Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Sro Wrz 04, 2013 17:36 [R75] Centralny a BCU
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
Przeszukiwałem forum, ale nieznalazłem konkrentnego tematu, jaki mnie dręczy,
Mam taki problem z otwieraniem swego auta,
Naciskam pierwszy raz pilot otwierają się drzwi kierowcy, drugi raz reszta drzwi, wiem tak powinno być.
U mnie to zależy, pierwszy raz, kierowca, drugi raz reszta drzwi, albo tylko tył, albo pasażer i tył prawy, albo tył lewy i pasażer.
naciskając przycisk w środku, podobnie zależy od dnia, wszystkie za pierwszym, albo różnie, sam tył tylko przód.
Ale zawsze kierowca za pierwszym.
Żeby otworzyć wszystkie drzwi od środka to zazwyczaj musze kilka razy wcisnąć.. Tak samo pilot.
Czy za to jest odpowiedzialny moduł BCU?
Czy coś innego?
Czy ewentualna wymiana BCU na taki sam numerowo, pomoże??
_________________ Pozdrawiam
Paweł
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 04, 2013 17:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Czw Wrz 05, 2013 04:07
Czasem z tyłu rygiel tak jakby do połowy się wysunie.
Zamki mam dobrze nasmarowane. Tylko czasem wszystkie elegancko wysuwają się. Jeśli psuje się zamek, czyli w nim silniczek od otwarcia?
Bo smarowanie ma tu mało do rzeczy, tam są wytarte szczotki w silniczkach i zwyczajnie nie mają siły ukręcić nawet w lekko chodzącym zamku
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sknerko ma rację. Ja obecnie jestem po całkowitej wymianie całych silniczków gdyż u mnie także komutatory zostały zużyte. Po wymianie na nowe silniczki zamki śmigają aż miło.
_________________ Nic nie dzieje się bez przyczyny...
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ebay (wysłane z USA) ! Nie są oryginalne, ale udało się dopasować. Te które użyłem są stosowane w Toyotach oraz Lexusach. Różnica polega na tym, że posiadają ośkę krótszą o 7 mm od oryginalnych. Poza tym wszystkie wymiary są takie same.
_________________ Nic nie dzieje się bez przyczyny...
Daj jakies numery czy coś co by można ich u nas szukać.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum