rafalrz1989 otrzymałeś ostrzeżenie nie za swoją opinię, ale za sposób jej wyrażenia. Jeśli tego nie zrozumiałeś, to już Twój problem.
I nie Tobie oceniać co ja popieram lub nie.
Jeśli nie zgadzasz się z ostrzeżeniem możesz wykorzystać ścieżkę postępowania przewidzianą w Regulaminie forum.
W sklepie nieopodal mnie sprawdziłem ceny w/w szpilek głowicy - cena po rabacie 200 zł.
Samochód zostawiony w warsztacie, teraz czekam na diagnozę i ewentualnąlistę części...
[ Dodano: Wto Lip 16, 2013 19:29 ]
Szpilki to już kropla w morzu potrzeb jak się okazało...
Mam pękniętą głowicę Koszta więc rosną
Koszty zakupu więc się wyjaśniają dlaczego były niższe od pozostałych Roverków z tego rocznika... Ale mam nadzieję że nie ma tego złego itd...
Po konsultacji z mechanikiem dokonałem już zakupu splanowanej i sprawdzonej głowicy i czekam na jej dostarczenie. Z nowymi szpilkami, uszczelkami itp mam nadzieję, że będzie to koniec wydatków związanych z silnikiem.
Z resztą ten temat nie służy dalszemu rozwijaniu tematu o moim aucie, bo też inny temat jest.
Do zamknięcia.
_________________ pozdrawiam ze swojego R45
van-reiv
Wróciłem właśnie z pracy i będę się wybierał do mechanika ze śrubami które kupiłem.
Tę magistralę rozumiem trzeba nową kupić, bo stara się nie nada czy o co chodzi?
Co do układu to nie jest jeszcze przeniesiony, bo auto czeka na wszytki części i dopiero się wezmą za robotę przy Roverku.
_________________ pozdrawiam ze swojego R45
van-reiv
Ta cała magistrala idzie na uszczelkę, czy jak bo mechanik stwierdził że w Roverach nie ma czegoś takiego. Znalazłem na internecie taką część, żeby wiedzieć o co chodzi, ale że zielony w sprawach silnika jestem to nie wiem gdzie ją się stosuje...
_________________ pozdrawiam ze swojego R45
van-reiv
ogólnie nie poleca się (przynajmniej ja tak wyczytałem na forum) wymiany na uszczelkę nowego typu ponieważ bardzo szybko znowu "puszcza". Polecana jest uszczelka starego typu wzmacniana (sam taką założyłem i już 5tys. przejachane bez problemów)
Ta cała magistrala idzie na uszczelkę, czy jak bo mechanik stwierdził że w Roverach nie ma czegoś takiego.
To jest podstawa do tego by zmienić mechanika... Naprawdę, nie zaufał bym, że taki ktoś dobrze złoży ten silnik.
Wielu 'mechaników' też nie wie, że te silniki na wałkach rozrządu mają prawe i lewe simmeringi i zakładają uniwersalne, efektem czego jest wiecznie zarzygany olejem silnik i znacznie skrócona żywotności paska rozrządu.
Z doświadczenia wiem, że nowy typ się nie sprawdza i nie będzie się sprawdzał nawet z nowa magistrala. Nowa, niby wzmocnia magistrala to tylko chwyt marketingowy, bo niby co ona ma dać, jak problem leży w rozciągających się szpilkach głowicy
Uszczelkę głowicy wstawiamy tylko stary typ wzmacniaczy firmy Fai lub Erlinga i do tego dajemy zawsze nowe śruby, obojętnie jakiej firmy,a by tylko były nowe.
Wspomóc taki zestaw możemy jeszcze przerobieniem układu chłodzenia na termostat PRT.
OK - to już "uświadomiłem" mechanika że wolę tego typu uszczelkę, mimo że on przekonywał mnie, że te nowego typu są lepsze. Ale ja swoje i założoną będę miał starego typu. Dzięki za podpowiedzi i sugestie - mam nadzieję że dzięki nim żywotność uszczelki jak i całego osprzętu będzie dłuższa
[ Dodano: Wto Lip 23, 2013 23:46 ]
Dobra... Samochód odebrałem wczoraj od mechaniora.
Powiedział mi żeby spokojnie jeździł przez jakieś 1000km i na samej benzynie ok 2000km - dopiero później LPG odpalił.
Co Wy na to? A jak sprawy oleju? Wymieniać po jakiś 500km jak radzą na innych forach innych marek czy jeździć normalnie ok 10k km i dopiero wymiana?
będę wdzięczny za porady:)
_________________ pozdrawiam ze swojego R45
van-reiv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum