Sprawa wygląda następująco poszukuje miejskiego samochodu z ciut wyższym prześwitem, żeby można było również w lekki teren wyjechać. Jest to związane z tematyką zawodową (rzeczoznawca majątkowy), czasami trzeba na jakąś wioskę zajechać i tam nie zawsze jest asfalt
I czy naprawdę ten prześwit jest sporo większy niż w 25? Bo mam 25 i przyznam że czasami idzie przeciągnąć po chodniku...
1419 mm - Rovr 25
1495 mm – Streetwise
Kenai napisał/a:
A jak z awaryjnością tego potwora? Są jakieś szczególne rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę?
Auto jak auto. Zawieszenie to prosta i wytrzymała konstrukcja. Silniki diesla też nie są takie najgorsze. Jak coś padnie to będzie to pompa, choć podobno po 2003 montowali już wytrzymalsze.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Lip 04, 2013 15:04
Powiem tak, nie hamowałem nie przeliczałem, ale wbije Cię w fotel i stwierdzisz że każdy grosz wydany na ten mod był dobrze wydanym groszem . Zresztą zapraszamy po zakupie do działu tuning .
Powiem tak, nie hamowałem nie przeliczałem, ale wbije Cię w fotel i stwierdzisz że każdy grosz wydany na ten mod był dobrze wydanym groszem . Zresztą zapraszamy po zakupie do działu tuning .
Panie Bocian "wciśnie w fotel" to miara raczej relatywna Ale rozumiem, że wymiana wtrysków w benzynie też poprawi parametry? I rozumiem, że do r25 mam włożyć z 200 (starszy model), tak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum