Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Lut 03, 2013 09:23
brak tej części przewodu moim zdaniem nie ma znaczącego wpływu na zużycie paliwa bo nie wpływa jakoś mocno na podciśnienie w dolocie , nie mniej ,brak tego przewodu powoduje, że do dolotu i silnika dopływa niefiltrowane powietrze (zakładam w ocenie tego, że otwory nie są zaślepione bo nic o tym nie piszesz). sebol11, kup w sklepie moto kawałek przewodu z twardego PCV fi 12 mm i uzupełnij brak.
Dorobiłem dzisiaj tą odmę z przewodu tekalani ciągle od kilku dni mam problem z obrotami a myślałem ,że gdy ją zamontuję to on zniknie...gdy samochód jest na neutralu lub parkingu obroty podnoszą się do ok.2000 po przełączeniu na DRIVE spadają prawidłowo do 1000 ale delikatnie falują.Czy może to mieć powiązanie z odmą lub nieuszczelnionym bocznym silniczkiem VIS?
krokowiec nie ale właśnie podejrzewam VIS bo to się stało mniej-więcej od momentu jego odkręcenia.Brakuje wszystkich zaczepów i był klejony na coś a-la poxipol. Przypomniałem sobie ,że kiedyś w ASO Rovera mówili mi ,że naprawiany był silniczek przy kolektorze i najprawdopodobniej ta naprawa wyglądała w ten sposób...wywaliłem to "uszczelnienie" i do czasu znalezienia nowego silniczka tamten przykręciłem jako zaślepkę.
Wracając do tematu separatora, czy to prawda że separator który nadaje się do zastosowania jak w tym temacie to nie jest jakaś skomplikowana konstrukcja i wystarczy go zrobić tylko z "pustej puszki" odpowiednio wysokiej, z góry wejście i wyjście, na dole zaworek do odprowadzania nadmiaru i tyle, przepływ powietrza zachowany a sam olej przecież nie podejdzie do góry, dobrze myślę ?
Mam jeszcze pytanie odnośnie umiejscowienia separatora bo nie znalazłem odpowiedzi, czy umiejscowienie "pod górkę" przy ścianie grodziowej może wpłynąć na złą pracę układu? jest tam trochę miejsca na ten chromowany wielki bajerancki separator
Pytanie do SeniorA, widziałem na zdjęciach że separator jest zamontowany za filtrem powietrza "z górki" to jest celowy zabieg ? i druga prośba do SeniorA, czy byłbyś w stanie wygrzebać te zdjęcia które wrzucałeś w większej rozdzielczości, ja tam osobiście mało widzę
A może ktoś ma separator "pod górkę" i wszystko chodzi sprawnie ?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Maj 03, 2013 14:59
grzegorz_g napisał/a:
widziałem na zdjęciach że separator jest zamontowany za filtrem powietrza "z górki" to jest celowy zabieg ?
tak , żeby po separatorze przewody miały pod górkę.Teoretycznie nie powinno to mieć większego znaczenia , ale praktycznie to do tej pory było najlepsze miejsce.
grzegorz_g napisał/a:
czy byłbyś w stanie wygrzebać te zdjęcia które wrzucałeś w większej rozdzielczości, ja tam osobiście mało widzę
nie mam już tych zdjęć , ale mogę dokładnie opisać to co chcesz widzieć.
Dziś w pracy zrobiłem sobie coś na style separatora oleju, co prawda jeszcze nie skonczony ale zaprezentuje go byście ocenili czy zrobiony prawidłowo
Separator pospawany z kawałka rury i dwóch daszków, na dół poszła nakrętka i śrubą będzie mozna oczyszczać separator. Znalazłem tylko jeden króciec, w weekend poszukam u siebie drugiego - do przymocowania wężyków. samo umiejscowienie króćców - czy jest roznica z umiejscowieniem wężyka wchodzącego i wychodzącego?
Kolejna sprawa to widziałem ze pisaliście o dwóch wężykach , czy najlepiej od razu zrobić dwa takie separatory pod nie ?
I ostatnie gdzie dokładnie znajdują się te wężyki ?
U siebie przyglądałem sie troche przepustnicy i zauważyłem jakies dw awchodzące w nią ale nie jestem pewien czy właśnie o nie chodzi. Załączam wszystko na zdjeciu
rafalmis1, z tą myjką masz na mysli zwykły druciak ? czy to dobry pomysł ? co prawda by działało jak sitko ale czy dałbym rade później przepłukać to. A z wężykiem dobry pomysł , potrzebowałbym tylko jeszcze dwa dodatkowe króćce.
No to czyli chodzi o druciak W tym podanym linku facet miał otwierany pojemnik a moj nie jest, tylko ma zwór spustowy więc jak juz wrzucę jakiś druciak i zaspawam to go nie wyjmę do czyszczenia...
A przewody juz zlokalizowałem. Zdjąłem osłonę i ładnie było je widać
Ja uważam że nie rób na dwa, tylko na cienki. Ponieważ w kolektory musi być troszkę oleju, ponieważ pomaga pracować klapką, jak jest go za dużo i za mało to według mnie źle.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przede wszystkim z tego co widzę to zrobiłeś tylko jedno wejście do puszki, a musi być jeszcze wyjście. To jest układ zamknięty ale ze swobodnym przepływem w obie strony. SeniorA, wyżej wrzucił zdjęcia co i jak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum