Wpadła mi kolejna wskazówka jak się załączy abs to nie chrupie wtedy chrupie tak na granicy, tuż przed załączeniem się absu , przynajmniej tak mi się wydaje
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 19, 2014 20:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jutro przetestuje już bo nie mogę za bardzo jeździć dziś
Ale z tego co pamiętam pierścienie były całe z tym, że na jednym chyba przegubie były ukruszone ze dwa zęby , nie całe tylko tak z 1/4 zęba się ukruszyła.
Nie mam pojęcia jak ma się sytuacja z tyłu bo chrobotało mi z przodu to nigdy nie przyglądałem się tyłowi, ale ogólnie tylne hamulce bardzo słabe na testach wyszły, nie mógł ich zblokować. Nie świeci mi się kontrolka ABS'u nigdy tylko przy zapłonie ale po chwili gaśnie .
Samo wyjęcie bezpiecznika wystarczy ? czy odpiąć tą dużą wtyczkę z pompy absu ?:P
Niestety odpięcie ABS'u nie pomogło . Spróbuje zdjąć osłony tarcz jakoś niedługo i zobaczę czy może to coś pomoże
[ Dodano: Sob Maj 03, 2014 15:22 ]
Niestety zdjęcie osłony tarczy nie usunęło problemu chrobotania nie mam pomysłów już , ale spróbuje w najbliższym czasie przejechać się na zbieżność .
[ Dodano: Nie Sie 17, 2014 11:33 ]
Wymieniłem lewą pół oś całą (używka z przegubami) i problem chrobotania znikł Po wyjęciu starej był ewidentny luz na przegubie wewnętrznym
Problem niestety dalej występuje. Po dziś dzień nie mam pojęcia co powoduje te zgrzyty
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum