Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] mit stał sie faktem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Pon Sty 07, 2013 17:39
[r200] mit stał sie faktem
Autor Wiadomość
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 08, 2013 08:40   

maniaq napisał/a:

Poczytajcie forum np Audi i VW, ci co kupili TDI i wtryski wymieniaja co chwila na naszym paliwie ;)

Które TDI? VP, PD czy CR? Wiem, ze awaryjne były pierwsze 2.5 TDI wycierały się wałki błąd został poprawiony w nastepnych rocznikach, 2.0TDI byla partia ze zwaloną głowicą która podobno potrafiła pęknąc to również zostało poprawione. Natomiast HGF z k-serii nigdy nie został naprawiony i przez 10 lat klepania go było tak samo wiec mogę się zgodzić po tylu latach ludzie się już przyzwyczaili, ze to naprawa eksploatacyjna :lol:

P.S Co z naszym paliwem jest nie tak? Sam mam makarona z wtryskiem comonn rail który to niby taki wrażliwy, a nie zdarzyło mi się aby mu zaszkodzilo paliwo z polskich rafinerii :)

EDIT: poprawka głowicy :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Wto Sty 08, 2013 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 08, 2013 08:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 08, 2013 10:57   

bociannielot napisał/a:
To sobie sprawdź posty kolegi Kozika jak pisał ostatnio o hgf co 50- tys

Tylko doczytaj do końca w jaki sposób robił ten HGF. Czy planował głowicę i wymieniał szpilki. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 12:38   

Pływak napisał/a:
2.0TDI byla partia ze zwalonym odlewem bloku który podobno potrafił pęknąc to również zostało poprawione.
Skad masz takie info? :szok:
mój zięciunio odlewa te głowice i jedyna zmiana jaka nastąpiła to przeniesienie produkcji do Polski, do Poznania na dębiec i wzmożona kontrola jakości a głowice są takie same od pierwszej do ostatniej
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 13:59   

ostatnie pytanie w tym temacie, ile moze wziąźc mechanik za taką robotę? oczywisćie +/- szukałem po forum i konkretów nie znalazłem (sadze ze zeny mogły sie pozatym zmienic)
 
 
leszczu 




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 08, 2013 14:05   

Licz na 400 zł.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 14:27   

400 za sama robotę, z częściami ok 1200 wyjdzie bo pewnie rozrząd przy okazji się zrobi. Bez rozrządu powinno w 8-9 stów się zamknąć
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 14:33   

rozrząd robiłem 2 tys temu z wymianą oleju :-| :-| :-|
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 14:34   

No to bez rozrządu sobie zrobisz :mrgreen:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 14:38   

no 1000 to i tak dobrze przy wartości samochodu jakieś 4000 pln :grin:
 
 
bizon 




Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 08, 2013 14:51   

Koszt zalezy jakich klamotow kto uzyje, za sama robote jak pytalem w Poznaniu wolali ok 300zl. aczkolwiek u mnie okazala sie walnieta cala glowica i doszlo za sama czesc 600 chyba. do tego dwukrotna wymiana oleju i plynu chl. nie wiem czy to regula ale mi kazali po 3 miechach wymienic drugi raz obydwa plyny
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 08, 2013 15:06   

sknerko napisał/a:
Skad masz takie info? :szok:

Sorry mój błąd chodziło o głowice (napisałem omyłkowo blok ale i tak piszesz, ze zięc głowice odlewa) już poprawiam posta. Jest to ogólnie dostępna informacja w internecie. Wpisz w google pęknięta głowica TDI i wyskoczą Ci informacje o tej usterce w pierwszych egzemplarzach 2.0 TDI. Nie jest to regułą ale też nie przypadkiem bo dość sporo takich usterek wystąpiło.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 15:59   

Pływak, Ok bardziej chodziło mi o to, że nic nie poprawili tylko zaczęli lepiej kontrolować produkcję i mniej bubli idzie do aut
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 08, 2013 18:19   

sknerko, potrafisz sam sobie zaprzeczyć w jednym zdaniu ;p Nic nie poprawili tylko zaczęli lepiej kontrolować jakość. Czy to nie jest czasem poprawa zarządzania jakością? Coś się jednak zmieniło. Znaleźli przyczynę i ją wyeliminowali, a nie klepali nadal to samo z nadzieją, ze taki plebs jak my uzna wymianę głowicy za czynność eksploatacyjną :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Sty 09, 2013 09:39   

Ty albo nie rozumiesz co piszę albo na siłę chcesz swoje przepchnąć.
Głowice pękały i pękają tylko mniej i rzadziej bo przenieśli produkcję tam gdzie robią je lepiej i przez to rzadziej pękają. Sam piszesz że rover nic nie poprawił, a termostat PRT? też zmniejszyli przez to ilość HGF ale nie wyeliminowali, tylko że rover coś zmienił a VW zmienił ludzi i miejsce produkcji a ty piszesz że zostało poprawione coś w głowicy. Wiem o działaniach w VW z pierwszej ręki bo mam w rodzinie 2 osoby co tam robią i właśnie przy tych nieszczęsnych głowicach.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 09, 2013 09:54   

Wskaż mi Sherlocku gdzie napisałem, ze zostało coś konkretnego poprawione w głowicy? Napisałem, ze awaria wystepowała ale zostało to poprawione VAGach po 2006r jest już to rzadkością. Nie pisałem, ze zmienili konstrukcje, skład stopu czy cokolwiek innego czytaj ze zrozumieniem, a nie mi zarzucasz, ze nie rozumiem. Nie ważne czy zmienili budowę, kontrole jakości czy kadrę pracowniczą ważne, ze po sygnałach o awariach koncern zadziałał i wyeliminował awarie do sporadycznych usterek ale doskonale rozumiem, ze tonący Rover raczej nie miał już za co eliminować przyczyn usterki tak wiec zrobili lifting i dalej pchali to co mieli na magazynach ;]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Sro Sty 09, 2013 10:26   

Pływak napisał/a:
tonący Rover raczej nie miał już za co eliminować przyczyn usterki tak wiec zrobili lifting i dalej pchali to co mieli na magazynach ;]
mino tego to i tak świetne samochody :D :D :D
mogły by być jednak bardziej niezawodne, odrobinke :D :D :D
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sty 09, 2013 10:35   

Coś więcej o koncernie Vag, tak żeby ulżyć już tym nieszczęsnym Roverkom ;) Jak idzie partia części na eksport do niemieckich Vagów/Skód i nie przejdzie kontroli jakości w Polskiej fabryce to zostają przeznaczone do egzemplarzy na Polski rynek, a Polak idzie i kupuje auto z koncernu Vag bo to prestiż jakość i niemiecka technologia ;] . A co do zbankrutowanego rovera, Vag to nie jest wcale zbankrutowany ani padający koncern żeby nie mógł wprowadzić nowych rozwiązań do swoich silników... myślę że większy rygor przy składaniu 2.0 TDi głównego ich w sumie punktu oferty gamy silnikowej to nie jest jednak to czego oczekiwali by odbiorcy f-my z taką renomą...
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 09, 2013 10:44   

rdgz napisał/a:
mino tego to i tak świetne samochody :D :D :D
mogły by być jednak bardziej niezawodne, odrobinke :D :D :D

Modele z lat 90 uważam za dobre auta jak na swoje czasy. Dobrze wyposażone w miare nowoczesne ale nie te po 2000r (wyjątek 75 jako zupełna nowość) :)

bociannielot napisał/a:
Coś więcej o koncernie Vag, tak żeby ulżyć już tym nieszczęsnym Roverkom ;) Jak idzie partia części na eksport do niemieckich Vagów/Skód i nie przejdzie kontroli jakości w Polskiej fabryce to zostają przeznaczone do egzemplarzy na Polski rynek, a Polak idzie i kupuje auto z koncernu Vag bo to prestiż jakość i niemiecka technologia ;] . A co do zbankrutowanego rovera, Vag to nie jest wcale zbankrutowany ani padający koncern żeby nie mógł wprowadzić nowych rozwiązań do swoich silników... myślę że większy rygor przy składaniu 2.0 TDi głównego ich w sumie punktu oferty gamy silnikowej to nie jest jednak to czego oczekiwali by odbiorcy f-my z taką renomą...


Główny punkt to raczej u nas gdzie się utarło, ze VW to musi być z TDI i typowy Kowalski nie kupi paska z innym silnikiem :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Sro Sty 09, 2013 10:50   

myślę że kupując R większość osób wie czego się spodziewać, niska cena zakupu musi być czymś spowodowana
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sty 09, 2013 10:53   

Pływak, 1.4 tsi tez miał wady, i podobno to też nie są dwa jedyne skopane silniki w ich ofercie... ze skrzyniami DSG skądinąd rewelacyjnymi pod względem osiągów, też jednak są problemy ;) . Ale generalnie masz dużo racji co do Kowalskiego :D .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Mam 16V czy 8V???
pistolet Offtopic 15 Sro Lis 10, 2010 18:44
PTE
Brak nowych postów Wypadek - R200
michone Offtopic 6 Pon Paź 26, 2009 08:24
paff
Brak nowych postów Co sie zmieści do R200
Brt Offtopic 17 Pon Paź 19, 2009 08:59
xROnx
Brak nowych postów [R200] zaślepki
czort Offtopic 6 Pon Lut 23, 2009 15:20
czort
Brak nowych postów lusterka od R25 do R200 98'
memphisto Offtopic 4 Pon Lut 09, 2009 01:36
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink