Jakbym miał patrzeć na ceny części i serwisu jako podstawowy wyznacznik do zakupu auta to nie zdecydowałbym się nigdy na nic. Oczywiście jest to ważne i np. dlatego zrezygnowałem z Lancii Thesis. Piękne auto ale stopniem zaawansowania elektroniki i zawieszenia dorównuje chyba przemysłowi lotniczemu.
Samochód ma przede wszystkim dawać frajdę z jazdy i podobać się właścicielowi. W aucie mam się dobrze czuć. Alfa 159 piękna z zewnątrz ale zbyt plastikowy i surowy środek. Po długich naradach rodzinnych na placu boju pozostały Jagi: X-type i S-type. Wygrał ten drugi, z powodu większego wnętrza, prawdziwych skór, klimatronika dwustrefowego. Szkoda tylko napędu 4x4. Silnik 3.0 fajnie mruczy jak się chce mocniej przyspieszyć i nie słychać go kiedy jadę spokojnie. Spalanie przeżyję bo za każdym razem kiedy w nim siedzę to uśmiech nie znika z twarzy.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 10:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Akurat 159 to skok jakościowy w porównaniu do poprzedników, i wcale nie jest złym autem, jak się o Alfach przyjęło twierdzić.
Zależy co, kto wymaga... Szczerze mówiąc to te egzemplarze, które miałem okazje widzieć i jeździć trzeszczały mocno w środku, choć podobały mi się bardzo
Mayson napisał/a:
W którym i w którym? Wg moich informacji klapki są i w N, i w M
W moich nie ma Wyjąłem je
maniaq napisał/a:
Niestety, ale w polskich drogach, sztywny ZR czy ZS , nie ma porownania do 159, ktora jest po prostu niska przodem. Wiec jezdzac nia trzeba miec to BARDZO na uwadze A styl jazdy nie ma nic do dziur, po porstu alfa jest nizsza niz wiekszosc aut.
O tym pisałem właśnie
bociannielot napisał/a:
Ciekawe co by Rowan powiedział jakby miał np Pagani Zonde czy inny taj niski samochód .
Ok, ale teraz popadasz w skrajność, bo np taka Zonda, to już zupełnie sportowe auto, a 159 to jednak podobno limuzyna Więc gdybym brał pod uwage zupełnie sportowe auto, to bym na to nie zwracał uwagi
[ Dodano: Sob Lis 30, 2013 16:51 ]
mcjg napisał/a:
Spalanie przeżyję bo za każdym razem kiedy w nim siedzę to uśmiech nie znika z twarzy.
Kazdy ma inne poriorytety. Szuka czego innego w aucie. Ja nie uwazam, ze alfa jest plastikowa. W porownaniu z np VW czy nawet oplem to jest ok. Widaomo, ze nie otacza mnie sama skora i alcantra, ale mnie sie taka estetyka podoba z dbaloscia o detale, nawet lusterko w 159 jest ladne, czy klamka
Generalnie slaba slawe alfie daly 156 , ktore sie sypaly. 159, to podwozie niemca, stylistyka wloska, i b udany silnik jtd . Automat qtronic podobno nie stwarza problemow. Odpukac nie mialem ich jeszcze przez ost 15 k km niemal. Licznikowy i sprawdzony przebieg 162 k km
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ok, ale teraz popadasz w skrajność, bo np taka Zonda, to już zupełnie sportowe auto, a 159 to jednak podobno limuzyna
ja wiem czy taka typowa limuzyna, typową limuzyną to jest pasek czy Twoja BMW . Alfa Romeo zawsze miała być usportowioną limuzyną (w przypadku 156 i 159 bo wiadomo że brera czy jakiś hatchback to inna historia). Musisz pamiętac że koncerny projektują auta na trochę inne drogi i krawężniki niż te w polsce i to widać na codzień - gdy aluminiowe wahacze w audi passacie np po austriackich drogach robią po 200kkm a u nas ledwo co 1/10 tego potrafią wytrzymac nawet czasem jak ktos jezdzi po nie porobionych jeszcze polskich drogach. W moim mniemaniu Alfa to nie taki zły w eksploatacji model, bo poza zawieszeniem możesz dużo części z fiata dokupić, a jak Tobie cos w bmw się popsuje to juz takiej alternatywy mieć nie będziesz, więc napisz że alfa Ci sie nie widziała a nie że to złe auto bo w serwisie może być dużo tańsze niż bmw .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum