Znajomy też polecał mi instalacje staga i namawia mnie na montaż w gaziku, czy ktoś był tam? Może się ktoś wypowiedzieć na ich temat?
Kumpel ma bmw 2,5L i jest bardzo zadowolony z ich pracy, mówi że nie ma problemów nawet przy ostrzejszej jeździe.
Jaki sterownik byście polecali i jakie wtryski?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 09, 2013 16:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam Rover to drugie autko które zajmuje miejsce w garażu:) i jestem bardzo zadowolony z tego jak sie nim jezdzi:) wracajac do instalacji gazowej to polecam firme BRC posiadam taka w aucie i nie mam z nią najmniejszych problemow. Instalacje robiłem u goscia ktory prowadzi siec http://www.czakram.pl/ smialo mozna do nich napisac jakie ma sie auto odpisza i moze cos poradza warto tez obejrzec ich oferte:) naprawde polecam:) a korek niestety mam zaraz za kołem ponieważ przy wlewie paliwa jest plastik;/ jak fachowiec bedzie uczciwy to powie ze ten plastik moze sie połamac i beda problemy. Pozdrawiam:)
Do roverów nie montujcie instalacji BRC czemu bo te instalacje sa przystosowane do silników VW,Opla i Skody.Po drugie jezeli ktos juz chce zamontowac instalacje to nie II generacji (rover ma za duzo pierdoczujników żeby ta istalacja poprawnie działała "może działac poprawnie ale ja osobiście nie polecam").Najrozsądniej bedzie zamontować instalacje IV generacji czyli pełny automat a jakiej firmy to polecam Stag.A teraz najwazniejsza sprawa jezeli chcecie zeby auto sie nie psuło po pierwszym miesiącu uzytkowania LPG nie montujcie nigdy instalacji do roverów czy MG w przydrożnych garażach.Lepiej zapłacic troche więcej i miec porzadna robote zrobioną w aucie.U mnie wlew zamontowany jest w czarnej czesci zderzaka czyli wogóle nie widać.Nie jestem przekonany do wlewu gazu w miejscu wlewu paliwa czemu bo trzeba ze soba wozić ta smieszna przedłużkę.I najwazniejsze poprawne ustawienia mieszanki spowoduje że rover będzie palić do 8-9 litrów gazu.Ale nawet jak ktoś szybko jeździ do przodu jak i do tyłu typu (pokaze ci że koła zawiruja na wstecznym) to może sie zdziwić jak usłyszy sygnał wyłączenia instalacji ale to już potem powiem czemu sie tak dzieje i zaprezentuje na zdjeciach
Jakie pierdoczujniki ma ten rover?
Przecież Rover ma prosty silnik [1988r] i to co teraz jest u niego pod maską to podstawa i prostota i nie ma żadnych zbędnych czujników. W przydrożnych garażach się instalacji nie montuje. Każdy zakład montujący musi mieć odpowiednie papiery na to i dawać gwarancję na wszystko. Czasami mniejsze warsztaty bardziej się starają jak te duże ,które chcą jak najszybciej założyć i skasować. A co do sygnału wyłączenia instalacji na wstecznym to nigdy nie słyszałem.
Witam Znajomy lata z brc w oplu kolejny ma audi jeszcze inny w fordzie a ja w skodzie i nie mam problemow z inatalacja gazowa:) sa rozne wtryskiwacze do gazu nie ma jednego rodzaju smialo mozna pojechac do jakiegos uczciwego gazownika i odrazu nam powie jaka instalacja bedzie najlepsza do samochodu:)
U mnie w mieście jest tylko jeden warsztat który zajmuje się instalacją i diagnostyką BRC, podobno z powodu braku konkurencji nie jest tani.
W rover 200 8V jest dodatkowa trudność bo jest to tzw. półsekwencja LPG lub jak kto woli renix. Nie wszystkie sterowniki obsługują tą opcję.
Przy prawidłowej regulacji mapek należy też wyciąć dotryski, choć nie jest to konieczne bo ja nie wycinałem i śmiga dobrze. Silniki K-series ze względu na krótki czas wtrysku nie lubią wolnych wtryskiwaczy.
Najważniejsze żeby poświęcić trochę czasu na regulację mapek podczas jazdy a nie jak w większości serwisów lpg "weź się pan przejedź" potem coś klikną przez AcGas Synchro i powinno być dobrze.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pią Gru 20, 2013 21:25
W R200 miałem AGC Compact, instalacja sekwencyjna, na Regfastach, mogło być, chociaż uważam że byle jaka sekwencja Roverka nie zadowoli W megance II mam silnik 2.0 i instalację BRC, która jest w tym aucie już 4 lata, i chciałbym żeby nowe składaki chodziły tak jak 4-letnie BRC Nie wszystko jest w nim ok, począwszy od interfejsu oprogramowania (paskudny),ale nie można powiedzieć że to lipa.
A wracając do tematu, to nie daj się i wlew pod klapką rób, bo potem będziesz żałował
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum