Forum Klubu ROVERki.pl :: [ MG ZS 180 ] opinię na temat kupna, awaryjności
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ MG ZS 180 ] opinię na temat kupna, awaryjności
Autor Wiadomość
Berry 



Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Nie Sty 13, 2013 21:14   [ MG ZS 180 ] opinię na temat kupna, awaryjności

Witam
Jestem na kupnie nowego autka, Przyznam że podoba mi się MG ZS z silnikiem V6, chciałbym jednak znać opinię wasza o tym samochodzie.
Zawieszenie pewnie takie jak w civicu (wahacze, stabilizatory itp), elementy napędu pewnie inne z racji innego silnika, ale przeguby, półosie są dostepne do tego auta bez problemu? znajdą się jakichś dobrych firm?
Jak z silnikiem, auto ogólnie małej masy więc silnik nie wysilony, opiszcie troche o awaryjności tej jednostki/osprzętu, jak z elektryką tego samochodu(często wcześniejsze modele mają prostrzą eletrykę, mniej awaryjną przez to), skrzynie wytrzymałe?
Czy warto...? Bo opcja inna to volvo 2.0T, no ale lubię budę civic i podoba mi się pomysł włożenia V6 przez MG do tego auta :)
Po zrobieniu przelotu ta maszynka może dojść do 200KM :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 13, 2013 21:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 21:18   

Berry napisał/a:
Po zrobieniu przelotu ta maszynka może dojść do 200KM
O tym zapomnij. Zrobienie przelotu zabierze kilka KM.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Berry 



Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Nie Sty 13, 2013 21:55   

Po strojeniu przybędzie.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 22:00   

a czym to chcesz wystroić?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 22:46   

np. kolega Markzo zrobił swapa z 2.5 do 2.0T i ponieważ koszty przerobienia 2.5 podobno duże, ale to najlepiej z nim porozmawiać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mzas 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 127
Skąd: Warszawa

MG ZS

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 23:19   

Berry napisał/a:
Po strojeniu przybędzie.


Jeżeli oczekujesz kosmicznych doznań i liczysz na jakieś dłubanie przy tym silniku to możesz się przeliczyć. Przeczytaj temat kolegi markzo na forum. Jedyna możliwość, która coś da w tym przypadku to kompresor lub swap na 2.0T ( jak finalnie postąpił markzo) .
Listę rzeczy które zrobiłem przez swój okres użytkowania masz u mnie w garażu. Ogólnie ze swojego samochodu jestem bardzo zadowolony, zarówno z osiągów jak i eksploatacji. Części zamienne dostępne bez problemu np. www.tomateam.pl .
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 23:36   

Na cuda nie licz, tym bardziej na wyniki takie jak u naszych angielskich przyjaciół - czyli wolny wydech 2,5 cala, wywalić kata + stożek i ma być 200+. Przerobiłem te ich pomysły i auto miało mniej mocy niż seria. chyba ok 173KM. Dopiero po założeniu kata, oryginalnego filtra i zrobieniu porządnego dolotu zimnego powietrza auto pokazało 180KM. Potem jeszcze wrzuciłem puche i filtr z modelu ZT190 ale na hamowni nie byłem - motor wyjechał z auta a wleciało 2,0Tseries. Stroić się da na ori sterowniku (jest mapowalny) albo świniakiem (np det3). Tylko nie wiem jak to wyjdzie finansowo... Najlepiej byłoby go dmuchnąć turbem, miejsce na jedno Big Turbo jest, kolektor 6w1 idzie też zrobić. Pojawia się tylko problem CR :/ bo ten motor jest mocno doprężony - 10,5:1. To sporawo na dmuchanie, a korby i tłoki raczej nie wyglądają jakby chciały przyjąć jakiegoś grubszego niuta. Pasowałoby go zakuć albo odprężyć kanapką. Z V6 pod maską przejeździłem ok 1,5 roku i jest to genialne auto. Usterek zero, spalanie bardzo w porządku, fun z jazdy, dźwięk itp - super. Prowadzi się fenomenalnie i jak na FWD nie ma się czego czepić. A przy sprawnych visach, cewkach itp kultura pracy silnka tez wymiata - zapaloną fajke postawisz na motorze w czasie pracy ;) ja zeswapowalem 2,0T bo chciałem iść w większą moc. Motor w serii uturbiony, dużo mocniejsze bebechy i łatwiejsze krzesanie powera ;) ale V6 zawsze będe miło wspominał i polecał :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 07:34   

Aby odprężyć auto to można jeszcze czoło górne tłoka frezować, pytanie tylko jak grube jest aby nie przesadzić.
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 07:46   

Berry napisał/a:
Jestem na kupnie nowego autka
cokolwiek to znaczy :roll: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 10:50   

Berry napisał/a:
Bo opcja inna to volvo 2.0T
a jaki dokładnie model :?:
 
 
 
Berry 



Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 12:00   

-Ecu masterem
-Nie oczekuje cudu ale +25km z wydechu i dolotu tym bardziej dla silnika 2,5 V6 to nie powinien być żaden wyczyn
-model s40 165KM

Właśnie słyszałem o tym VISie że jest drogie i awaryjne, nie przyglądałem się jeszcze działaniu tego cuda

Jak się sprawuje LPG w tych autkach, macie jakieś sprawdzone zestawy?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 12:42   

nie jest tak złe z VIS-ami, zregenerowałem oba za 250 zł. Dostajesz na nich gwarancję
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 12:43   

Berry napisał/a:
-model s40 165KM
bardzo dobry model, poza tym są tez 2.0 200km ale te są już gorsze i nie tolerują lpg. S40 jest chyba jednak wolniejsze od 2.5 kv6, nie mniej jednak sam trochu choruje na takie s40 i wolałbym je od mg zs :) .
 
 
 
Berry 



Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 18:23   

to dobrze z tym visem :)
Był fajny 2.0T ale szczypałem się z kasą, z 2003 roku za 11900 do opłat, ale poszedł.
MG w sumie tańsze i całkiem sporej mocy jak na tak nie duże autko.

Jak z tym gazem,mamy kogoś na forum z podtlenkiem? :)
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 19:48   

z lpg raczej nie ma problemu :)
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
Berry 



Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 20:33   

w jakie spalanie ma taki MG pryz spokojnej jeździe?

Jeszcze jedno bardzo istotne pytanie, bagażnik otwiera się z szybą, czy sama klapa?
Pakuje czasami nagłosnienie im więcej miejsca wtedy tym lepiej.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 20:41   

Zależy czy kupisz wersje sedan czy HB :mrgreen:
 
 
 
Berry 



Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 20:53   

Z tych na allegro ?
[0]=&a_text_i[1][1]=&a_text_i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a_text_i[5][0]=&a_text_i[5][1]=&a_text_i[14][0]=160&a_text_i[14][1]=&change_view=Poka%C5%BC%C2%A0%3E]mg zs
jak to poznać :razz:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 20:59   

sedan

http://otomoto.pl/mg-zs-z...-C26229884.html

hatchback

http://otomoto.pl/mg-zs-2-0-td-C27079306.html

najłatwiej po lampach z tyłu
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
mzas 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 127
Skąd: Warszawa

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 21:13   

Berry napisał/a:
w jakie spalanie ma taki MG pryz spokojnej jeździe?

Jeszcze jedno bardzo istotne pytanie, bagażnik otwiera się z szybą, czy sama klapa?
Pakuje czasami nagłosnienie im więcej miejsca wtedy tym lepiej.


W wersji sedan bagażnik otwiera się bez szyby , w wersji hatchback otwiera się razem z szybą.
Mój egzemplarz pali około 8-8,5 l w trasie , w mieście około 12 przy spokojnej jeździe. Przy dynamicznej jeździe +3 l benzyny :-) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów opinie na temat r75 cdt
seba1x Chcę kupić ROVERka 40 Sro Sty 29, 2014 12:30
damiwr
Brak nowych postów Prośba o opinie na temat pewnej 75
19peter87 Chcę kupić ROVERka 3 Pon Gru 05, 2011 18:20
PawelSki99
Brak nowych postów prośba o opinie na temat rover 75 diesel
seba1x Chcę kupić ROVERka 11 Nie Mar 16, 2014 17:28
seba1x
Brak nowych postów [MG ZT 2.5] - prośba o opinię na temat tego auta
zimnyyy Chcę kupić ROVERka 2 Nie Gru 01, 2013 14:35
rafalmis1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink