Forum Klubu ROVERki.pl :: Artykuły, historia, przeżycia - związane z marką Rover.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Artykuły, historia, przeżycia - związane z marką Rover.
Autor Wiadomość
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 27, 2013 13:59   

bocian, bo to nie subaru :P 1.6 ;)

Plywak, a ktore stare auto procentowo bedzie tanie? golf II i rozrzad to tez bedzie procentowo duzy koszt. Auta to skarbonki, z ktorych sie nigdy pieniedzy nie wyjmie ;) Tak trzeba na to patrzec.

O fachowosci napraw juz pisalem - temat rzeka.

Pisalem, by zwrocic uwage, ze to nie jakis straszny demon co dotyka kazdego co nascie tysiecy km ten HGF. Idzie z tym zyc, jak z zawieszeniem w Alfie ;) swiadomosc wyboru pomaga. Jak ktos kupil nieswiadomie, to juz nic na to nie poradzimy. Mozemy polecic czescie, serwis itp itd.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 27, 2013 13:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lut 27, 2013 14:03   

maniaq, A MG ZS ze spoilerem dużym to rover udający subaru :lol: piszesz o autach do normalnej eskploatacji to i ja napisałem o takich - STi to już dla tych co mają duży budżet :)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 27, 2013 14:10   

maniaq napisał/a:
bocian, bo to nie subaru :P 1.6 ;)

Plywak, a ktore stare auto procentowo bedzie tanie? golf II i rozrzad to tez bedzie procentowo duzy koszt. Auta to skarbonki, z ktorych sie nigdy pieniedzy nie wyjmie ;) Tak trzeba na to patrzec.

Tylko rozrzad wymieniasz w wiekszosci aut i to jest staly element eksploatacji, a uszczelka pod glowica nie wiec jak ktos byl swiadom ze kupujac auto za 4k zl za miesiac moze wpakowac 1k zl w uszczelke to ok ale wiekszosc swiadoma nie jest dlatego narzekaja.


Cytat:
Pisalem, by zwrocic uwage, ze to nie jakis straszny demon co dotyka kazdego co nascie tysiecy km ten HGF. Idzie z tym zyc, jak z zawieszeniem w Alfie ;) swiadomosc wyboru pomaga. Jak ktos kupil nieswiadomie, to juz nic na to nie poradzimy. Mozemy polecic czescie, serwis itp itd.

Z wszystkim idzie zyc do czasu kiedy jest to ekonomicznie uzasadnione. Jak cena alfy 147 spadnie do 3-4K to wymiana zawieszenia bedzie ekonomicznie nieoplacalna ale jak kosztowala mnie powiedzmy 15K zl to wydanie 1k zl na zawias to jest pryszcz.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 27, 2013 14:16   

Nie musi udawac , bo nim nie jest i nie bedzie ;) Chodzilo mi bardziej o to, ze 1.6 to niektorzy nie wiedza, ze takie S wypuszczala :D bo S dla mnie to 2.0T :D nie wazne czy GT, WRX, czy STI. Ale maja juz diesla, mysla o osce... wiec pewne kanony, segmenty sie koncza. Porsche sprzedaje panamere, ferari FF, aston rapida... liczy sie sprzedaz, a nie gatunek, szuflada w ktorej sie siedzi.

Ciekawe czym MG bedzie chcialo byc. Bo ciagle nawiazuja do sportowych korzeni, ale jakos w nowych autach tego nie widac za mocno. Nie jezdzilem, wiec nie wiem.

Ale poszlo oftopem, w oftopicu :D

Moje przezycia w skrocie- kolo 140 k km w ZR-e z bananem na twarzy

i kolejnych 18 K km z ZS-em, banan nawet w drodze do pracy :D

Nie uwazam by byly bardziej czy mniej awaryjne, ale za to MG maja zawieszenie ktore bardzo lubie, no i nie ma ich milion na ulicy :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 27, 2013 14:24   

W MG ZR, ZS, ZT tez jakos sportowych korzeni nie widac szczegolnie w ZR 1.1, 1.4 czy dieslu. Celem odrodzenia MG po 2000r. byla raczej chec powiekszenia targetu o mlodszych klientow niz nawiazywanie do korzeni.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 00:23   

Zawias i srodek o sportowych akcentach + inna buda. Dla mnie to juz sa sportowe elementy. Nie bylo w R wersji 160 km w 25, ani 2,5 v6 w 45... wiec to sa argumenty. A ze wkladali do MG tez 1.4 ?

ZR 1.1? Nie wiem co to za wersja ?

Z 1.4 to troche lipa, ale niektorzy mowia to samo z dieslem :P a ja uwazam, ze to bardzo dobre polaczenie z dieslem :D Jezdzi jak gokart za niewielkie pieniadze, dobre spalanie i w sumie malo problematyczny silnik. Dlatego ja 2x wybralem diesla, bo IMHO wersja 160 ze zdarzajacycm sie HGF, vvc problematycznym i osiagami nie usprawiedliwiajacymi kosztow, nie byl dobrym rozwiazaniem.

V6 w ZS lubie za dzwiek, moc i elastycznosc oraz jak dla mnie przyzwoitym wynikiem spalania :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 06:22   

Część marek typowo sportowych ma tez takie silniki dla ludu np.subaru impreza 150km i wyglad lanosa.W MG brakowało odpowiedników cupry nad dieslem w zrce ze 160kucami już dumali ale pasowala by benzyna w zr moglby wleciec 2.0ti 200-220 w serii wystarczylo by na ta bude
Zs jakas benka 230-260 i naped na tyl + możliwość doplacenia za wersję xpower (naped na 4 buty i moc np 280-300) i zt ten doczekal sie takiego minimum v8 i 260 z napedem na tyl ale ta wersja dobrze pokazala jaka byla by chodliwość tych samochodow juz teraz jest to model prawie nie do dostania.
Ale teraz to można sobie gdybac jakby jeszcze rover pociagnal z rok teraz bysmy sie rozgladali za silnikami l-serii na pompowtryskach :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 07:22   

Jeśli chodzi o takie miłe akcenty związane z marką R - kilka lat temu, w okolicach 2005r wracaliśmy naszym biały Roverem 623Si z parą weselną na tylnej kanapie. Wracaliśmy 2 pasmówką z Łańcuta w czasie pięknego zachodu słońca kiedy obok pojawił się drugi, dokładnie taki sam 623Si tylko w kolorze kinversand ;) zrównaliśmy się, kciuki w górę i jechaliśmy tak chwilę ;) Młodzi w ogromnym szoku hehe ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 09:05   

Uscislijmy troche:

maniaq napisał/a:
Zawias

Tylko w przypadku ZS bo to stary dobry hondowski wielowahacz dodatkowo obnizony i utwardzony. ZR to lipa co z reszta kilka osob na forum potwierdza, niby nizej, niby sztywniej jednak to jest prosta belka.

Cytat:
i srodek o sportowych akcentach

W kanciaku mialem fotele ktore byly rownie albo nawet bardziej "sportowe" niz w MG

Cytat:
+ inna buda.

Zderzaki i spoilery to nie jest inna buda. To sa dodatki buda to karoseria i konstrukcja ktora jest taka sama jak w 200 i 400

Cytat:
Dla mnie to juz sa sportowe elementy.

A dla mnie "pseudo sportowe" bo ze sportem zwiazku nie maja. Spoiler jest dla wygladu, a nie dla docisku, zawias to kompromis miedzy komfortem, a prowadzeniem, a fotele to nie kubelki.

Cytat:
Nie bylo w R wersji 160 km w 25, ani 2,5 v6 w 45... wiec to sa argumenty. A ze wkladali do MG tez 1.4 ?

MG tez nie mialo 160KM tyle to mialo w nazwie z reszta 200 byla tez VI troszke slabsza, a Vki byly rowniez w takim rodzynku jak 425.


Cytat:
ZR 1.1? Nie wiem co to za wersja ?

Byl taki wypust na niektore rynki, zapewne spowodowane jakimis przepisami fiskalnymi. Mozesz zapytac Tomiego bo to on o tym pisal na forum wiec uwazam to info za rzetelne :)

Cytat:
Z 1.4 to troche lipa, ale niektorzy mowia to samo z dieslem :P a ja uwazam, ze to bardzo dobre polaczenie z dieslem :D Jezdzi jak gokart za niewielkie pieniadze, dobre spalanie i w sumie malo problematyczny silnik.

No to potwierdzasz to co pisalem MG powstalo po to aby poszerzyc grono odbiorcow. Dlatego jest tam 1.1, 1.4 i diesel jak sam wyzej pisales "iczy sie sprzedaz, a nie gatunek, szuflada w ktorej sie siedzi. "


Cytat:
V6 w ZS lubie za dzwiek, moc i elastycznosc oraz jak dla mnie przyzwoitym wynikiem spalania :)

No i fajnie ale posiadanie widlastej 6 pod maska nie czyni auta sportowym inni producenci wkladali taki i wieksze silniki do "normalnych" aut.

To co Rover sprzedawal pod synonimem sportowej marki inni producenci oferowali pod nazwa pakietow stylistycznych i tak kogos kogo nie bylo stac na Alfe GTA mogl kupic alfe TI z obnizonym zawiasem i paroma dodatkami, ten kto chcial Audi, a nie mial kasy na Ske kupowal zwykla w pakiecie Sline, a BMW oferowalo Mpakiet dla tych co nie mieli kasy na Mke. Ja uwazam, ze rover juz po prostu szukal pomysl jak poprawic sprzedaz, a nie nawiazac do sportowych kozreni :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 10:44   

Pływak napisał/a:

Tylko w przypadku ZS bo to stary dobry hondowski wielowahacz dodatkowo obnizony i utwardzony. ZR to lipa co z reszta kilka osob na forum potwierdza, niby nizej, niby sztywniej jednak to jest prosta belka.


A co jest zlego w prostej belce >? Akurat ja o ZR i jego zawiasie zlego slowa nie powiem. Bylem na kilku torach, radom, poznan... i zawsze bylem zadowolony :)


Pływak napisał/a:
W kanciaku mialem fotele ktore byly rownie albo nawet bardziej "sportowe" niz w MG
To ze w kanciaku bylo, tzn ze juz nei sa sportowe? Jakie auto w cywilnej wersji ma takie fotele, nie mowie o wersjach gti, rs itp itd. ?


Pływak napisał/a:
Zderzaki i spoilery to nie jest inna buda. To sa dodatki buda to karoseria i konstrukcja ktora jest taka sama jak w 200 i 400

glowne elemnty karoserii te same, ale nie powiesz, ze ZR nie rozni sie wygladem od 25 ;) lampy, zderzaki, spojlery, kolory,srodek auta, zawias, silniki... malo ? dla mnie to juz jest roznica. Dla ciebie moze byc malo, ok.


Pływak napisał/a:
A dla mnie "pseudo sportowe" bo ze sportem zwiazku nie maja. Spoiler jest dla wygladu, a nie dla docisku, zawias to kompromis miedzy komfortem, a prowadzeniem, a fotele to nie kubelki.
Ciezko o pelne kubly i moze jeszcze nei regulowane w cywilnym aucie. A zawias ma byc torowy ? a skad masz wiedze o aerodynamice auta? Bo dla mnie tu juz poplynales w fantazjach. Znow jakies slowa na niby poparcie swojej tezy, ale nie mozesz ich udowodnic, bo niby skad wiesz, ze to tylko dla lansu a nie dla poprawy prowadzenia ? Ja jezdzilem ZR-em, jezdze tez ZS-em i nie wiem dlaczego sa takie a nie inne zderzaki i spojlery ? Moze powiedz nam wszystkim, bo pewnie inne osoby tez sie czegos dowiedza. ;)


Pływak napisał/a:
MG tez nie mialo 160KM tyle to mialo w nazwie z reszta 200 byla tez VI troszke slabsza, a Vki byly rowniez w takim rodzynku jak 425.


No ok, ze nie 160 a 156, ze nie 180 a 177.... mieli nazwac MG ZR 156, albo ZS 177 ? bo akurat taka moc zakladano ? Nie zmienia to faktu, ze tych silnikow nie ma w R , tak czy nie ? VI troche slabsz, wiec jednak MG trochelepsze , troche bardziej sportowe niz sportowy rover ? Moze i gdzies wkladali 1.1, ale jak ktos chcial miec pakiet MG, to czemu nie? w BMW i Audi i VW i merc i inni robia pakiety stylistyczne wiec to chyba juz norma ?



Pływak napisał/a:
Byl taki wypust na niektore rynki, zapewne spowodowane jakimis przepisami fiskalnymi. Mozesz zapytac Tomiego bo to on o tym pisal na forum wiec uwazam to info za rzetelne :)


Jakby R dozyl, moze bysmy spotkali 75 z sejfem w bagazniu o nazwie bankowoz ;) taki juz czas - absurdow prawnych.


Pływak napisał/a:
No to potwierdzasz to co pisalem MG powstalo po to aby poszerzyc grono odbiorcow. Dlatego jest tam 1.1, 1.4 i diesel jak sam wyzej pisales "iczy sie sprzedaz, a nie gatunek, szuflada w ktorej sie siedzi. "


Tak ale ty nadinterpretujesz to na calosc filozofi marki MG, bo ona ma glebokie korzenie w sporcie. Wersje uliczne mialy to cos. JAK dla mnie oczywiscie, co odroznia je od R. Wypuszczenie ZRa w dieslu lub naweyt 1.1 nie dyskredytuje firmy jako tej ktora sie zna na autach sportowych.


Pływak napisał/a:
No i fajnie ale posiadanie widlastej 6 pod maska nie czyni auta sportowym inni producenci wkladali taki i wieksze silniki do "normalnych" aut.


Wiesz BMW i merca to kwestia prestizu wsadzic v12 do auta ktore wozi szefa firmy po miescie;) wiec tak wsadzano i to od zawsze. Tylko MG porownac nalezy z autami klasy sredniej nie wyzszej.
Pokaz inne cywilne auto z tamtych lat ktore ma osiagi jak MG 7,2 i 7,7 do 100, ktore ma takie prowadzenie

Pływak napisał/a:
To co Rover sprzedawal pod synonimem sportowej marki inni producenci oferowali pod nazwa pakietow stylistycznych i tak kogos kogo nie bylo stac na Alfe GTA mogl kupic alfe TI z obnizonym zawiasem i paroma dodatkami, ten kto chcial Audi, a nie mial kasy na Ske kupowal zwykla w pakiecie Sline, a BMW oferowalo Mpakiet dla tych co nie mieli kasy na Mke. Ja uwazam, ze rover juz po prostu szukal pomysl jak poprawic sprzedaz, a nie nawiazac do sportowych kozreni :)


TO czy nazweimy cos gta, amg, M, S... to zawsze jest osobna galez w firmie. W Roverze auta do sportu szykowalo MG, wiec pod ich bandera wypuszczano auta. Dla mnie to tylko kwestia w nazewnictwie, wiec skoro zgadzasz sie ze GTA to auto sportowe, to nie rozumiem, czym sie rozni MG od takiego GTA ? IMHO to taki sam koncept, by na bazie seryjnego auta zbudowac cos mocniejszego, szybszego i lepiej= sportowo wygladajacego ;) Wiec tu bysmy sie schodzili pogladami. Tylko nei wiem czemu odbierasz MG prawo do "sportowosci" a GTA to niby juz sport. IMHO to to samo w obu przypadkach :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 11:19   

maniaq napisał/a:

A co jest zlego w prostej belce >? Akurat ja o ZR i jego zawiasie zlego slowa nie powiem. Bylem na kilku torach, radom, poznan... i zawsze bylem zadowolony :)

To, ze nie jest to zawieszenie niezależne dla obu kół i to jest największa różnica. Z reszta Ty jestes zadowolony kilku posiadaczy ZR ma odmienne zdanie o czym można poczytac na forum.


Cytat:
To ze w kanciaku bylo, tzn ze juz nei sa sportowe? Jakie auto w cywilnej wersji ma takie fotele, nie mowie o wersjach gti, rs itp itd. ?

To znaczy, ze kanciak nie musiał sie nazywać MG żeby mieć fotele "sportowe" I juz masz pierwsze auto cywilne w podstawowej wersji które ma takie fotele to kanciak, VW wkłądał też do golfa Recaro już 20 lat temu.


Cytat:

glowne elemnty karoserii te same, ale nie powiesz, ze ZR nie rozni sie wygladem od 25 ;) lampy, zderzaki, spojlery, kolory,srodek auta, zawias, silniki... malo ? dla mnie to juz jest roznica. Dla ciebie moze byc malo, ok.

Różni się wyglądem tego nie neguje ale jak ja to mówie aby sprzedać odgrzanego kotleta trzeba chociaż panierke zmienić ;)


Cytat:
a skad masz wiedze o aerodynamice auta? Bo dla mnie tu juz poplynales w fantazjach. Znow jakies slowa na niby poparcie swojej tezy, ale nie mozesz ich udowodnic, bo niby skad wiesz, ze to tylko dla lansu a nie dla poprawy prowadzenia ? Ja jezdzilem ZR-em, jezdze tez ZS-em i nie wiem dlaczego sa takie a nie inne zderzaki i spojlery ? Moze powiedz nam wszystkim, bo pewnie inne osoby tez sie czegos dowiedza. ;)

Multum osób wrzucało spoilery z ZR do 200/25 i jeszcze nikt nie wspomniał, ze auto sie zaczeło lepiej prowadzić. Przypadek? Nie sadze...


Cytat:

No ok, ze nie 160 a 156, ze nie 180 a 177.... mieli nazwac MG ZR 156, albo ZS 177 ? bo akurat taka moc zakladano ? Nie zmienia to faktu, ze tych silnikow nie ma w R , tak czy nie ? VI troche slabsz, wiec jednak MG trochelepsze , troche bardziej sportowe niz sportowy rover ? Moze i gdzies wkladali 1.1, ale jak ktos chcial miec pakiet MG, to czemu nie? w BMW i Audi i VW i merc i inni robia pakiety stylistyczne wiec to chyba juz norma ?

Oczywiscie norma dlatego dla mnie MG to pakiet stylistyczny dla Rovera, a nie sportowy samochód. Nic innego jak wykorzystanie marki z historią do marketingu nowych aut. Zupełnie to samo jak dzisiejsze MG. Wygodniej było zaadoptowac istniejąca markę z historią niż robić jakiegoś nowego cziangczjonga z chin ;)



Cytat:

Jakby R dozyl, moze bysmy spotkali 75 z sejfem w bagazniu o nazwie bankowoz ;) taki juz czas - absurdow prawnych.

Gdyby jednak chodziło o sportowe korzenie marki nie zniżyli by się do pojemności 1.1 widac chodziło tylko o $$.


Cytat:

Tak ale ty nadinterpretujesz to na calosc filozofi marki MG, bo ona ma glebokie korzenie w sporcie. Wersje uliczne mialy to cos. JAK dla mnie oczywiscie, co odroznia je od R. Wypuszczenie ZRa w dieslu lub naweyt 1.1 nie dyskredytuje firmy jako tej ktora sie zna na autach sportowych.

Oczywiście, ze ma sportowe korzenie jednak ostatnim autem z pod znaku MG które było autem stricte sportowym był model SVR.


Cytat:

Wiesz BMW i merca to kwestia prestizu wsadzic v12 do auta ktore wozi szefa firmy po miescie;) wiec tak wsadzano i to od zawsze. Tylko MG porownac nalezy z autami klasy sredniej nie wyzszej.
Pokaz inne cywilne auto z tamtych lat ktore ma osiagi jak MG 7,2 i 7,7 do 100, ktore ma takie prowadzenie

20 letni golf z silnikiem VR6 miał podobne osiągi, Civici 20 letnie to samo już nawet nie wspomne o osiagach hothatch'ów po 2001r bo jak sobie popatrzysz na Audi S3, Golfa R32, Alfe 147GTA, Focusa RS to ZR wypada blado jak kij od wapna i to są normalne cywilne auta, które już mają jako taką aspiracje do miana "sportowo-cywilnych". R sie zatrzymał w połowie lat 90 i gdyby ZR pojawił się 95 razem z 200 byłby konkurencją dla innych aut oznaczanych jako hothatch niestety po 2000r. konkurencja nie był.

Cytat:

TO czy nazweimy cos gta, amg, M, S... to zawsze jest osobna galez w firmie. W Roverze auta do sportu szykowalo MG, wiec pod ich bandera wypuszczano auta. Dla mnie to tylko kwestia w nazewnictwie, wiec skoro zgadzasz sie ze GTA to auto sportowe, to nie rozumiem, czym sie rozni MG od takiego GTA ? IMHO to taki sam koncept, by na bazie seryjnego auta zbudowac cos mocniejszego, szybszego i lepiej= sportowo wygladajacego ;) Wiec tu bysmy sie schodzili pogladami. Tylko nei wiem czemu odbierasz MG prawo do "sportowosci" a GTA to niby juz sport. IMHO to to samo w obu przypadkach :D

GTA to nie jest sport to cywilne auto dla tych którzy oczekują od cywilnego auta troche sportowego zacięcia i charakteru. Dodatkowo w GTA dizla nie było był tylko jeden silnik 3.2 V6, kto chciał oszczedne auto musiał kupić zwykłe 147 i to było znakiem rozpoznawczym wersji GTA, 250 konne V6 busso o genialnym wygladzie i jeszcze lepszym brzmieniu. Jedyna marką która się ostatnio wyłamała i zaczęła montowac dizle w topowych wersjach jest BMW. W nowej piątce zamontowali 380konnego dizla i dopisali literke M co osobiście uważam za totalne nieporozumienie.


Podsumowując też mam auto marki którą ma jeszcze bogatsze korzenie niż MG jednak nie dorabiam sobie do tego żadnej ideologi bo mam zwykłe cywilne auto które jedynie stylistycznie wyróżnia się na tle innych i posiada kilka akcentów nawiązujących do aut sportowych ot cała "Sportowość" mojego auta.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 28, 2013 12:21   

maniaq napisał/a:
A co jest zlego w prostej belce >? Akurat ja o ZR i jego zawiasie zlego slowa nie powiem. Bylem na kilku torach, radom, poznan... i zawsze bylem zadowolony
bardzo dużo maniaq, szybciej mogłem zamiatać w zakręcie familijnym volvo kombi niż na "sportowym" zawiasie z MG ZR :rotfl: wielowahacz to wielowahacz, a nie jakieś pitu pitu :rotfl: :lol: nota bene v40 było twardsze a i tak nie miałem sportowego modelu :lol:
 
 
 
Fancy 




Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 69
Skąd: Marysin



Wysłany: Nie Mar 10, 2013 08:08   

A mój znowu unieruchomiony. :| Jak była akcja z IMMO tak teraz znowu, jedyna różnica to brak alarmu.. Okazał się pilot zepsuty, naprawił mi go gość za 20 złotych - zsynchronizowałem, wyłączyłem IMMO aby wprowadzić auto do garażu i.. rano już nie działa. :roll:

Mam do kupienia skrzynię i wycięcie tego elektrycznego dziadostwa. Razem to koło 1 tys. wyniesie - czyli prawie 1/3 ceny auta. :idea:
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=861748#861748
 
 
 
brkzzz 




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 00:02   

Fancy, no to teraz będziesz mógł zrobić tę prezentację bez przypisów do źródeł :P
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
Fancy 




Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 69
Skąd: Marysin



Wysłany: Czw Mar 14, 2013 18:42   

Prezentacja już poszła, na inny temat - musiałem coś na szybko sklecić. :) No, IMMO i alarmu już nie ma - udało mi się polecieć po kosztach i choć troszkę oszczędzić.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=861748#861748
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Wszystkie] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Offtopic 0 Nie Kwi 10, 2011 21:56
kasjopea
Brak nowych postów Pożegnanie z marką Rover
rafal506 Offtopic 7 Wto Mar 20, 2012 11:17
Rom
Brak nowych postów Rozstanie z marką Rover po ponad dekadzie.
Pawkaz Offtopic 7 Wczoraj 12:36
birkl
Brak nowych postów Artykuły o R200??
strala1 Offtopic 3 Czw Sty 08, 2009 19:46
Brt
Brak nowych postów alkohol i dyskusje zwiazane z wszystkim co ma %
Valander_wwa Offtopic 17 Pią Kwi 13, 2007 09:03
ezy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink