Wysłany: Sob Cze 22, 2013 12:31 [Freelander] TD4 2006 kabel do regulatora cisnienia paliwa
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2006
Witam. Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem Landrovera. Swietny woz.
Niestety na postoju dopadl mnie problem. Auto nie chcialo zapalic. Skorzystalem z assistance, przewiezli mi samochod do serwisu landka podpieli do kompa- regulator cisnienia paliwa do wymiany LR009732- pomijajac ze chcieli za niego 550 euro. Auto odpalilo po tej wizycie, dzialal w trybie awaryjnym(maks 70km/h na godzine, brak mocy powyzej 1500obrotow). Nie przyznali sie co zrobili. Prawdopodobnie poruszali przewodem.
Od poprzedniego wlasciciela wiem, ze pompa na 99% jest sprawna, chodzi tylko o styk. Skad wiem ze mowi prawde? Po pierwsze to moja rodzina, po drugie wzialem cable spray(czy jak sie to nazywa precyzyjnie) i popsikalem, zaczal pracowac normalnie, brak kontrolki i smigal az milo. 4 dni pozniej znow mi sie zapalila kontrolka, znow popsikalem i zniknela. Auto znow smiga. Niestety od tego wyciagania i wciskania uszkodzilem koncowke i nie ma klasycznego "klik".
Moje pytanie jest nastepujace, jaki jest nr tego kabelka z koncowka. I czy jestem w stanie wymienic go samodzielnie majac znikome pojecie o mechanice.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
Dolaczam zdjecie w ktorym miejscu jest ten wtyk(na wypadek gdybym pomylil slownictwo).
Ps. To nie moj silnik na zdjeciu
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 12:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W aso powiedzieli mi ze nie jest dobry, ale to g... prawda, jakby czujnik byl zepsuty to wogole by nie odpalal. W serwisie zobaczyli mnie na polskich blachach i chceli ode mnie wyciagnac kase, bo mysleli ze mi sie pali z naprawa. Podlaczyli do komputera wyskoczylo ze 4 mozliwosci co moze byc zepsute, jedna z nich ze to moze byc czujnik pompy(ale blad byl sygnalizowany brakiem styku). Czego dowodem jest ze auto normalnie dziallo po przeczyszczeniu styku.
Ps. Serwis chcial mi rowniez wymienic akumlator... Calosc naprawy wycenili na 890 Euro
Idioci
[ Dodano: Sob Cze 22, 2013 15:25 ]
nic nie sprawdzali, wpieli do kompa i grubo wciskali kit od akumlatora po opony do wymiany
Wtyczka to raczej typowy wtyk BMW Ford.
Ja wszystkie styczki styki kupuje w tym sklepie:
http://allegro.pl/listing...?us_id=12618656
Kupić konektorki i zarobić od nowa i po sprawie.
ekstra, juz bym zamowil w tym sklepie, tylko nie wiem, ktory to. Jesli ktos mialby 5 minut bylbym wdzieczny. Mam utrudniony dostep i nie widze dobrze jak wyglada ta wtyczka w samochodzie by porownac. A nazwy tez nie znam(sta ten post)
Wydaje mi się że to są typowe goldpiny i wiele wtyczek w landku ma takie konektorki.
Chyba coś mam ze starej wiązki - Wyślij mi na wszelki wypadek adres na PW.
Probuje znalezc sama wtyczke, nie moge znalezc tego po nazwie, "okablowanie do silnika td4?""wtyczki", kurcze nie mam pomslu, w najgorszym wypadku kupie caly kabel z allegro:)
[ Dodano: Wto Cze 25, 2013 13:35 ]
Uzupelniam objawy. Pali bez psikania cable sprayem, dzis pierwszy raz zgasl na niskich obrotach, po ok 20-30 minutach jazdy na wysokich obrotach znika kontrolka i dostaje mocy, do kolejnego zgaszenia silnika.
Podczas jazdy z kontrolka silnika i wkrzyknikiem jezdzi ospale, ale gdy zaczyna gasnac lampka, szarpie, szarpie i jeszcze raz szarpie.
Dolaczam zdjecie z diagnostyki
Pisze tutaj gdyz cholernie trudno znalezc w Atenach kogos kto zajmuje sie dieselami:/
A w aso landrovera chca mnie skroic:) Zostaje mi jeszcze servis bosha- z tym ze mam tam 30 km i boje sie ze nie dojade...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum