Wysłany: Nie Gru 23, 2012 22:14 [R420] FALUJĄCE OBROTY/ ZIMNO W KABINIE!!
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam:), mam 2 pytanka:), po pierwsze mam problem z potencjomentrem tj autko zanim sie nie zagrzeje do min60-80 st dostaje lekkich falujących obrotów na biegu jalowym, niby nic - mechanik mowi ze spokojnie mozna z tym jeździc bo po zagrzaniu auta falowanie ustajem jednak czasami zauwazam tez ze przy zmianie biegów 1/2 i 2/3 auto czasami szarpie dlatego rozwazam wymiane potencjometru juz teraz, - mechanik wycenil robote na 20/30zl ale ile moze kosztowac nowy potencjometr?? i czy ktos ma namiary gdzie go zamowic??
sprawa nr2- latem klima elegancko smiga ale przyszla zima i chcialoby sie miec cieplo w srodku a tu lipa- dmuchawy chodza elegancko, 4 predkosci do wyboru ale obojetnie czy to przy starcue czy po przejechaniu 50-80km - caly czas leci z nich zimne powietrze!, dodam ze wymienilem pol roku temu filtr powietrza, podejrzewam termostat- czy ktos to potwierdzi??i tu ponowna prosba o cynka gdzoe kupic NOWY i ile kosztuje wraz z wymiana, moze ktos bedzie wiedzial to bardzo proszę o cynka, pozdrawiam serdecznie!
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Gru 23, 2012 22:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 22:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
powiem tak....wszystko co napisalem odnosnie ogrzewania bylo jesienią, w miedzyczasie musialem wymienic uszczelke pod glowica+ planowanie glowicy, plynu w zbiorniczku mam teraz na maxa i jakby zauwazylem ze minimalnie ale jednak letnie powietrze zaczelo leciec, temperatura na desce przed HGF wariowala tj silnik sie grzal prawie na maxa skali a plynu ubywalo w mega tempie, teraz po zrobieniu HGF temp w normie, plyn tez, tylko ze nadal max co wycisne z ogrzewania to ledwie lekko letnie powietrze, nawet jak auto troche pochodzi;/
zawor nagrzewnicy to jest ta taka wajha z niebieska albo biała strzałka na konsoli tak?, sorki za byc moze durne pytania ale to moje pierwsze auto i sie dopiero ucze wszystkiego , a z tym potencjometrem wiesz moze skad i za ile dostac NOWY?, bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi!:)
Zawór masz pod maską, zamontowany na wężach przed ścianą grodziową. Sterowany jest przez linkę. Gdy przekręcasz pokrętło, to on dźwignia zamontowana na nim powinna się ruszać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum