Aha i jeszcze wielka wda jest przeplwyka bo pada tak szybko ze hej i masz utrate mocy Ale za to są alternatywy w mafless mapkach
Czy ma bębny czy tarcze to jedna wielka loteria montowali co było na polkach
Co do tego MG to jakiś dziwny wiejski tuning ma i ktoś już wymieniał dolny waz od IC bo wygląda na nowy.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
idt - intercooled
td - non-intercooled
ale możliwe, że coś pokręciłem.
Nie rozumiem ostatniego zdania 'Ale za to są alternatywy w mafless mapkach'
A jak ze zbieraniem się autka np. wyprzedzanie? Chciałbym też cieszyć się jazdą
Druga sprawa - jest możliwe uzyskanie 60KM tylko przez wymianę turbiny o zmiennej geometrii? Była taka oferta na allegro ale juz zakończona. Mam tylko screen'y.
Wracając do aukcji - cena nie jest zbyt niska? Na jednym ze zdjęć widać przetartą kierownice. Nie wiem czy licznik nie był kręcony.
z wyprzedzaniem nie ma problemu ... stosunkowo łatwie jest też "podkręcenie" tego silnika (np. poprzez wymiane wtrysków) ... a zmienną geometrię wstawił jeden z użytkowników ( Firq) i działa. Szczegóły są na forum. Ale nawet bez zmiennej geometrii auto jest całkiem żwawe
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 10:47
NoPE, z oznaczeniami to pokręciłeś, oferta to właśnie chyba Firq'a była, a tam u niego to nie tylko wymienione turbo było. Generalnie jak będziesz chciał to wystarczy poszukać na forum jest całe info - jak niewielkim kosztem z serii wyciągnąć ok 150km
NoPE, Jak masz padnięta przeplwyke to to auto niestety jest mulem i ciężko ruszyć z miejsca. Dlatego się wlutowuje inne mapki i już staje się przeplywka zbędna to miałem na myśli.
Co do zmiennej geometrii VNT to ma to jako jedyny Firq i ma 175KM, tylko ze on ma jeszcze wtryski z SDI, maki mafless i VNT. Bez VNT na tym samym setupie masz spokojnie 150KM
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
To chyba kolega Firq właśnie wystawił na sprzedaż bo jak napisał ma 174KM w co nie bardzo chciałem wierzyć. Jego autko jak mówi jest zadbane i szczerze miałem chrapkę na niego ale nie za 15k jak sobie życzył...
Możecie coś jeszcze powiedzieć nt autka z pierwszego postu? Cena jest zachęcająca...
Albo podsuńcie proszę o co ewentualnie zapytać sprzedawcę.
NoPE, Tak Firq sprzedaje swojego ZR I to jest dokładnie ten Czemu nie chciałeś wierzyć ma wykres z hamowni jest i sam tym autem jechałem i ma ta moc bo czuć to Banan na twarzy od 1.800 do 6tys RPM Wciska fotel
Włożył trochę pracy w auto wiec sobie ceni ja bym swoja 45 tez poniżej 14tys nie sprzedał, bo jak auto jest doinwestowane i zadbane to nie będzie nikt za grosze sprzedawał.
Fotami z allegro to sobie czasem naprawdę nie ma co sugerować, jak był kiedyś super ładny czarny MG Zr w Dieslu za podobna kwotę a przy oględzinach każdy stwierdził ze auto jest padlina ze hej.
Tylko policz sobie do każdego auto wymianę płynów, rozrządu i innych !@!$# i masz już 1,5tys które trzeba doliczyć.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie chciałem wierzyć, bo tak opisał autko. Dał VNT i zyskał 174KM.
Cóż 15k nie mam na ZR'a od Firq
Właśnie chciałbym autko na tyle zadbane, żeby przez przynajmniej 3m-ce od zakupu w niego nie wkładać... Jest to realne do kwoty 12k?
Panowie co sądzicie? Przebieg pewnie nieprawdziwy, jakiś tuning bo aż 170KM (chyba że pomyłka).
Poprosiłem o zdjęcie silnika na maila...
Oceńcie tak po zdjęciach chociaż (tak wiem) czy warty wycieczki ponad 300km?
elo 174 KM dokłądniej przebieg 100% prawidziwy we francji do konca serwis w renault co prawda ale był wszystkie faktury wymian i napraw
ksiażki instrukcje wszystko w komplecie
Cena stopniała bo juz prawie kupiłem inne cacko ale jakie to nie powiem dopiero jak sprzadam Bestie i dobije targu to powiem
NoPE, kazesz oceniac bo nie wiesz czy watro 300 km jechać i teraz piszesz ze kasiorki brak
leszczu, dzięki
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 22:47 ] NoPE, w podpisie poniżej masz filmik jak sie kula
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum