Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
elo
no i nie ma hamulca - pokapuje gdzieś z wahacza w prawym tyle - to tak na szybko wypaczyłem
musze dac to zrobienia ale pytanie brzmi - co może byc - jak to tam te rurki hamulcowe biegną , czy sa złączki w drodze do pompy ABS. Wydruk mam z RAVE ale lichy - nie widac na nim tak dokładnie tego co mnie i mechanika interesuje.
na jakie wydatki musze sie szykowac i gdzie kupowac cześci o ile są
z góry dziękówa za odpowiedzi- pierwszy raz problem z hamplem a autko w ciągłej eksploatacji ma być ...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 10, 2013 20:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pewnie przerdzewiały przewody. Złączek żadnych nie ma od korektora na ścianie grodziowej do tylnych przewodów elastycznych. Jak dobrze pamiętam długość dorabianych przewodów miedzianych to 260cm i 280cm.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
jak chcesz zrobić tak jak fabrycznie, to trzeba wyciągać zbiornik paliwa i maglownicę, więc jest masakra, ale przy odrobinie kombinacji da się to zrobić tylko opuszczając bak. Mi to samemu zajęło cały dzień z czekaniem na przewody.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
dałem do mechaniorów - bedą wymieniać obydwa tylne, pokapywało z nad wachacza z przewodu sztywnego (ruda daje się we znaki)
//edit
wczoraj autko odebrałem - hamulec ponoć zalany nowym płynem i odpowietrzony a jednak jest efekt jakby slabszego hamowania (dopiero ponowne wciśniecie daje oczekiwany rezultat) - czy to normalne ? dzis juz troszke lepiej chyba ze sie przyzwyczaiłem ...
koszt wymiany obu przewodów na miedziane (zakończenia złączkami przy końcu tunelu od strony silnika) wyszedł 350 - podaje dla zainteresowanych
Witaj. Mam podobny problem. Hamulce nowe, po zmianie przewodu auto hamuje gorzej niż maluch. Zachowuje się jakby był zapowietrzony układ. Niektórzy mówią, że uszkodziła się pompa hamulcowa lub pompa ABS. Tylko jakim cudem? Niestety nikt nie chce napisać nic konkretnego. A szkoda, nie wierzę żeby nikt nie wiedział.
Link do mojego tematu: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=88752
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum