Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Sie 21, 2013 21:43
fliku, zebrać wszystko razem
- sprawdzić wtryski - u mnie ostatnio jak jeden puszczał na ciepłmy działy się cuda min : falowanie i dziwna nierówna praca silnika
- wyczyścić czujnik wysokiego ciśnienia
- przy okazji wyczyścić EGR
- a najlepiej podpiąć pod kompa
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 21, 2013 21:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mi właśnie strzelił wtrysk ale jedyne objawy to wieksze drgania silnika i przyśpieszenie zanim turbina się załączy to normalnie maluchem by mnie ktoś mógł obskoczyć. Apropo wtryski można sprawdzić rozłączając je kolejno jeśli będzie zmiana to wtrysk działa jeśli nie będzie to wtrysk walnięty. Bynajmniej u mnie tak sprawdzałem i potwierdził to komputer.
Tak jak u kolegów wcześniej po rozgrzaniu silnika CZASAMI zaczyna chodzić nierówno jak traktor. Normalnie pomyślałbym, że to wtryski, ale korekty na 2 są -0.5 i na pozostałych 2 po 0.5 więc są praktycznie idealne.
Zastanawiam się czy tak jak Rowan napisał może to być wina zaworu wysokiego ciśnienia? Ewentualnie co innego może powodować nierówną pracę?
prebenny, jak napisał Rowan, czujnik owy jest na listwie wtryskowej i u Ciebie dobrze odczytuje ciśnienie w INPA, natomiast zawór wysokiego ciśnienia odpowiada za regulacje cisnienia na listwie i jest przykręcony do pompy CR od strony rozrusznika, mniej więcej pod króćcem wody który urwałeś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum