Wysłany: Sob Gru 28, 2013 21:21 [R620Ti] Problem z iskrą
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam, mój problem polega na tym, że nie mogę odpalić silnika po remoncie, rozrząd jest złożony dobrze, paliwo dopływa, iskra jest, ale taka, że podczas kręcenia jest nieregularna tzn parę przeskoków, przerwa, przeskok, przerwa i parę przeskoków i tak w kółko, doradźcie coś bo skończyły mi się pomysły... kopułka nowa, świece wraz z przewodami też, cewka zakupiona nowa podłączona i efekt ten sam jak na starej... czujnik położenia ten co odbiera sygnały z koła zamachowego zmierzony miernikiem i mieści się w dobrych granicach...
Witam po raz drugi, nowy palec nowa kopułka, sprawdzane na dwóch seriach świec i dwóch seriach kabli zapłonowych nowa cewka i nie pali, przystąpiłem do sprawdzania układu paliwowego mimo że świece mokre, wykręcając przewód od tej listwy wtrysków wyleciało paliwo i sprawdzałem jak jest podawane na tym przewodzie od filtra paliwa i po załączeniu zapłonu parę sekund podaje oczywiście i później dopiero jak go kręcimy i podczas kręcenia podaje paliwo pulsacyjnie nie ciągle tylko wylatuje nagle spadek ciśnienia przez sekundę i znowu dobrze podaje, tak ma być czy coś jest nie tak? do tego coś przy kręceniu pstryka z okolic pod schowka jakiś przekaźnik? tak ma być? słyszałem że jest tu jakiś knock sensor który odłącza dopływ paliwa ale on by odłączył chyba całkowicie? proszę o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 28, 2013 21:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nowy blok kupiłem z wałem i tłokami identyczny jak miałem, rozrząd złożony dobrze iskra jest, świece mokre ale okazało się że pompa paliwa podaje pulsacyjnie paliwo jak się kręci rozrusznikiem, a nie chodziło mi o knock sensor tylko intertia switch jakoś tak tylko jakby on przyblokował to pompa by chyba wgl nie podawała?
Chyba wiem o co kaman Ci już koło zamachowe ze starego ale naszło na niego dobrze bez żadnych przeszkód bo wał przyszedł z tym blokiem ale są dwa rodzaje chyba kół zamachowych nie?
Mi też tym śmierdzi, ale czujnik pokazuje 1380 ohm, no i paliwo pompa podaje z przerwami a powinno ciągłym strumieniem jak się kręci go, i co tak pstryka pod schowkiem w środku auta podczas odpalania?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum