Witajcie.Niestety musze odgrzebać temat.Jesień,poranne mgły i wilgoć sprawiają że problemy z odpaleniem powróciły,chociaż nawet latem gdy popadało to słabo palił.Odpali,wejdzie na obroty w granicach 1,5tys i po około 5sek zgaśnie.Pozostaje wtedy albo długo krecić aż załapie i to nie na wszystkie garki albo odczekac około 5 min i wtedy odpali ale też nie na wszystkie.brak błedów na kompie.świece,kable,cewki podmienione.Brak już pomysłów.
Zauważyłem że nawiekszy problem jest gdy temperatura na zewnatrz spada po niżej 10stopni a im zimniej tym gorzej pali a po odpaleniu mocno dymi do czasu az sie nie nagrzeje.Czy u was tez sie automatycznie zapala podgrzewanie lusterek gdy temp spada po niżej 10 stopni bo troszke mnie to denerwuje.
Termostat nie był wymieniany.Dolot zdejmowałem bo myślałem ze może być nie szczelny i że to jego wina.Umyty i założony od nowa -nic to nie dalo.Z gazem nic nie było robione.Dzisiaj 8 stopni i odpalił prawie normalnie.
Dolot był składany na same uszczelki(papierowe)?? czy uszczelki były posmarowane silikonem?? Pytam dlatego ze miałem podobny problem u siebie dolot złożony na nowe uszczelki .Na drugi dzień rano problem z odpaleniem,nie pracował na wszystkie cylindry i biały dym z wydechu po przejechaniu paru km wszystko wróciło do normy .Po ostygnięciu te same problemy. Rozwiązaniem problemu było rozebranie dolotu i posmarowanie uszczelek silikonem.Może masz ten sam problem .Uszczelki papierowe to gu...o przesiąkają płynem i puszczają na cylinder
rozkrece go jeszcze raz i sprawdze.Ciekawe tylko ze to sie dzieje tylko przy pierwszym odpaleniu rano i to po nizej 10stopni a pozniej nawet jak ostygnie odpala bez zajakniecia
Domyślam się, że rano kopci, bo przepala olej. Auto w dzień tak szybko Ci nie ostygnie i zapewne metal jest nagrzany i jest większa szczelność. Przerabiam właśnie coś podobnego tylko, że z uszczelką pod pokrywą zaworów
no troszke jakby kopci.dolot zalożyłem jeszcze raz.Dziwi mnie jedna rzecz.Podgrzewanie lusterek raz sie samo włącza a raz nie.Odpale i się włączy,zgasze silnik i znów odpale i się nie włączy.Uruchamia się to podgrzewanie jak mu się podoba i głównie właśnie z rana.
ciekawe jest jeszcze to że od razu z rana po przekreceniu kluczyka zaświeca się kontrolka bledu silnika. podgrzewanie lusterek automatycznie wlacza sie ale nie za kazdym razem.
idąc za podpowiedzią kolegi gelek12345 mam jutro zamiar sprawdzić ten nieszczęsny zawor oleju i pytanie czy ktos posiada rysunek lub cos podobnego bym mógł sprawdzić czy jest on dobrze złożony.
wykreciłem wczoraj ten zawór a jako że nie miałem żadnego rysunku obejrzałem jak to wszystko w srodku wygląda i faktycznie nie miał prawa działać.Dziś rano autko odpaliło bez najmniejszego problemu.Dziękuje za zainteresowanie tematem a zwłaszcza koledze gelek12345 który bez błednie stwierdził co i jak i SeniorA który ktory wlasciwie na samym poczatku powiedzial co bylo wykrecone i tu mój bład ze nie poszedłem tym tropem.Temat można zamknąć a rysunek jak ma byc złożony zawór wstawiam dla potomności.Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum