no włąśnie nie mam pojęcia jak mam ją sprawdzić i czym...
tester diagnostyczny i sprawdzać ale nie błędy tylko prace sond. U mnie nie było błędu sondy a sie jedna wieszała miałem jakis uniwersalny program i kabel kkk vag czy coś takiego, Rafał u siebie ELMem sprawdzał i też praca sond była widoczna.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 05, 2013 19:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja sie próbowałem ELM połączyć ze swoim i poszło bez najmniejszych zastrzeżeń, ważnym jest by dobry sterownik wgrać i oprogramowanie wewnętrzne ELM było min. 1.4, na 1.4 działa na bank z wszystkimi programami jakie dali na płycie a na 1.3 juz nie koniecznie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
czy pomożecie mi zdiagnozować błąd P1477
byłem na sprawdzeniu sond lambda i działają OK i podczas testu wyszły błedy
P1471 - to dot. VIS
P1472 - to dot. VIS
P0500 - to abs
P1477 - a co to to nie wiem dokładnie
bardzo bym prosił o info i jak to to ewentualnie usunąć
dodam, że po wykasowaniu błędów powrócił P0500 i któryś z P1471/2 ale P1477 już nie
DZIĘKI
dzieju, powiedz mi jeszcze czy uporałeś się z spalaniem i czy po wymianie silnia zostawiłeś skrzynie z 2.0 Bo już sam nie wiem czy z silnika 2.0 może być do 2.5.
Jeżeli zostawiłeś, to czy skrzynia ładnie zmienia biegi, nie ciągnie powiedzmy do 3 tyś. obrotów aby zmienić bieg, czy potrafi zmienić bieg przy około 2 tyś.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzieju, z VIS-ami mam zamiar w najbliższej przyszłości ugadać się z Tobą i je do Ciebie wysłać. Ale na razie muszę poczekać, zdrowie dziecka najważniejsze a autko poczeka. musi
Ej słuchajcie: da się jakoś sprawdzić kostkę od VISów czy jest OK. Chodzi o ty że mam na 100% sprawnego Balance ale przed 3000obr nie odczuwam jakoś specjalnie dodatkowej mocy...
Tester działa w taki sposób, że daje napięcie na odpowiednie piny wiec wydaje mi się, że jak podłączysz do kostki do tych panówoodpowiedni miernik, to przy gazowaniu powinno pokazywać jakieś wartości
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
OK. Padł mi VIS balance. Zalał się olejem w środku. Ale już naprawiłem i jest wszystko OK. Mam nadzieje
[ Dodano: Nie Cze 16, 2013 00:49 ]
Ponieważ nie mogę się podłączyć ELMem u mnie postanowiłem sprawdzić sondy miernikiem. Podłączyłem się pod czarny przewód w kostkę i tak:
pierwsza sonda(przód)oscylowała pomiędzy 0.1V a 0.9V i na biegu jałowym i jak trzymałem ok 2tyś obr/min przez 30sek.
druga sonda(tył)też oscylowała pomiędzy 0.1V a 0.9V... ale w jednym momencie pokazała poniżej 0.1V(dosłownie na 1 sek w trakcie jednego pomiaru powtórzyło się to może ze 2-3x)i raz pokazywała dłużej jedną wartość... chyba 0.4V. Ale to było tylko raz i już potem nie powtórzyło się. Jest tu jakiś powód do sądzenia że z tą sondą jest coś nie tak?
Póki co dzisiaj zatankowałem 75 do pełna pod korek. Wyłączyłęm LPG i jeżdżę teraz tylko na Pb. Zrobię 100km w mieście, zatankuję i zobaczę ile mi litrów wejdzie. Póki co komp niby mi pokazuje spalanie na poziomie 17-18l/100km(Pb)
xROnx, poradziles sobie z automatem? Jeżeli nie, to będziesz miał do wymiany jeden elektrozawor i nie trzeba skrzyni wyciągać, mi powiedzieli, ze od przodu się dostaną. Nie zwlekaj z naprawa. Bo na razie to jedynie 600zl i powinno śmigac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja niedawno też byłem na pomiarze sond ale ELM-em u gazownika i powiedział, że jest OK też 0,100 - 0,900 bez odchyłek tak jak u Ciebie i jeszcze ELM pokazał trzecią sondę ale jej wartość była non stop 0,450. a spalanie po mieście(testowałem tak jak Ty, pod korek i 100km) bez klimy i odcinki codziennie 10 km(małżonka jeździ do pracy) i wyszło 12,31 L - książkowo
witam otoz ostatnio zauwazylem ze jak jest gorac powyzej 25 stopni wzwyz auto nie ma mocy dodam ze to disel 2.0 115km wymieniony przeplywka, a jak jest chlodniej wszystko jest ok
witam otoz ostatnio zauwazylem ze jak jest gorac powyzej 25 stopni wzwyz auto nie ma mocy dodam ze to disel 2.0 115km wymieniony przeplywka, a jak jest chlodniej wszystko jest ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum