Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Mar 20, 2013 15:03
A w czym problem skoro bloki K-Serii od 1995 roku są zunifikowane i wszystkie mocowania/otwory gwintowane są takie same ? Jedyna różnica to, że chyba w 2003 pojawił się nadlew pod spływ oleju z turbosprężarki w pokrywie łożysk wału (dolna część bloku).
Co do daty wprowadzenia MLSa to się nie pomyliłem.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Nie Mar 24, 2013 18:56
Ja bym już drugi raz z 1.4 16 V nie skorzystał Spalanie 1.8 , moc 1,4 , jak już to 1,8 nawet K serii, svapa robi się z reguły tylko raz i można się zabawić Ciekawe tylko czy te 1.8 też tak głośno pracują ?
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Mar 25, 2013 12:26
K-Seria ma stosunkowo cienki płaszcz wodny, ale nie jest jakimś niesamowicie głośnym silnikiem.
U mnie w budzie Poloneza to gdyby nie krótki układ dolotowy to podczas jazdy mało co go słychać.
Co do 1.4 to fakt, swapowałem już dwie sztuki do 125p/Poloneza i jak już się bawić to od razu w 1.6/1.8. Aczkolwiek 125p VVC też jest fajne.
K-Seria ma stosunkowo cienki płaszcz wodny, ale nie jest jakimś niesamowicie głośnym silnikiem.
U mnie w budzie Poloneza to gdyby nie krótki układ dolotowy to podczas jazdy mało co go słychać.
Co do 1.4 to fakt, swapowałem już dwie sztuki do 125p/Poloneza i jak już się bawić to od razu w 1.6/1.8. Aczkolwiek 125p VVC też jest fajne.
Też swapowałem poldka z 1,4 na 1,6. 1,6 minimalnie był cichszy tylko z tego względu że w 1,4 przy niższych obrotach trzeba było dawać więcej gazu.
Polecam taki swap bo warto było. Jedno popołudnie bez kanału i Poldek latał jak szalony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum