Wysłany: Sob Cze 29, 2013 19:16 [R 75] Przegub wewnętrzny
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witam, potrzebuję pomocy w znalezieniu przegubów wewnętrznych do Rovera 75. Przeszukiwałem już Inter Cars i Allegro i nie mogłem znaleźć nigdzie. Jeżeli ktoś wie gdzie mógł bym poszukać tych przegubów to proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłów.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 29, 2013 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki kolego. Pomyślę jeszcze ale chyba jednak ten pierwszy kupię bo po takiej różnicy cen wychodzi pytanie o żywotność tych przegubów. U mechaników proponowali mi regeneracje przegubów w Toruniu ale takim rzeczą już wg. nie ufam.
Dzięki kolego. Pomyślę jeszcze ale chyba jednak ten pierwszy kupię bo po takiej różnicy cen wychodzi pytanie o żywotność tych przegubów. U mechaników proponowali mi regeneracje przegubów w Toruniu ale takim rzeczą już wg. nie ufam.
tyle że pytasz o przegub wewnętrzny czyli przy skrzyni a kolega podał linki do zewnętrznych. Wewnętrzny nie jest dostępny jako osobny element. Pozostaje regeneracja albo cała półoś.
To jeżeli to jest przegub półosi to chyba wewnętrzny...
Już się wg. pogubiłem
Każda półoś ma dwa przeguby:
1. od strony skrzyni biegów to wewnętrzny z tzw krzyżakami. Jego awaria przeważnie objawia się sporymi wibracjami auta
2. Od strony koła jest przegub zewnętrzny o zupełnie innej konstrukcji nazywany hydrokinetycznym. Jego awaria to w początkowej fazie strzelanie na zakrętach a w późniejszej duże stuki podczas skręcania.
Dobra już mi to trochę rozjaśniłeś. Czyli jednym słowem powracam do punktu wyjścia bo chciałem nowy jakiś kupić, a nie używany albo regenerować bo nie mam żadnej pewności, że się nie rozjadą za 1km.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Nie Sty 12, 2014 13:02
Potrzebuję przegub wewnętrzny lewy do 2.0 CDT. Z tego co widzę to będę musiał kupić używkę w całości z lewą "krótką" półośką. W związku z tym mam 2 pytania:
1. Czy jest różnica między europejczykiem i anglikiem ? jak to rozpoznać ?
2. Czy różnica jest między półosiami do różnych wersji silnikowych ?
Czy od benzyny będzie pasować do diesla , czy musi być do CDT?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum