Chyba, że podczas zabawy z wiązką, coś nie tak połączyłeś i dlatego nie ma komunikacji z zegarami. Tylko wtedy właśnie chyba ten ERR byłby na 100%. Nawet jeśli Twój LSM miałby 300 tyś.km. to na pewno VIN w nim nie byłby taki sam. A jak pokazał wczorajszy przypadek samochodu w BritishCars, tak właśnie się działo.
A może to jest cisza przed burzą Może zaraz wyskoczy coś nowego
No oby nie
Rok produkcji Twojej maszyny to 2006 rok? Czy się pomyliłeś? Czy to data rejestracji?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Oby już się nic nie działo,może jak pisałeś wcześniej SENIOR A wymodlił aby tak było.Wszystko wskazuje na to że miałem ogromnego farta bo jak by się miało coś dziać to pewnie pokazało by się odrazu po odpaleniu.Wyszło jakieś nieporozumienie rocznikiem produkcji.Chyba przejęty sprawą podałem błędny,właściwy to 2001 choć na podzespołach w tym na module LSM jest2000 ROK
Wież mi ,po zapoznaniu się z wszystkim o czym rozmawiałeś na forum z SENIOREM A byłem bardzo przerażony tym co mi się przytrafiło,gdyż wcześniej nie miałem najmniejszych problemów z elektryką a R75 mam od 2010 r.Być może posłucham Cię i zagram jutro totka .
wyjaśniam , że nie jestem księdzem i mszy w intencji nie odprawiałem ale tylko analizowałem
Dobra, dobra... nie ma innego wytłumaczenia jak modlitwa
Chyba, że wyniki analizy inne jakieś masz
SeniorA napisał/a:
tylko nie piankę do odgrzybiania na LSMie.
Nie, nie Ja sam poddaje auto sesji "ozonowania" 20 min. kosztuje 10 zł. i wystarcza
Wczoraj próbowałem sprawdzić czy VIN musi być podany pełny czy mogą to być np. dwa pierwsze znaki. Niestety... musi się zgadzać. Dodatkowo, jeśli VIN będzie wyzerowany i kilometraż też będzie wyzerowany. Po włączeniu zapłonu wyświetlił się ERR, a licznik nie zaktualizował się. Zostawiłem pusty VIN i zmieniłem licznik na 300 tyś. km. (w LSM). Dupa. Nic to nie dało, dalej błąd na TRIP1. VIN praidłowy, LSM ma 300 tyś. km. odpalam zapłon, sprawdzam - nie ma błędu, nie przepisał też wartości z zegarów.
Znów jakieś teorie mi się chore tworzą we łbie:
- rocznik 2001-2002 nie ma takiego sprawdzenia
- zegary przeszły już 300 tyś. km. ktoś to cofnął, ale zapisał się bit który odpowiada za wyłączenie komunikacji.
Nie zasnę przez to
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dzięki rafalmis1, ale nie szukam ich specjalnie. Gdyby ktoś się pomylił i potrzebował innych, a kupił niechcący takie - mogę się zamienić
Pozdrawiam,
[ Dodano: Czw Maj 09, 2013 19:59 ]
Dodam jeszcze, że milionowy przebieg w EWSie bierze się z nieumiejętnie wykonanego cofania licznika (IKE). Po takiej fuszerce, po przekręceniu stacyjki EWS zapisuje sobie fałszywy przebieg Do zmodyfikowania, ale trzeba wyjąć układ z PCB (chociaż niekoniecznie musi to być reguła).
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum