Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)
Autor Wiadomość
Mateusz_V6 




Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Poznań



  Wysłany: Sob Lip 27, 2013 10:34   MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)

Panie i Panowie z racji tego, że na MG się kompletnie nie znam, to mam parę pytań:

- jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?)
- co sądzicie o tych 2 autach z linków
- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)
- czy błędy idzie sczytać ELM-em ?
- jak jest z korozją ?
- trzymają serię ? (moc) - bo w Mondeo mam 159KM (fabryka podaje 170KM)

jak są tematy z odpowiedziami podrzućcie sznurek :mrgreen: http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C29843135.html http://otomoto.pl/mg-zt-m...-C29850420.html
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 27, 2013 10:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
falar 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 94
Skąd: WWA



Wysłany: Sob Lip 27, 2013 11:16   Re: MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)

Mateusz_V6 napisał/a:

- jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?)


2,5 KV6 to jest z pewnością najmniej awaryjny silnik benzynowy z tych jakie występowały w R i MG.

Cytat:

- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)

nie ma bezpośredniego, można gazować bez problemu
 
 
Mateusz_V6 




Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Lip 30, 2013 17:02   

Spoko, dzięki za info...

czekam teraz na odpowiedzi na pozostałe pytania :)

[ Dodano: Wto Lip 30, 2013 18:02 ]
i jak Panowie nikt więcej nic nie napisze ? :roll:

jeszcze jedno pytanko... łańcuch czy pasek rozrządu ? :?:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 30, 2013 17:06   

Pasek.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lip 30, 2013 17:17   

a nawet 3 paski.
Co tu dużo pisać. Jak chcesz to poczytaj wątki o KV6 i będziesz wiedział co się najczęściej psuje. Ogólnie największa wada- poprzedni właściciel.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
demerzel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 101
Skąd: Łódź

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 30, 2013 19:17   

Mam wrażenie, że przy tym srebrnym jest jakaś nazbyt szeroka szczelina między osłoną chłodnicy, a maską silnika - nie wiem czy to tylko wina zdjęcia czy rzeczywiście źle ktoś to poskładał?
_________________
GRY DO KONSOL - ZAPRASZAM :)
www.phurand.pl
 
 
franki01 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 100
Skąd: Toruń

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 30, 2013 19:33   

Z korozją nie ma problemów. Mam na tylnej klapie 2 skorodowane punkciki od odprysków.

Elm sczytuje tylko podstawy - prędkość, obroty, parametry silnika. ABS, modułu komfortu itp. nie widzi - są na innym pinie we wtyczce. Ponoć przekładając jakiś kabel we wtyczce elm można połączyć się z innymi modułami. Jeśli będziesz chciał coś z tym robić, napisz na prv - dawno podejmowałem ten temat.
 
 
te 



Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 10



Wysłany: Wto Lip 30, 2013 19:54   

Srebrny tez mi sie widzi, ale do oplat (a powyzej 2 litrow wyjdzie duzo) + ubezpieczenie + ok 2,5 za rozrzad + chcialoby sie gaz, widac ze tylni zderzak przedrapany, chodz to akurat drobiazg... troche w sumie wyjdzie, za to fajne wyposazenie :) No i nie podoba mi sie, ze ma hak :/

Czarny byl wystawiony za 13.800 ;)
Srebrny za 12.900 [URL=tutaj]http://allegro.pl/mg-zt-190-benzyna-2-5-v6-skory-ksenon-super-stan-i3299102262.html[/URL]
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 31, 2013 14:30   

Mateusz_V6 napisał/a:
jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?)

-bardzo dobrze, usterki typowe to VIS i cieknący termostat, reszta jak w każdym 75/zt (wiatrak, sprzęgło)

Mateusz_V6 napisał/a:
- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)

gazuje się to elegancko, kwestia kumantego gazownika i dobrych elementów (jak wszędzie :) )

Mateusz_V6 napisał/a:
- czy błędy idzie sczytać ELM-em ?

-bez problemu

Mateusz_V6 napisał/a:
- jak jest z korozją ?

-brak

Mateusz_V6 napisał/a:
trzymają serię ? (moc) - bo w Mondeo mam 159KM (fabryka podaje 170KM)

-lekkie spadki są, raczej okolice 180KM niż 190KM, momentu powinien mieć ok 250Nm, troche lepiej niż standardowy ZS180 i 75 V6.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG F / TF] Prośba o opinię nt. ofert + pytań kilka
jabarij Chcę kupić ROVERka 2 Sob Maj 05, 2012 23:51
tomura83
Brak nowych postów [MG ZT] parę pytań :)
memphisto Chcę kupić ROVERka 7 Sob Cze 01, 2013 13:05
Markzo
Brak nowych postów MG ZR - pare pytań
Szpaku Chcę kupić ROVERka 1 Czw Lip 07, 2011 12:57
piter34
Brak nowych postów Pare pytań o MG F/TF
croko23 Chcę kupić ROVERka 8 Pią Kwi 05, 2019 23:38
Malignus
Brak nowych postów [Rover 25] 1.4 B+G parę pytań
heliss Chcę kupić ROVERka 7 Pon Gru 02, 2013 16:47
j0zek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink