Ale stara poducha nie ma pęknięć gumy jedynie jak się ją naciągnie to widać że robią się zmarszczki, jednakże fizycznych dziur/przerw/pęknięć w niej nie ma.
Mógłbyś szerzej opisać to "zalewanie klejem" ? Gdzie lać, ile lać, itd.
Czy ta mała poducha mocno zalana olejem (pewnie rozmiękczona) ma jakiś wpływ na przenoszenie wibracji ? Czy może ona jest tylko po to aby nie łączyć ze sobą bezpośrednio elementów metalowych ?
Witam wszystkich.
Od ponad roku czytam i wdrażam w życie Wasze uwagi i rady dotyczące R75.
Chciałbym wtrącić kilka słów dotyczących wkładu z Ted_Gumu.
W zeszłym tygodniu wymieniałem ten wkład, byłem zaskoczony gdy okazało się że poprzedni właściciel już taki zastosował. Numery elementu się zgadzały niestety nie wiem jak długo poducha pracowała. Nową poducha zamontowana została dokładnie w taki sam sposób jak stara i żadnej różnicy nie poczułem mimo iż stara była naderwana. Przyjrzałem się uważnie zdjęciom i okazało się, że jest niewłaściwie zamontowana, jest obrócona o 60 stopni. w sobotę wkład został wprasowany właściwie "jak w oryginale" i stwierdzam że jest masakra. Każde uruchomienie silnika wyczuwalne jest na kierownicy i na nadwoziu. Odpuszczenie pedału gazu powoduje szarpnięciem autem jakbym w tym samym momencie wcisnął pedał hamulca.
Teraz moje pytanie.
Jak powinien być osadzony wkład w "łapę" by działał właściwie?
Czym może być spowodowane "szarpnięcie" autem przy puszczaniu pedału gazu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum