Zamknięty przez: szoso Wto Sty 20, 2015 20:02
Grega Rover 400 Turbo
Autor
Wiadomość
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:35
greg-si napisał/a: Nie trzeba zdejmować kolektora, mierzyć, oddawać do wróżki by stwierdzić że nie jest on najlepszym rozwiązaniem.
merytorycznie
greg-si napisał/a: A jeśli nawet jest dobrym to nie umiesz tego uzasadnić.
póki co to chciałbym dostać konkretne uzasadnienie dlaczego jest zły
greg-si napisał/a: Hmm odległość na każdym cylindrze inna. Myślisz że to dobre rozwiązanie w wygenerowaniu jak największej mocy?
Idealny byłby równoodległościowy, jednak nie tylko to ma wpływ
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:49
Markzo napisał/a: póki co to chciałbym dostać konkretne uzasadnienie dlaczego jest zły
Nikt tego nie napisał. Jesteś pierwszą osobą w tym temacie.
Sam już podałeś kilka powodów dlaczego nie jest dobry.
Dla mnie z jednego powodu nie jest zły. Jest krótki.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:57
greg-si napisał/a: Nikt tego nie napisał. Jesteś pierwszą osobą w tym temacie.
Ja? raczej Ty i Dobryziom.
Widzę, że ciężko o jakieś konkrety, jeśli uda mi się od prowadzącego wydębić program to może uda się zrobić symulację przepływu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:01
Markzo napisał/a: Ja? raczej Ty i Dobryziom.
Pokaż gdzie
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:28
greg-si napisał/a: Nie trzeba zdejmować kolektora, mierzyć, oddawać do wróżki by stwierdzić że nie jest on najlepszym rozwiązaniem
hm?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:58
Nie mam pytań
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Matexx
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Gru 2009 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy Rover 800
Wysłany: Sob Lis 09, 2013 17:00
A ja myślę że nie trzeba wymieniać kolektora,
ciekawy jestem ile mi wyjdzie bez zmiany kolektora i okien wydechowych, chcę jak najwięcej bez zakucia, licze na 300 ale pewnie tyle nie nadmucham.
lecz na tym widać
http://www.youtube.com/watch?v=ALOQCFOjMzM
niezły spaw i dobra rzeźba silnika, inny kolektor, To czasem nie jest głowica z seri M ?polerował kanały wydechowe i ciekawy czy powiększał. widać zakuł silnik.
ale tutaj jest artykuł o 820 gdzie siedzi normalny kolektor i ma ponad 300km
http://rovervitesse.com/i...ze/1Feature.jpg
czyli da sie:P
Ostatnio zmieniony przez Matexx Sob Lis 09, 2013 17:27, w całości zmieniany 1 raz
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Sob Lis 09, 2013 17:25
Wszystko zależy ile nadmuchasz i czym nadmuchasz.
Zwróć uwagę na to co w tej 800'ce zostało zrobione. Kucizna, obróbka głowicy, 1b, strzał nitro 50km i wynik 322km.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Sob Lis 09, 2013 17:48
greg-si , Mam pytanie do ciebie odnośnie tej czerwonej wkładki górnego mocowania silnika gdzie ty to dorwałeś lub od czego dobrałeś
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
tuners
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 1277 Skąd: Kraków MG ZR
Wysłany: Sob Lis 09, 2013 23:33
Remi po kolorze to poliuretan na 90% z olkusza niedługo się tam wybieram ze wszystkimi gumami zawieszenia (dorabiają na kształt oryginalny)za koszt sporo niższy niż powerflex
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Nie Lis 10, 2013 01:25
tuners , Wiem ze jest PU Pytałem skąd to dorwał bo nigdzie nie widziałem tych poduszek dostępnych
Masz namiary na Olkusz
[ Dodano : Nie Lis 10, 2013 01:25 ]
To oni http://poliuretan.olkusz.pl/
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Nie Lis 10, 2013 10:32
Tak to oni.
Poducha górna i dolna jest takich samych wymiarów i dobrali mi ją/zrobili po podaniu im wymiarów.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Wojtek88
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 451 Skąd: Warszawa Rover 400
Wysłany: Nie Lis 10, 2013 13:08
greg-si napisał/a: Wszystko zależy ile nadmuchasz i czym nadmuchasz.
Zwróć uwagę na to co w tej 800'ce zostało zrobione. Kucizna, obróbka głowicy, 1b, strzał nitro 50km i wynik 322km.
oddajcie sobie głowicę na pomiar na flow-bench a tak w ogóle to kupcie barana, bo na żelwie to chvj nie wyniki ^^
_________________Roverlution
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:29
Samochód żyje, leży teraz prawie na ziemi i ora
Haczyk do holowania jakieś 7cm nad posadzką
Foty robione denkiem od Jabcoka
Działamy bo w niedzielę krzyczą że pojeżdżawka jest. Trzeba wymienić zawieszenie na normalne
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:43
gwincior, czy jakis kit?
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:44
gwincior był a teraz ani to ani to
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
pelson91
Pomógł: 36 razy Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2236 Skąd: Sochaczew Rover 75
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:50
teraz w ogóle nie ma zawiasu zaspawana permanentna gleba
_________________ Pozdrawiam,
pelson91
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 20:08
Fajnie to wygląda ale nie boisz się tym jechać ze w jakieś koleinie utkniesz
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 20:12
Remigiusz , bez przesady. Na tak niskim tyle przejechałem 15 metrów. Z podjazdu do garażu
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
bioly
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2012 Posty: 226 Skąd: Wierzawice Rover 400
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 21:03
Ladnie to wyglada