Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Turbina GT1549
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Turbina GT1549
Autor Wiadomość
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 03, 2013 23:56   

Mogłeś remi podswietenie w srodek dać i silnik zeby się kręciła ;)


Markzo napisał/a:
:ok: faktycznie, ludzie dłubia lseries na potęge ;D


A ja za swojego sie od roku zabieram i sie zabrac nie moge :/
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 03, 2013 23:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Lut 04, 2013 08:30   

Firq napisał/a:
hehe jak nic nie zmieniałeś Remigiusz, to jest na niej 1.8 bara :) :P

To moze teraz wirnik odleciec ,tym bardziej ze Remiego siła rozpierała i ukrecił nakretke na wirniku (,ciekaw jestem ilu metrowej przedłuzku użył ze u dało mu sie zerwac nakretke M5) :twisted:

Pływak napisał/a:
Markzo napisał/a:
:ok: faktycznie, ludzie dłubia lseries na potęge ;D


A ja za swojego sie od roku zabieram i sie zabrac nie moge :/

A wszystko przez to ze silniki sa praktycznie za free , (porównujac koszt słupa miedzy R ,VW czy innym )
To moga klękać na potęge :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 04, 2013 08:43   

Slupek JTD mozna za tysiaka wyrwac wiec tez nie kosmos. Co lepsze wszystko mam juz przygotowane zostalo kupienie turbo wiekszego, ktore pasuje plug & play bez rzezby i jechanie na strojenie ale na nowe turbo mnie nie stac, a za uzywka bym musial posmigac po szrotach i poszukac czegos niezajechanego tylko nie mam kiedy :/
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 04, 2013 09:20   

Pływak, Myslalem ze zrobić oświetlenie na LEDach SMD w środku ale jakoś mi się nie chce :mrgreen:

kadzaf, Normalnie kluczem nasadowym i ręka bo druga trzymałem przez rękawice wirnik :wink: Sie trochę dziwiłem jak się ukręciło :wink:

Firq, 1.8 nie ma bo rozkręcałem tez cal Wastegate wiec jest na pewno poniezej 1bara bo a nie chciało mi się na kompresorze ustawiać :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Lut 04, 2013 09:47   

Remigiusz napisał/a:
kadzaf, Normalnie kluczem nasadowym i ręka bo druga trzymałem przez rękawice wirnik :wink: Sie trochę dziwiłem jak się ukręciło :wink:

Taki joke miał byc :mrgreen:

Remigiusz napisał/a:
Firq, 1.8 nie ma bo rozkręcałem tez cal Wastegate wiec jest na pewno poniezej 1bara bo a nie chciało mi się na kompresorze ustawiać :razz:

Remi jak to Remi cos czuje ze chyba pojdzie pofatyguje sie i jednak ustawi te 1,3-1,4bara. :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
pawel_cz 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 46
Skąd: lubelskie



Wysłany: Czw Mar 21, 2013 13:42   

redcloud napisał/a:
pawel90 http://allegro.pl/prosta-...2849894798.html
nóweczka :) a wymiary 38/51 mm


Panowie, króciutkie pytanie. Ta redukcja z linku, to ma takie same wymiary jak redukcja w R400 SDi?

Dzięki
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 21, 2013 18:42   

raczej tak w koncu wszystkie silniki miały ten sam osprzet jedynie roznice były w kształtach wezy oraz IC .(prowadzenie przewodow)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 SDI] Swap GT1549 na VNT1852V
Naki17 Tuning mechaniczny 49 Pią Paź 03, 2014 21:59
Remigiusz
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 21:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 15:50
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink