Dzisiaj wskoczył i u mnie komplecik z MG ZR 105
Moje tylne kolumny z Rovera 214 miały (od górnej powierzchni poduszki do osi mocowania tulei gumowych) 51cm, a te z ZR 48cm. Przednich zapomniałem pomierzyć, ale wizualnie przód i tył osiadł jednakowo.
_________________ Pozdrawiam,
Adam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 18:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czytajac ten temat wpadl mi pomysl by do zwyklego r25/200 zalozyc amorki z MG ZR i springi np MTS -40mm bo na seryjnym MG ZR i tak wyglada jak koza co sadzicie o takim polaczeniu a no i felga standardowa roverova 15 et45 bodajze
co sadzicie o takim polaczeniu a no i felga standardowa roverova 15 et45 bodajze
Sadzę, że do takiej gleby tylko felga 17 się nadaje.
Felgę zawsze idzie póżniej zmienić tylko pytanie jak usiądzie autko na tych spręzynach MTS -40 i amorku z mg zr bo jak usiądzie dosyć nisko może trzeć. Ma ktoś może na forum obniżone tak autko ? jakieś fotki itd
Ja mam u siebie założone H&R -40mm juz przez poprzedniego właściciela, no i kiedys wychodzę ze sklepu i zaraz obok mojego auto zaparkowało idalnie równo, ten sam modek (r200) i powiem że różnica była ogromna, aż żałuje że nie zrobiłem zdjeć. ale i tak chciałbym nizej.. same amorki do tych sprężyn od mg zr cos zmienia, czy leszczu, bedzie tak samo, bo chyba krótsze te amorki od mg zr, na pewno bedzie sztywniej..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum