Wysłany: Pon Mar 18, 2013 11:03 [rover 25 ] przerywa i puszcza niebieski dym z rury
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam ma problem , gdy jadę na 1 , 2 ,3 to mogę przycisnąć do 3 tyś obrotów , ale gdy przełączam na 4 lub 5 to auto zaczyna się dławić i puszcza niebieski dymek z rury wydechowej . Co to może być ? Wymieniłem filter paliwa i dalej to samo , Dodam ze gruszka od pompowania paliwa zaciska sama się podczas odpalenia silnika , tak nie powinno być
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 18, 2013 11:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam przeczyściłem gruszkę i autko jeżdzi juz normalnie ale gruszkę dalej zasysa , więc do wymiany gruszka ? Coś mi się zdaję że autko minimalnie słabiej jedzie.... jak bym wymieniał gruszkę to jaka średnica jest ? bo na allegro różne są 8 ,10 , 12 i itp
wydaje mis ie ze to nie wina gruszki tylko przytkanych przewodow paliwowych gdzies pomiedzy bakiem a gruszka tam nie ma prawa zassac gruszki poniewaz powinien byc tam swobodny przepływ paliwa bez przeszkod wiec jesli zasysa gruszke to przewody musza byc gdzies przytkane lub twoj korek paliwa nie wpuszcza powietrza do baku czy słyszysz syczenie z pod korka paliwa gdy go odkrecasz? jesli tak to zepsuty jest korek paliwa i zapchane jest odpowietrzenie baku od tego bym zaczoł a nie od wymiany gruszki bo to nic nie da
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
Miałem to samo... Podczas jazdy przy ok 160km/h postanowił sobie zgasnąć Zjechałem na pobocze. Kręce... dupa... Maska w górę, patrzę grucha zassana, to się za odpowietrzanie zabrałem, ale lipa. Gruszka w ogóle nie chciała z dłonią współpracować Podczas oczekiwania na hol, wybłyskałem błędy. Wyświetliło mi 17 Czyli wszytko jasne. Od razu wymieniłem filtr... Odpalił ale powoli zasysało gruchę i gasł. Więc zwaliłem bak, wyczyściłem. Przewody i grucha to samo... teraz śmiga jak szatan
_________________ Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
miałem podobny problem taki ze 3 razy tyle że nie mam już gruszki tylko zwykły zaworek zwrotny, bo te gruszki co na allegro i zamienniki są moim zdaniem nie dobre gdyż gumy zima jak pompujesz paliwo pękają i łapią lewe powietrze,
sprawdź śrubę na pompie na klucz 17, jest nią przykręcony przewód paliwowy zasilania pompy paliwem i tam jest sitko które musi być idealnie czyste,
u mnie był pare razy na nim taki jakby grubszy włos i mi przerywał pomiędzy 2-3 tys obrotów, nie mówiąc że wyżej nie chciał się wkręcać i była za mną chmura niebieskiego dymu pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum