Wysłany: Nie Mar 31, 2013 11:26 [R25] nieszczelność układu dolotowego
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam Potrzebuję waszej fachowej pomocy. Otóż mam Roverka 25 2,0 idt o mocy 113km, z 2002roku, lecz koniki gdzieś uciekły. Mój Roverek ma mało mocy, trzeba go ciągnąć na biegach, lecz moc wraca gdy odpinam przypływomierz powietrza, wtedy silnik ma moc, ale jak wiadomo włącza sie tryb awaryjny i nie mogę wkręcić go na wyższe obroty, ale "check engine" się nie świeci. Przepływomierz był sprawdzany na kompie(jest sprawny_Bosch), zawór EGR sprawdzany-sprawny, po podłączeniu do kompa wyskakuje nieszczelność układy dolotowego- pomimo że przewody sprawdzane i wydają sie być wporządku ....co może mękać mojego Roverka??
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 31, 2013 11:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie wiem co dokladnie dolega bo myslalem ze przeplywomierz ale jak na sto pro sprawny to nie wiem? ale jesli mowisz ze przeplywke odpinasz i leci dobrze? to moze jednak przeplywomierz jest uszkodzony? na dobry poczatek bym oczyscil kolektor ssacy z tego calego gowna to juz bedzie wiecej powietrza dostawal i wymienil ta uszczelke moze jest nie szczelna? pozatym to sprawdz czy weze trzymaja powietrze.
Edytował Adrian: Bez wulgaryzmów proszę...
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Mar 31, 2013 23:14, w całości zmieniany 2 razy
Wiesz co, przepływkę miałem sprawdzaną komputerem i jest napewno sprawna, wykresy w normie;) Węże sprawdzałęm, trzymają...trafna uwaga z kolektorem, odkręciłem górę i syf jest ostry, po świętach biorę sie za dół i kolektor wydechowy...uszczelka też przepuszcza...ale to może by to??
Klubowiczu pomogłeś;)
wiesz co no napewno pare kucy tam traci nie wiem czy to w 100% ten problem ale jak silnik dostaje 2x mniej powietrza to ci nie wygeneruje takiej mocy jak powinien:P nie ma sprawy:)
Powiem szczerze, że nie pamiętam jakim kompem mi sprawdzał mojego Roverka, ale znalazłem w Ostrołęce pana A.M. który tylko otworzył maskę i powiedział ze idzie po odpowiedniego kompa;) Podczas jazdy pokazywał mi prace przepływki itp, i tłumaczył ile brakuje wartości , itp;) Byłem w serwisach Boscha i żadnym kompem mi nic nie wykrył;) a on mi pokasował błąd- by wypinałem przepływkę- i jest git, ale nieszczelność podobno jest... A może ktoś mi podać gdzie w internecie moge dostać uszczelki do kolektora ssącego i wydechowego?? i jakie np. płyny do czyszczenia i na co mam uważać?? bo chcę sam sie za to zabrać;) i jaki silikon do uszczelniania??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum