Wysłany: Pon Lis 04, 2013 17:58 [R75] Montaż tłumika przelotowego po usunięciu kata
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam.
Pytanie kieruję do osób które w swoim CDT/CDTi usunęły katalizator. Montowaliście w jego miejsce tłumik przelotowy/wyciszający? Jak Wasz R zaczął pracować po wycięciu kata?
Dodam że u siebie od razu po zabiegu dostrzegłem gwizdanie turbo na zimnym silniku, już od niskich obrotów, a na jałowym biegu wydech ma wyraźnie bardziej basową pracę.
Na początku tego nie odczuwałem ale w tej chwili jazda powyżej 100km/h zrobiła się bardziej uciążliwa, w aucie jest wyraźnie głośniej.
Jakie macie doświadczenia z tą materią?
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lut 19, 2014 20:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 04, 2013 17:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja zamontowałem strumienice zamiast tłumika przelotowego , zero dodatkowych efektów dźwiękowych, tylko lepsza kultura pracy i mniejsze spalanie, ogólne 100% zadowolenia. moze ci turbina nawala. jak cos to mam dobrą turbo na stanie puszcze po groszach.
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Tłumik już Kupiłem, może jutro uda się zamontować bo w niedzielę trasa 200km w jedną stronę. Turbo sprawne, mechanik mi mówił że może gwizdać po zabiegu zamontuję to dam znać o efektach.
Tłumik już Kupiłem, może jutro uda się zamontować bo w niedzielę trasa 200km w jedną stronę. Turbo sprawne, mechanik mi mówił że może gwizdać po zabiegu zamontuję to dam znać o efektach.
A jak byś napisał MatiNitro, o tych efektach to by było super
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
damiwr, względem rurki ~55mm, którą początkowo wstawiłem zamiast katalizatora jest lepiej. Na wolnych obrotach RRRrrr już tak basowo nie wali z wydechu. Podczas jazdy jest głośniej niż z katalizatorem. Ale ciszej niż z rurą.
Z wad zabiegu wywalenia kata uważam szybszy rozpad tłumika końcowego Chyba go różnica temperatur i wilgoć wykończyła bo zaczyna płaty gubić.
damiwr, właśnie widziałem tą pogadankę o tłumikach Nie chcę basowego walenia w RRRrrr. Będę mechanika cisnął, żeby mi ten tłumik od Vectry C zamontował jak rafalmis1 zrobił. Albo założenie innego tłumika przelotowego też mi przeszło przez myśl Na razie to nie jeżdżę szybko żeby nie buczało mi bardzo
Będę mechanika cisnął, żeby mi ten tłumik od Vectry C zamontował jak rafalmis1
ja założyłem tłumik firmy Ferroz i to jest od Hondy Accord, od Vektry C ktoś inny zakładał i tak jak w jego przypadku i tak w moim mamy silnik benzynowy więc nie wiem jak to się będzie miało do diesla
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja założyłem tłumik firmy Ferroz i to jest od Hondy Accord, od Vektry C ktoś inny zakładał i tak jak w jego przypadku i tak w moim mamy silnik benzynowy więc nie wiem jak to się będzie miało do diesla
inny
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
damiwr, z ciekawości patrzyłem i ASMETa można dostać do 200zł, to w porównaniu do Bosala czy Walkera to spora różnica. Byłbym w stanie zaryzykować montaż
damiwr, z ciekawości patrzyłem i ASMETa można dostać do 200zł, to w porównaniu do Bosala czy Walkera to spora różnica. Byłbym w stanie zaryzykować montaż
wiem tylko może ktoś już montował i wie że nie zmienia to nic w tej kwestii
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum