Witajcie tak to znowu ja co niektórzy, być może mnie jeszcze kojarzą ze "starej gwardii" kupiłem sobie renówkę po moim R200, ale teraz .... teraz po mału wszystko wraca do normy, i zaczyna mnie korcić MG ZT.
Mam budżet w wysokości 15-20k czyli mieszczę się na zakup ZT :D
silnik jaki mnie interesuje, to oczywiście 2.5 V6 190 kucyków wersja przed liftem, bo wydaje mi się bardziej hardcorowa i agresywna
No i teraz rodzi mi się stos pytań.
Przede wszystkim, jak z częściami - czy części z R75 2.5V6 pasują do tego ZT? są jakieś problemy? Zostaje tylko tomi czy np w intercarsie dostanę do ZT wszystko?
Na co zwrócić uwagę podczas zakupu ? (wiem wiem był kiedyś artykuł dot. R75, ale tak się "wkręciłem" w fakt ZT, że musiałem najpierw tu napisać )
Najchętniej bym usłyszał jakieś opinie dot. tego ZT
No i wydaje mi się, że lepiej benzyna, bo mam krótkie dystanse po 3-7 km max w jedną stronę do pracy 7km, po pracy 7km i w czasie pracy musze jechać w parę miejsc - krótkie odcinki po ok 2km i jest ich 3-4 dziennie?
Diesla chyba zajadę tym stylem jazdy, ale V6 da radę?
Nie wiem nooo napiszcie cokolwiek, jestem głodny informacji :D !
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 13:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witaj po długiej przerwie.
Ja Ciebie kojarzę ze spota ponad 2 lata temu. Znam kogoś kto ma do sprzedania ZT koło Krakowa - drogo ale w super stanie adekwatnym do ceny. Jak byłbyś zainteresowany daj znać.
Jeśli chodzi o części to mogę sie mylić, ale inny niż w R75 jest czujnik położenia wału podobnie jak przy ZS 180 musi być tylko do tej wersji. Kosztuje ponad 200 funtów, na allegro ciężka sprawa.
Ja diesla swoim stylem nie zajechałem jeszcze więc nie wiem czy masz słuszne obawy
Teraz jeszcze wciąż coś modyfikuje, a on skurczybyk nic! Pije i jedzie, pije i jedzie
Nie mruczy tak fajnie jak V6 i niestety sprawnego V6 nie da się dogonić Ale pracuję nad tym
Części są dostępne jak do każdego innego auta W używce relatywnie tanie, a nowe też nie rujnują. Trzeba tylko znaleźć sobie dobrego czarodzieja do auta....
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pozwoliłem podłączyć się pod ten temat gdyż też już mi z tyłu głowy siedzi MG ZT
Moje pytanie podstawowe jak z awaryjnością V6 przy LPG ?>?
Mam prace mobilną i kawałek od domu dziennie robię jakieś 100-200 km i choć podoba mi się
MG strasznie boje się czy LPG przy mojej jeździe go nie zniszczy za szybko więc prosze podpowiedzcie trochę Bo zakochany jestem w ZT i muszę go mieć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum