Forum Klubu ROVERki.pl :: Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 24, 2013 17:48   

hmm troche to jest cos innego jak o tym co ja widzialem tylko pytanie teraz czy sie maska zamknie na GT18 :P

Splyw oleju byl by super :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 24, 2013 17:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 20:36   

Remi jak będziesz mieć obydwie dmuchawki na wierzchu to z wymiaruj bo ze zdjęcia co widzę to około 6-7cm jest od górnego punktu fabrycznej dmuchawy do maski
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 26, 2013 11:18   

ta dmuchawka co na fotach jest na wysokosci silnika wiec chyba nie powinno byc problemu z zamknieciem maski.
Po za tym przy tym kolektorze nie trzeba ogranicznac sie do dmuchawki jedynie od laguny II ,bo w tym polozeniu mozna podpasic rowniez inne vnt
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 26, 2013 14:36   

Wiem dlatego glownie to zasugerowalem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 26, 2014 08:27   

Chciałem coś dodać bo nie było jasno do tej pory, śmigałem seryjna bez modów Laguna II z ta nasza Turbina GT1852V i tam mierzyłem doładowanie przez OBD i jak się śmiga to pompuje do 1.5bara :wink:

Wiec mieliśmy raczej ze seryjne do 1.6 bara nie cale jest Turbinka ustawiona. Tak ze 1.6 do 1.7bara można moim zdaniem spokojnie ustawić i będzie dobrze :razz:


[ Dodano: Wto Lut 12, 2013 20:48 ]
Aha jeszcze jedno.

Nr katalogowy Renault śruby Banjo do Turbo:

82 00 547 218


koszt jest ok 10zl :wink:

[ Dodano: Pią Mar 14, 2014 21:53 ]
i jak kos może testował większe wtryski oprócz mnie :mrgreen: :P

[ Dodano: Sob Mar 22, 2014 19:04 ]





[ Dodano: Sro Mar 26, 2014 08:27 ]
Jazda na tych wtryskach jest mega fajna :mrgreen: Banan na gębie :P :mrgreen: Ciagnie to lepiej niż na wtryskach SDI :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Turbinka do dolotu
raper1987 Tuning mechaniczny 7 Czw Lut 21, 2008 18:25
Dam-Kam



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink