Wysłany: Czw Sty 16, 2014 18:01 MG ZT 2.5 V6 wszystko co wiecie.
hej, aktualnie posiadam Roverka 220SD i jestem z niego bardzo zadowolony, jednak brakuje mi w nim przestrzeni. Myślałem o zakupie 75tki, ale o wiele, wiele bardziej podoba mi się ZT
Przeszukałem forum, ale nt. MG ZT jest znikoma ilość informacji. Chciałbym się dowiedzieć głównie co psuje się w tych silnikach? Jak jest z dostępnością części ? Wyczytałem na forum, że z LPG nie ma problemów, ale jak to tak na prawdę jest ?
Silnik 2.5 z 75tki to taki sam jak ZT ? Jeśli tak, to czy aby na pewno części będą pasować ? Jakie występują w tym modelu najczęstsze problemy ? Co powinienem wiedzieć przed zakupem tego auta? Do 75 znalazłem cały tutorial, ale czy on również tyczy się ZT ?
Z góry dziękuję za każdą konkretną odpowiedź.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 16, 2014 18:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
R75 i MG ZT, to jedno i to samo
różnica jest tylko w mocy 2.5 w R ma 177, a MG 190 i podobno nie ma wówczas ASR, tak coś mi obiło się oczy. Oczywiście ASR nie był w standardzie w R, a W MG podobno nie występowało w ogóle. Podkreślam, podobno, bo nie jestem pewien, po prostu raz tak przeczytałem
[ Dodano: Czw Sty 16, 2014 18:49 ]
część można kupować zamiennie cz rover czy MG, wszystko to samo
[ Dodano: Czw Sty 16, 2014 18:51 ]
mama poprawa, tarcze z tyłu i z przodu w MG są inne. z Przodu mają 325 a z tyłu 285 i są wentylowane. W R z przodu są 285, a z tyłu nie ma wentla. Dodatkowo Amortyzatory są w MG twardsze i niższą mają sprężynę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzięki za odpowiedź rafalmis1. Widzę, że ciężko się czegokolwiek dowiedzieć o ZT. A może wie ktoś jak to jest z jego cenami ? za 12-13Tyś można kupić rocznik 2003. Dlaczego takie ceny? Dlatego, że mało tych aut?
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Sty 19, 2014 01:52
Wydaje się, że ceny są dlatego zaniżone że ludzie niechętnie kupują tą markę, bo żyją z myślą, że nie wiadomo skąd takie auta są i w ogóle co to jest i że części drogie itp. itd
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Sty 19, 2014 12:21
Zwróć uwagę na:
czy nie ma walniętego układu chłodniczego - uszczelka pod głowicą HGF;
układ hydrauliczny sprzęgła - słyszałem że lubią być awaryjne w tych modelach i ogólnie całe sprzęgło;
termostat;
sprawdź w jakim ogólnie jest stanie zawieszenie;
i pewnie parę rzeczy jeszcze jest, bardziej obeznani koledzy dopowiedzą
Przepraszam, że się podłączę do pytania. Przy okazji witam wszystkich serdecznie (nie znalazłem działu do przywitania się - przepraszam).
Chciałbym zapytać czy ktoś może wie dlaczego MG ZT są w tych samych cenach co R75? Dlatego, że "nie wiadomo co to jest"?
Bo to praktycznie to samo? Do tego tak jak piszesz marka jeszcze mniej znana niż Rover, aż dziwne że handlarzom chce się bawić w handlowanie tymi autami.
Witam nie będę już nowego tematu zakładał tylko spytam króciutko zna ktoś te auto lub tego handlarza bo chciałbym wkrótce zostać posiadaczem takiego mg zt-t poniżej wklejam link
http://otomoto.pl/mg-zt-1...-C30351413.html
chodzi mi głównie dziwnie mały przebieg
i gdzie mógłbym ewentualnie sprwdzić jego historie po numerze VIN ?
z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam
Maciej
a zdajesz sobie sprawę, że to auto wygląda na zaniedbane? zwłaszcza ślady na lewej stronie auta i przedni zderzak (wydaje mi się że czegoś mu brakuje) świadczą że nie był on oszczędzany Kolor fajny, ok. Ale generalnie jakoś brak mi przekonania ale co ja tam wiem ja kupiłem złoma
mama poprawa, tarcze z tyłu i z przodu w MG są inne. z Przodu mają 325 a z tyłu 285 i są wentylowane. W R z przodu są 285, a z tyłu nie ma wentla. Dodatkowo Amortyzatory są w MG twardsze i niższą mają sprężynę
Jest mały z tym problem. Pytałem dziś po sklepach moto z częsciami i oni mają tylko 285 mm tarcze. Na Allegro też znalazłem tylko jeden komplet tarcz do ZT z takim rozmiarem. Czy ogólnie są problemy z częsciami odróżniającymi MG od Rovera?
PS. Maciej1302, oglądałeś ten samochód na żywo? Sam miałem jechać go oglądać, ale mam 300 km w jedną stronę i wziąłem na wstrzymanie.
Może nie w każdym motoryzacyjnym są dostępne tarcze do zt 190, ale jak poszukasz to znajdziesz. Ostatnio pisałem do gościa który wystawia klocki na allegro w sprawie tarcz - ma 220/ szt TRW, kolega który pracuje w motoryzacyjnym tez ma dostępne i nawet na tył
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum