Witam wszystkich na FORUM Jestem Daro i jestem tutaj nowy
Jestem szczęśliwym nabywcą samochodu marki MG które już dosyć dawno chodziło mi po głowie a z racji wypadku (nie z mojej winy) nadarzyła się okazja do wymiany na coś większego i wygodniejszego (poprzednio VW Golf 4 2.3 V5)
MG już za czasów szkolnych bardzo mi się podobało zwłaszcza wykończenie w środku A po przejażdżce MG ZR 160 z kolegą po prostu się zakochałem
Ze względu na wiek ( i stan cywilny ) musiałem kupić jednak coś większego i wybór padł na MG ZT 190.
Pierwsze wrażenia po zakupie bardzo pozytywne. Dobrze wyciszony, Fotele trzymają wyśmienicie, klimatronik działa perfekcyjnie, Ale samochód nie jest bez usterek niestety, podczas hamowania można odczuć lekkie drgania więc już zamówiony nowy zestaw tarcz TRW wraz z klockami. Następnie uszczelka na dwururce wydmuchana więc też już leci kurierem. Mam problem z mechanizmem do otwierania i zamykania tzn drzwi się zamkną na pilota ale otworzyć już muszę kluczykiem. ale to nic kiedyś do tego zajrzę. Na koniec najbardziej denerwująca usterka. Problem z VIS.
Brzęczy pod maską to wszystko jak pudełko z Tic Tac-ami i auto ma kopa dopiero powyżej 4000 obr. Mam nadzieję że szybko wrócę do Polski i wrzucę jakieś ładne fotki
w dobrych pieniążkach ale ma dużo bolączek Nie tylko mechanicznych. Maskę trzeba będzie pomalować, lotkę na klapie. Ale jak się do niego wsadzi trochę serduszka to będzie wdzięczny samochodzik. Na dzień dzisiejszy chcę zrobić tak żeby na sezon wiosenny latał bez zarzutów.
dj_darco, na jakich felgach stoi twój MG?? Ponieważ wyglądają na 17", a z tego co czytałem, to nie da się założyć do MG ZT 190 felg 17 bez piłowania zacisku, ponieważ tarcze są rozmiaru 325 i zacisk jest na tyle duży, że 18 to obowiązek. Ostatnio spotkałem 2 MG ZT 190 które z tyłu miały tarcze coś koło 285 wentylowaną
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tak to 17'' firmy Ronal Pasują do Roverka bezproblemowo bez szlifowania ale między zacisk a felgę nawet zapałki nie wciśniesz. Z tyłu mam zwykłe tarcze nie wentylowane. Nie wiem od czego to zależy może od rocznika ?? ja mam 2002
dj_darco, na jakich felgach stoi twój MG?? Ponieważ wyglądają na 17", a z tego co czytałem, to nie da się założyć do MG ZT 190 felg 17 bez piłowania zacisku, ponieważ tarcze są rozmiaru 325 i zacisk jest na tyle duży, że 18 to obowiązek. Ostatnio spotkałem 2 MG ZT 190 które z tyłu miały tarcze coś koło 285 wentylowaną
uszczelka na wydechu wymieniona
Teraz słychać że tłumik pracuje jak należy
Jutro dojdą tarcze i klocki i będą podstawowe rzeczy zrobione
Teraz trzeba będzie znaleźć mechanizm do otwierania zamka drzwi lewy przód będę miał ewentualnego dawcę silniczka do VIS-a. Diagnoza wykazała BALANCE ale do POWER też zerknę czy nie jest zalany olejem.
[ Dodano: Wto Sty 21, 2014 00:00 ]
przeglądałem internet i znalazłem taką oto symulację
Opinię proszę
Felgi BBS LM
VISy tymczasowo naprawione silniczki zapożyczone z zamka tylnej klapy od BMW i od mechanizmu zamka drzwi od rovera 200 W visach trzeba będzie wyrzucić płytki i wstawić nowe ale tymczasowo ścieżki są naprawione. Mam Pytanie odnośnie oleju ile mój silniczek konsumuje go przy ciężkiej nodze bo zrobiłem OK 800 km i widzę spory spadek
[ Dodano: Nie Lut 23, 2014 18:27 ]
Prezent od żony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum