Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam chciałem się podzielić wrażeniami z zastosowania środka ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662 oraz przejściu na olej MoS2-LEICHTLAUF 10W-40.
Po zastosowaniu płukania silnika oraz wymianie oleju silnik zaczął wyraźnie ciszej pracować i tak jakoś lekko. Podczas jazdy pod obciążeniem silnik pracował zupełnie inaczej, wcześniej wyraźnie buczał a teraz jakoś ciszej i bardzo lekko. Na obroty wkręca się dużo lepiej i ogólnie czuje lekką poprawę dynamiki. Wiec w mojej opinii jak najbardziej polecam ten zabieg. To co pisze nie jest powiązane w żaden sposób z firmą LM, po prostu chciałem się podzielić wrażeniami.
ps. wcześniej jeździłem na Castrol Magnatec 10w-40
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 03, 2013 12:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cześć. Niebawem też zamierzam zastosować ten specyfik do swojego R. barney79, Czy zastosowałeś to w swoim IDT? Zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika i czy wycieki się nie zwiększyły? Mam pewne obawy, bo u mnie poci się lekko uszczelka pod pokrywą zaworów.
Dodatkowo zamierzam dodać też LIQUI MOLY Hydro Stossel Additiv do nowego oleju. Dam znać jakie będą gdy wszystko ogarnę.
Cześć. Niebawem też zamierzam zastosować ten specyfik do swojego R. barney79, Czy zastosowałeś to w swoim IDT? Zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika i czy wycieki się nie zwiększyły? Mam pewne obawy, bo u mnie poci się lekko uszczelka pod pokrywą zaworów.
Dodatkowo zamierzam dodać też LIQUI MOLY Hydro Stossel Additiv do nowego oleju. Dam znać jakie będą gdy wszystko ogarnę.
Hej.Wycieków nie ma.Silnik chodzi twardziej.Radzę olej 2 razy wlewać czyli po plukaniu spuscic,wlac nowy,odpalic na 2-3 min i znowu spuscic.Wymienić filtr(uprzednio zalewając go nowym olejem)itp.Może koszta większe ale leci straszny żur.Można użyć za pierwszym razem ropę(kiedyś tak płukano silniki)Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź. Miałem wymieniać olej i robić płukanie w ten weekend. Niestety z zawieszenia prawego koła zaczęły wydobywać się piski i skrzypienie zwiastujące koniec sworznia. Muszę, więc poczekać z tym aż odbiorę auto od mechanika z wymienionym sworzniem, bo boję się jeździć.
[ Dodano: Wto Paź 15, 2013 16:33 ]
No i jestem po wymianie oleju. Oczywiście przed nią zrobiłem płukanie silnika. Wlałem preparat i silnik pracował przez 10min. Potem zlatywało wszystko przez jakieś trzy godziny. Przyznam, że nie wyleciał jakiś zbytni szlam. Olej taki jak zawsze po wymianie. Na dnie wiaderka zostało jakieś 1-2mm mułu. Po zalaniu nowego oleju silnik pracuje bez zauważalnej różnicy. Przynajmniej mam świadomość że zrobiłem coś dobrego dla niego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum