Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Maj 14, 2013 21:26
Ja i tak zaryzykuje... Nie będe wkładał dużo kasy w nowe koło A za cene uzywki akurat mam regeneracje Niech będzie co chce I tak więcej niż 30tyś tym autem raczej już nie zrobie
_________________ "Walduś, pamiętaj cycu..."
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 14, 2013 21:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Te regeneracje zdecydowanie są nic nie warte.
Wystarczy zadzwonić i zadać parę fachowych pytań typu jakie sprężyny i ślizgi stosują i nagle zaczyna się czkawka w słuchawce.
Korzystałeś, że wiesz ?
Masz jakieś doświadczenia?
Na pytania "A jak to robicie, a co stosujecie i na co wymieniacie?" też bym odpowiadał wymijająco. Zobacz na datę mojego postu i zobacz ile już wyjeździłem - nie jeżdżę delikatnie i robię sporo kilometrów po mieście w korkach... koło wciąż żyje i ma się świetnie.
Dodatkowo, czego nie widać, dostaję masę 'PW' na youtubie, gdzie umieściłem filmik.
Najpierw są pytania, potem podziękowania. Firma Avanti robi dobrą robotę i dzięki temu klienci sami ich sobie nawzajem polecają. Gdyby mieli odstawiać fuszerę już by nie istnieli.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja pamiętam cenę 600 zł Na allegro była taka, a to jest cena brutto... nie klikałem KUP TERAZ, tylko pojechałem na gębę. Cena była 600 zł ale netto, więc fakturę jak chciałem to musiałem dopłacić VAT. Co nie zmienia faktu, że ceny w Polsce idą w górę, usługa cieszy się powodzeniem, zatem można spokojnie cenę podnieść
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
haszczyc przeciez tam w opisie aukcji stoi jak wol napisane ze jak odeslesz swoja uszkodzona dwumase to zwroca Ci 250 zlotych,czyli ta regeneracja bedzie Cie kosztowac 500 stow. Czytac,czytac trzeba.
[ Dodano: Pią Maj 17, 2013 14:13 ]
Wystawiam do sprzedaży zregenerowane koło dwumasowe . Zwracamy 250 zł pobranej kaucji po przesłaniu starej części.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Cze 05, 2013 22:43
Stanislaw napisał/a:
Wystawiam do sprzedaży zregenerowane koło dwumasowe . Zwracamy 250 zł pobranej kaucji po przesłaniu starej części.
Okazało się, że wcale takiego koła nie mieli...
No, ale i tak zwróciłem się z tym do nich... Wyjąłem dwumas, zawiozłem gościowi, ktory jest od kół dwumasowych, okazało się, że mieszka wcale nie daleko ode mnie i nie musialem jechac do Kielc, tylko na spokojnie na wieczór pojechałem. Wszystko ok, nie ma sprawy, na następny dzień na wieczór bd zrobione, razem z taczą dałem i dociskiem. Na następny dzień odbior, koło zrobione, tarcza nowe okładziny nabite, docisk szlifowany,bo miał podobno stożek... Dwumas podobnież nie był bardzo wywalony i można było na nim pojeżdzić, ale własnie, że docisk był dziwnie wyjechany. Gość twierdził, że to możliwe, że od wysprzęglika, no sam nie wiem... Ale do rzeczy... Po zlożeniu wszystkiego, okazała się lekka kicha Auto całe wpada w wibracje przy mocniejszym przespieszaniu, między 1800 a 2100rpm, potem jakby uspokajało się... Luzu nie ma między przyspieszaniem a hamowaniem silnikiem, tak jak to było wcześniej, niestety trzepie autem przy gaszeniu, przy odpalaniu prawie wogole... Dwa razy zapiszczało mi przy ruszaniu na jedynce... Więc nie wiem... Gwarancja jest, gość mowił, żeby jeszcze zrobić ze 100km i może się ulozy, ale ja w takie rzeczy nie wierze... Wiec sam nie wiem co sądzić... Było szczerze mówiac lepiej przed regeneracją
Skoro mają na allegro do R75, to powinni mieć , bo co byłoby jakbyś zrobił kup teraz?
Na gębę pewnie nie chcą tak robić i zmuszają do przywiezienia im koła i regenerują Twoje lub zostawiają Twoje i oddają Ci inne, zregenerowane.
Rowan napisał/a:
Wyjąłem dwumas, zawiozłem gościowi, ktory jest od kół dwumasowych, okazało się, że mieszka wcale nie daleko ode mnie i nie musialem jechac do Kielc,
To regenerowałeś w AVANTI czy u gościa od dwumas ?
Rowan napisał/a:
Na następny dzień odbior, koło zrobione, tarcza nowe okładziny nabite, docisk szlifowany,bo miał podobno stożek...
Ty zregenerowałeś wszystko... brakuje wysprzęglika jeszcze.
Ja zregenerowałem dwumasę, ale resztę części założyłem nowych.
Dzisiaj też walczę z dźwiękiem i wibracjami, ale to efekt map i tego, że mi się rozerwała poducha pod silnikiem... to znowu powoduje, że potrafi uszkodzić się łącznik elastyczny od wydechu i przy wibracjach mamy dziwny dźwięk. Czekam na poliuretanowe wkłady i zobaczymy co będzie później.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Cze 06, 2013 16:32
MaReK napisał/a:
Skoro mają na allegro do R75, to powinni mieć , bo co byłoby jakbyś zrobił kup teraz?
Na gębę pewnie nie chcą tak robić i zmuszają do przywiezienia im koła i regenerują Twoje lub zostawiają Twoje i oddają Ci inne, zregenerowane.
Tak, kliknąłem kup teraz i pisze jaka forma wysyłki itd. A oni mi odp, że trzeba było zadzwonić, bo to jest tak, że wysyłają zregenerowane o ile takie mają na stanie, a akurat tego nie ma.
MaReK napisał/a:
To regenerowałeś w AVANTI czy u gościa od dwumas ?
Marku, czepiasz się słówek, to skrót myślowy Gość, który w AVANTI zajmuje się kołami dwumasowymi mieszka nie daleko mnie
MaReK napisał/a:
Ty zregenerowałeś wszystko... brakuje wysprzęglika jeszcze.
Wysprzęglik nowy...
Ja zregenerowałem docisk i tarcze, bo powiedzieli, że będzie zrobione tak samo jak dwumas, czyli odszedł mi czas oczekiwania na reszte części, a pomyślałem, że skoro robią wszystko, to robią dobrze i całość będzie wyważona itd. Prawda okazała się inna niestety... Teraz jakby nie było coś z tym powinni zrobić i ktoś będzie musiał pokryć koszty wyciągnięcia znów skrzyni, najprędzej będe to ja...
Tym bardziej sprawa jest ciekawa, bo lipy miało nie być, gdyż gość sie mnie pyta czy do jazdy, czy handel, więc mówie do jazdy, a on, że dobra, to zrobimy porządnie, tak jak ma być...
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Cze 06, 2013 21:56
MaReK, jak mi oddawał, to mówił, że właśnie pytał jak ma być zrobione, więc tak jest zrobione jak chciałem, że jest dobrze wszystko itd. Okazało się inaczej... Cóż, jest gwarancja, pojeżdżę te 100km , niech będzie, że może się uloży, co jest niemozliwe, bo wydaje mi się, że jest coraz gorzej... Zobaczymy co z tego wyjdzie...
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 10:48
haszczyc, będe próbował wymusić na nich albo pokrycie choć części kosztów, albo niech sami to zrobią, bo mają swoj warsztat... Bez przesady, oni skisili robotę, więc niech za to odpowiedzą... Po za tym sami muszą sobie ocenić na poskładanym aucie, że coś nie halo jest...
[ Dodano: Pią Cze 07, 2013 10:48 ]
Byłem dziś u kolegi mechanika i twierdził, że to przestanie po jakimś czasie. Mówił, że miał identyczny przypadek w Punto, gdzie też dwumas był w Avanti regenerowany i po zrobieniu około tysiąca km przestało, z tym, że mówił, że tam były o wiele intensywniejsze objawy niż u mnie. Więc pojeżdżę jeszcze troche i zobacze. Oby ustało...
Z uwagi na to, że walczyłem w swoim aucie z uporczywym problemem akustycznym, po sprawdzeniu i wyeliminowaniu wszystkiego co podejrzane, diagnoza padła na dwumasowe koło Chociaż nie było stuków i jakiegoś nadmiernego szarpania podczas jazdy, to po zdjęciu skrzyni biegów z koła dwumasowego wypadły jakieś "śmiecie". Po regeneracji nie było śladu, no może oprócz skaz na metalu, które wykonano w celu "wyważenia" koła Koło nie miało luzów jako takich, natomiast można było przy użyciu nieznacznej siły rąk przekręcić je niemal dookoła Dodatkowo wysprzęglik po prawie dwóch latach (ale na oryginalnej pompce dopiero rok) także się poddał.
Sposób zużycia tego koła oraz jego czas zadziwił mnie trochę. Spodziewałem się dłuższej żywotności swojej dwumasy, chociaż jak wspomniałem, nie dawała ona jeszcze wyraźnych objawów padania. Być może to kwestia tygodni, miesiąca, ale kto wie czy nie kolejnych dwóch lat Oczywiście ja i moje auto nie możemy być miarodajni Wiadomo, że kombinuję z mapami sterownika silnika i próbuję na własnym organizmie modyfikacji. Mój styl jazdy też nie jest spokojny, dlatego dwumasa pracowała w b. trudnych warunkach
W tej chwili mam założone koło oryginalne, ale nie nowe, bo na zorganizowanie takiego nie było czasu i środków przede wszystkim Poza tym, nie było do końca wiadomo czy to jest problemem głównym całego zamieszania (to nie było to, teraz już wiem).
Cała procedura wymiany dwumasy, wysprzęglika i jednej z linek odbyła się wczoraj, zatem 2 dni przed Zlotem. Dzisiaj muszę pokonać trasę prawie 600 km.
Jako ciekawostkę podam, że mariusz418 z BritishCars ogarnął temat wymiany dwumasy, wysprzęglika i linki w 1h 40min. Od momentu wjechania na podnośnik, do momentu pierwszej jazdy testowej po zabiegu z oczekiwaniem na części z TomaTeam/GTParts. Dla mnie osobiście jest to spory wyczyn. Mnie laikowi z pomocą kolegi kris-tofera operacja zajęła w sumie 16h (ale wyszło 2dni z oczekiwaniem na koło po regeneracji) Większość mechaników uważa natomiast, że to cały dzień pracy.
Dzisiaj wyjazd ~600KM (tam i z powrotem). Jutro XXIII Zlot (ok. 180km) potem powrót (~480KM + 295KM). Mam nadzieję, że podołam
Jeszcze raz chciałem podziękować mariusz418 za znalezienie czasu, wrzucenie mnie (poza listą oczekujących) i szybką i fachową usługę. Goni i Tomiemu za zorganizowanie części oraz firmie Adi Auto Części za znalezienie i dostarczenie koła dwumasowego. Lubię to i polecam
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Cze 12, 2013 08:51
MaReK napisał/a:
Po regeneracji nie było śladu, no może oprócz skaz na metalu, które wykonano w celu "wyważenia" koła
U mnie ich wogóle nie było... Czyli tak jakby nie było wyważane.
Tak czy siak, sprawa o tyle dziwna, że faktycznie to sie zaczyna uspokajać z mijającymi kilometrami...
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Thetford U.K
Wysłany: Nie Gru 15, 2013 19:23 Sprzęgło i dwumassa
Witam.Panowie bardzo ważne. Otóż jakieś 7mcy temu kupiłem mg zt. Sprzegło chodziło jako tako. Po przeczytaniu kupy postów zdecydowałem o wymianie pompki sprzęgła. Było lepiej, lecz wczoraj podczas wyjazdu ze stacji benzynowej coś sie zatrzęsło tak jak by z lewej strony silnika (tam gdzie skrzynia) Biegi nie chciały wchodzic, lecz po pod pompowaniu pedału jakoś sie udało. Dziś przepompowałem stary płyn z myślą że to może to lecz jednak nie. Od dłuższego czasu podczas ruszania można było wyczuc trzesienie sie silnika, zrobiłem tez próbę z 5 biegiem(1000 rmp)i gaz do dechy. Płynnie nie przyspieszał tylko z szarpnięciem. Auto potrzebuje dosłownie na wczoraj. Czy jest ktoś w stanie mi napisac co to może byc?Dwu mass? Sprzęgło? Czy wszystko razem. Dodam jeszcze że aby zmienic bieg musze wcisnąc pedał prawie do dechy.Pozdro.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum