chce obniżyć swoje autko, żeby tez lepiej się prowadziło i wyglądało.
Zastanawiam się nad zakupem sprężyn lub zawieszenia gwintowanego.
Wiadomo, że sprężyny są tańsze, ale to nie jest oto samo co gwint.
Natomiast z tego co rozmawiałem z różnymi ludźmi gwint mało wytrzymuje.
Brak osłon przeciwkurzowych. Auto bym eksploatował cały rok na gwincie i bardzo rzadko na torze.
Jeżeli chodzi o spręzyny są różni producenci i ceny wahają się od 350-1000zł
producenci:
-jamex
-vogtland
-mts
- apex
- sparco
- h&r
i chyba coś jeszcze
Co byście polecali ?
co lepiej wybrać?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 15, 2014 22:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak masz dobry gwint to potrzyma ja mam KW i o tyle dobrze ze wklady mozna regenerowac ja juz to uczynilem niestety cena trochu boli
[ Dodano: Czw Sty 16, 2014 14:28 ]
Tylko ostrzegam gwint mega twardy, chyba ze zakupisz KW v2 z regulacja ale wtedy za duzo nie posadzisz bo musi miec ugiecie na miekkim
Dolacze sie do tematu a jakie springi sa w miare nie za twarde (beton jam gwint) na ktorych jest w miare komfortowo ? Myslalem o -40mm z MTS Co sadzicie ?
_________________ Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
Dolacze sie do tematu a jakie springi sa w miare nie za twarde (beton jam gwint) na ktorych jest w miare komfortowo ? Myslalem o -40mm z MTS Co sadzicie ?
Niema, że chce to i to. Albo komfort albo gleba fajne prowadzenie. Musisz wybrać.
Harry, a może lepiej poszukać używanego zawiasu od ZR Tam masz już krótsze sprężyny no i inny skok amora co daje jednak sporo.
Tylko ostrzegam gwint mega twardy, chyba ze zakupisz KW v2 z regulacja ale wtedy za duzo nie posadzisz bo musi miec ugiecie na miekkim
Brednia.
Dobry gwint masz zazwyczaj z dobieranymi sprężynami które mogą być niewiele twardsze od serii a może być totalny beton. Zależy co się dobierze.
Gwint nie jest synonimem twardego zawieszenia.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Chlopie jak masz osadzony samochod nisko to amor nie bedzie pracowal (wciskal) sie na tyle co seria musi byc twardy zeby nie walic po odbojach... ja mam mocno skrecony gwint przez co skok jest minimalny dlatego beton, jak podkrece wyzej to bardziej pracuje poniewaz ma wieksza swobode, posiadasz gwint? bo pisanie to co sie gdzies przeczytalo mija sie z zeczywistoscia.
Gleba bedzie twarda i tyle, jak gwint bedzie rozkrecony no to nie bedzie az taki beton ale chyba nie po to zaklada sie gwint zeby obnizyc 10mm od serii...
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Czw Sty 16, 2014 20:44
a ja ma sprezyny -40 w mg i tez twardo ale chyba to na tym polega im nizej to twardo znajomy znajomego miał w fiacie coupe tak skrecone ze jak wpadł w dziure to szybe wybiło
Niema, że chce to i to. Albo komfort albo gleba fajne prowadzenie. Musisz wybrać.
Harry, a może lepiej poszukać używanego zawiasu od ZR Tam masz już krótsze sprężyny no i inny skok amora co daje jednak sporo.
tylko znajdź amor do mg i spręzyny jak wszystkie katalogi najczyściej podają, że
200,25izr maja to samo zawieszenie
To że amortyzator jest ściśnięty nie oznacza że będzie twardo. Jeśli masz skręcony zawias tak że dobija to sorry, na coś takiego nigdy się nie nastawiałem bo zawieszenie wtedy kompletnie nieprawidłowo pracuje.
Jak bardzo chcecie to przyjeżdżajcie na zlot letni, każdy kupuje 0,5l i wybierzemy kto ma najtwardszy zawias Ten co ma najtwardszy zgarnia pulę
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum