Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam. mam problem z ładowaniem. otoż padł mi akumulator, popodłączeniu miernika na zgaszonym silniku wynosiło 12.43v lecz po odpaleniu 12.01/02. do alternatora mam podłączony tylko jeden gruby kabel pod B+, obok jest drugi kabel z nakretka duzo cieńszy i nie jest on podłączony. gdzie go podłączyć? mogę zrobic zdjęcie jesli ktos wie co i jak. szukałem i nie znalazłem nic co by mi pomogło. nie moge znaleść B- na nim a zapewne tam go trzeba podłączyc. rover 214i 8v
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 15:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie zdziwiło mnie to ze kontrolka nie gaśnie gdyż sie nie swieciła, kupiłem niedawno, krew mnie zalewa bo wymieniłem oleje, filtry, skrzynie, zrobiłem ponad 1000 km i padła uszczelka pod głowica + uszczelniacze zaworowe, do tego pasuje zmienić pierścienie:( a alternator mam taki http://allegro.pl/alterna...3655145741.html i pod D+ idzie kabel i jest podłączony a B+ jest nie podłączone ale rzecz w tym iz B+ ten bolec na ktory sie kabel przykręca jest ułamany
Wysłany: Czw Mar 06, 2014 19:18 kabelki alternatora w komorze silnika
Witam szukam informacji jak są poprowadzone przewody alternatora w komorze silnika. Moja dziewczyna sprawiła sobie Roverka a mi przypadł zaszczyt dbania o wszystko (te kobiety). Mam problem z alternatorem, pali się lampka ładowania, na akumulatorze tylko 12.4 V przy włączonym silniku. Sprawdzałem przewody w kostce przy alternatorze i tam mam zonk bo jeden gruby przymocowany śrubą a dwa są w kostce z czego jeden kończy się po 10 cm w izolacji. Awaria nastąpiła podczas dłuższego stania na parkingu. Może ktoś pomoże?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum