rafalmis1, jak kupowałem AC, to rzeczoznawca przyjechał z miernikiem lakieru i przedstawił mi oto taką tabelkę, to samo powiedział znajomy lakiernik.
Oznaczenia:
1. Powłoka o grubości do 100 um (mikronów) - cienka powłoka lakierowa. Lakier położony bez podkładu, lub wielokrotnie polerowany
2. Powłoka o grubości 100 - 200 um - dla lakierów oryginalnych (zależy od producenta). Przeważnie właśnie waha się od 140 - 160 mikronów .
3. Powłoka o grubości 200 - 300 um - po naprawach lakierniczych najczęściej drugi lakier.
4. Powłoka o grubości 300 - 520 um - powierzchnie po naprawach blacharskich. (szpachla + drugi lakier)
5. Powłoka o grubości 520 - 750 um - powierzchnia szpachlowana i lakierowana . Ilość szpachli okolo 0,5 mm lub więcej
Morał z tego taki że mogę sobie strzelić głębszą polerkę , bez obawy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 08, 2013 18:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W którym miejscu czegoś brakuje? Jakby nie okazało się nic poważniejszego przy oględzinach lub na stacji to za tą cene bym brał. Nie ma co wybrzydzać bo nie ma dużego wyboru a części mozna dokupić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum