Forum Klubu ROVERki.pl :: [freelander] Wymiana przekładni oplowskiej na landroverową
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[freelander] Wymiana przekładni oplowskiej na landroverową
Autor Wiadomość
krokodylek 




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 45
Skąd: Mazury zachodnie



Wysłany: Pon Sty 27, 2014 20:51   [freelander] Wymiana przekładni oplowskiej na landroverową
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Cześć!
Przymierzam się do wymiany maglownicy w moim freelanderze-przekładce, ponieważ ta od opla stuka i trochę strach jeździć.

Chcę zamontować regenerowaną europejską lub taką przerabianą z angielskiej.

Ponieważ posiadam starą angielską bardziej skłaniam się ku tej przerabianej - np. taką jaką na Allegro sprzedaje firma MotoRosteX
Jednak mam jeszcze pewne opory. Znalazłem wątek w którym kolega SyntaX chwali je sobie. To już coś, ale byłbym rad usłyszeć coś więcej o niej, przede wszystkim nie mogę sobie wyobrazić jak to jest przerobione. Czy one są jakoś cięte i spawane? Czy to nie jest niebezpieczne?
Bardzo proszę o szerszy opis od posiadaczy takowych przekładni.

Druga sprawa to pytanie czy ktoś z Was zmieniał już oplowską na oryginalną, jeśli tak to jak wygląda sprawa frezów w kolumnie, a dokładnie czy są one mocno zniszczone tym wbijaniem ich w kwadrat, np. tak że trzeba wymieniać też tą część kolumny?

No i ostatnia kwestia dosyć laicka: czy drążki kierownicze też trzeba wymienić? Czy one pozostają, niezależnie od tego czy maglownica była oplowska czy oryginalna.

Proszę o wypowiadanie się bo temat chyba dosyć ciekawy :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 27, 2014 20:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Sty 27, 2014 21:07   

Obecnie różnica w cenie jest tak nie duża że brał bym oryginał używkę.
W przypadku tych "przerabianych" sprawa wyglądała tak że oni tego nie spawali a wykonywali odlew i obrabiali na cyfrowej tokarce - wiem byłem widziałem jak to jest robione.

Deska na 200% do zdjęcia - Trzeba zmienić kolumnę kierowniczą.
Trzeba też poprawić pukiel maglownicy w ścianie grodziowej bo będzie pod innym kątem.
Można rozwiercić obecny i zastosować przepust uszczelniający by nie wiało.
 
 
krokodylek 




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 45
Skąd: Mazury zachodnie



Wysłany: Sob Lut 01, 2014 14:10   

Dzwoniłem do MotoRostex i powiedzieli że te maglownice tną i spawają, jednakże spawy są sprawdzane poprzez prześwietlanie. Odlewana jest tylko "czołówka" (cokolwiek to znaczy).

Chyba rzeczywiście poszukam europejskiej używki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Padł reduktor przekładni kątowej
bulletxl Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 6 Pon Cze 14, 2010 07:16
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Łożyska w przekładni kątowej - jakie?
Jaki typ łożysk do przekładni katowej
seth621 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 5 Pią Lip 24, 2009 22:36
seth621



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink