Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Jako iż w podforum dotyczącym kupna rovera niestety trzeba wklejać linki z ogłoszeniami itp. a ja chcę najpierw zaczerpnąć informacji to temat założyłem tutaj-w razie potrzeby przeniesienia prośba do administracji o w/w czynność.
Dodam że temat "chcę kupić roverka 75" przeczytałem
Teraz sedno -Planuję zakupić rovera 75 z silnikiem 2,0 lub 2,5 KV6 i mam kilka pytań.
1.Gdzie znajduje się tabliczka znamionowa, Vin itp. przy tych silnikach
2.Czy pas przedni jest koloru czarnego fabrycznie czy powinien być w kolorze nadwozia?
3.Jakiej firmy są lampy przednie-niektóre marki mają swoich podwykonawców jak hella, magnetti Marelli itp.-rovera nie miałem więc pytam
4.Na niektórych aukcjach roverki mają czarne progi ale większość w kolorze nadwozia-co to oznacza?
5.Samochód koniecznie niestety musi być z LPG z racji tego że dużo jeżdżę-tu pytanie ile spalają oba silniki przy normalnej jeździe powiedzmy do 3 tys obrotów po mieście(LPG)?
6.Jak sprawdzić czy V6 chodzi prawidłowo i nie jest zakatowana ?
i
7.Czy 75 była w ocynku i jak się ma w niej blacha
Dzięki z góry za odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość gdyż wolę wiedzieć gdzie szukać "niezgodności" przy zakupie
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 09, 2014 11:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam.
Jako iż w podforum dotyczącym kupna rovera niestety trzeba wklejać linki z ogłoszeniami itp. a ja chcę najpierw zaczerpnąć informacji to temat założyłem tutaj-w razie potrzeby przeniesienia prośba do administracji o w/w czynność.
Dodam że temat "chcę kupić roverka 75" przeczytałem
Teraz sedno -Planuję zakupić rovera 75 z silnikiem 2,0 lub 2,5 KV6 i mam kilka pytań.
1.Gdzie znajduje się tabliczka znamionowa, Vin itp. przy tych silnikach
2.Czy pas przedni jest koloru czarnego fabrycznie czy powinien być w kolorze nadwozia?
3.Jakiej firmy są lampy przednie-niektóre marki mają swoich podwykonawców jak hella, magnetti Marelli itp.-rovera nie miałem więc pytam
4.Na niektórych aukcjach roverki mają czarne progi ale większość w kolorze nadwozia-co to oznacza?
5.Samochód koniecznie niestety musi być z LPG z racji tego że dużo jeżdżę-tu pytanie ile spalają oba silniki przy normalnej jeździe powiedzmy do 3 tys obrotów po mieście(LPG)?
6.Jak sprawdzić czy V6 chodzi prawidłowo i nie jest zakatowana ?
i
7.Czy 75 była w ocynku i jak się ma w niej blacha
Dzięki z góry za odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość gdyż wolę wiedzieć gdzie szukać "niezgodności" przy zakupie
pozdrawiam
1 VIN w lewym dolnym rogu szyby
2 zawsze czarny
3 hella
4 nic to nie oznacza
5 silnik 2.0 bp (7-8 trasa 12- w górę) jazda miejska przy skrzyni automat (z gazem 20-30% więcej)
6 jak wszystkie inne motory przy zakupie
7 jeśli nie była bita lub uszkodzona nie ma prawa być rdzy
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
1.Gdzie znajduje się tabliczka znamionowa, Vin itp. przy tych silnikach
od strony kierowcy na słupku jak otworzysz drzwi i na lewym kielichu jak otworzysz maskę. Można też sprawdzić w zegarach, w miejscu przebiegu
-mario- napisał/a:
3.Jakiej firmy są lampy przednie-niektóre marki mają swoich podwykonawców jak hella, magnetti Marelli itp.-rovera nie miałem więc pytam
Valeo
-mario- napisał/a:
4.Na niektórych aukcjach roverki mają czarne progi ale
większość w kolorze nadwozia-co to oznacza?
jeżeli samochód jest z roku 2002 (ewentualnie jak z vinu wynika rok modelowy 2002) to progi i nakładki zderzaków są w kolorze nadwozia
-mario- napisał/a:
Samochód koniecznie niestety musi być z LPG z racji tego że dużo jeżdżę-tu pytanie ile spalają oba silniki przy normalnej jeździe powiedzmy do 3 tys obrotów po mieście(LPG)?
jest taki temat poszukaj
mó 2.5 w automacie spala sporo 12 w trasie jak jadę jak muł do 90km/h. na autostradzie do 160, to przekraczam 16. W mieście to 18.
moja dziewczyna jak jeździ, to 13.5-14.5 wychodzi miasto-trasa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Co do spalania sam posiadam 2,0 w gazie trasa 12 litrów do 120, do 160-170 14 litrow, miasto 14-15 litrów, oczywiście wszystko mowa o LPG skrzynia manualna bo w automacie pewnie będzie ciut więcej.
Resztę odpowiedzi już chyba masz powyżęj
I proponuję w manualnej bo masz więcej frajdy i nieco mniejsze spalanie, ale to moje odczucia
Na 100% manual.Żona prawko zdała więc jazda automatem tu odpada .kurde dość dużo pali koledze jak na 2,0 w mieście.Znajomy ma to w benzynie i mowi że max 10,5-11l pb a lubi deptać.Tych 15l lpg chciałbym nie przekroczyć bo jednak głównie po mieście mykam.Koledze e46 2,0 pali 9,5 po mieście..
Co do reszty to dzięki wielkie za odpowiedzi Miejmy nadzieje że uda mi się trafić na dobry egzemplarz
E46 nie ma 6 cylindrów wiec pali mniej ale nasze V6 tez potrafia mało palić pod warunkiem ze nauczysz sie nim jeździc oszczędnie, bo jak masz noge ciężką to chlipią paliwko aż miło.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Gdzie trzeba to noga ciężka ale ogólnie kulam jak pół emeryt:-P
[ Dodano: Pon Sty 13, 2014 19:06 ]
Panowie takie pytanie jako iż się naczytałem o awariach silniczków vis a zamierzam nabyć V6 itp.Czy silnik V6 z uszkodzonym vis'ami daje taki dźwięk :
Film zaczerpnięty z youtube..
https://www.youtube.com/watch?v=uwX3az9SLoM
A może ma ktoś nagrane jak powinien prawidłowo działać v6 na biegu jałowym.
Może się wam to śmieszne wydać ale nie słyszałem nigdy jak działa taki silnik a nie chce wtopić
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Sty 14, 2014 17:37
Z tą rdzą to do końca bym sie nie zgodził (ale tto tylko moje zdanie). Jak byłem posiadaczem roverka to musiałem w jednym miejscu robić, dokładnie to próg z prawej strony, tylne mocowanie lewarka. Kilka osób miało to samo. Wczoraj szedłem osiedlem i stała jedna 75 z ciekawości przygladnołem się progowi i co ..... rudy zatakował w tym samym miejscu co u mnie. Moze to przypadek ale u kilku osób (chyba raczej nie). Wszystkie chyba nie są bite w jednym miejscu.
Jak byłem posiadaczem roverka to musiałem w jednym miejscu robić, dokładnie to próg z prawej strony, tylne mocowanie lewarka.
Nie wiem jakie masz mocowanie ale najwidoczniej nie posiadasz gum ochronnych które są w 4 miejscach po to aby lewarek nie uszkodził progu czy też warstwy lakieru w przeciwnym razie zawsze w tych miejscach pojawi się rdza
\__ wersja na lewą stronę drogi UK nawet na szkłach był kod UK
w Polsce :
__/ wersja oświetla prawe pobocze i znaki
Po za tym kolesia musiałem odpalać swoim autem akumulator z cinquaczento chyba miał. Zawieszenie totalna rozsypka pukanie to nic napier... z prawej strony. Ściągało auto w prawą ok 15% !! drżenie kierownicy już przy 30 km/h. Uszkodzony czujnik temp. Przepalona żarówka. Paląca się kontrolka od poduszki pow. i wiele innych ...
a i najważniejsze jak ruszyliśmy szyba zaparowała wiec nawiew na maxa i zapach PŁYNU CHŁODNICZEGO !!
Miał ktoś ponoć dziś ze śląska oglądać współczuje jak kupił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum