R400 w ogóle nie występował w wersji 1.8.
No a właśnie gdybym ja robił swapa (mam nadzieje ze nigdy nie będę musiał) to bym sie zastanawiał czy nie przełożyć głowicy i bloku itd z 1.8
Ale pewnie i tak skończyłbym na 1.6 bo tak bezpieczniej, no i to jednak Rover 416
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 21, 2011 10:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sobrus, różnica w R400 1.4/1.6 a R45 1.8 która może być problemem to cewka i ogólnie ta elektryka silnika. Bo w 1.4/1.6 przerzucasz silnik i po ptakach. Oczywiście silnik do 2000r bo później i tam już jest inaczej.
Dlatego jak już przekładać 1.8 to lepiej mieć całe auto.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Witam
mam pytanie ,czy jest szansa założyć głowicę z silnika 1.4 do 1.8
1.8 padł rozrząd no i głowica do roboty ,a mam 1,4 cały sprawny i zastanawiam się czy udało by się troszkę zaoszczędzić .
będę wdzięczny za pomoc
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Maj 30, 2013 12:08
Jedno i to samo. Rozmiar zaworów/kanałów jest inny tylko dla VVC. Różnice w wałkach rozrządu to też kwestia dyskusyjna (1.8 ma LGC 106970, a 1.4 LGC 10201). Przekładaj wałki do czapki z 1.4 i zakładaj. Zwróć tylko uwagę na to jaki masz napinacz rozrządu.
Jedno i to samo. Rozmiar zaworów/kanałów jest inny tylko dla VVC. Różnice w wałkach rozrządu to też kwestia dyskusyjna (1.8 ma LGC 106970, a 1.4 LGC 10201). Przekładaj wałki do czapki z 1.4 i zakładaj. Zwróć tylko uwagę na to jaki masz napinacz rozrządu.
Racja. jedna osoba na tym forum wie że wałki w 1,4 są inne od tych co są w 1,6 i 1,8.
Reszta to samo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum