ja mam też tak uszkodzony wskaźnik temperatury na zegarach. podczas testu idzie do ok 2mm przed połowę i kiedy ma ją przekroczyć opada i z powrotem wraca do połowy i opada na koniec testu. kupiłem licznik z angola przełożyłem sam wskaźnik(silnik) i działało 3 dni i znowu lipa. a i jeszcze jak po na zimnym silniku włączę zapłon to od razu startuje na ćwiartkę.
Jak potrzeba to mam europejskie liczniki do benzyny i diesla
Nie ma znaczenia czy europa czy anglik, czy diesel czy benzyna. Rozebrać i tak trzeba i przełożyć eeprom, żeby uniknąć błędu ERR na TRIP1. Trzeba jednak pamiętać, że zegary mogą się różnić budową PCB.
domel101 napisał/a:
kupiłem licznik z angola przełożyłem sam wskaźnik(silnik) i działało 3 dni i znowu lipa
Sam to robiłeś, czy ktoś na zlecenie przekładał element?
Zastanawiam się jaki jest wspólny mianownik dla benzyny i diesla.
Skoro wymieniłeś element i działał przez 3 dni, to coś go zabiło.
Albo same zegary mają jeszcze jakieś uszkodzenie, albo coś podłączone do nich?
Może problem jest po stronie wentylatora/puszki sterującej?
Sygnał z czujnika temperatury cieczy idzie do ECU (diesel/bena) ale dalej na puszkę wentylatora oraz panelu klimy.
Przypadek wspomnianego przeze mnie kolegi Maryba dotyczy wersji CDTi (2005 polift), w którym na pewno uszkodzony jest pierwszy bieg wentylatora.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
wentylator kupiłem nowy z angli 3 lata temu, temp na kompie diagnostycznym pokazuje dobrze a wskaźnik przekładałem z kolegą elektrykiem bo nie miałem ssawki do cyny aby te 3 bolce odłączyć od płyty licznika.
Kupiłeś go z przewodami i puchą? Pytam, bo czasami trzeba było robić jakieś kombinacje i zamieniać przewody, albo wykorzystywać starą puszkę i płytkę... nie pamiętam czy nie chodziło o to, że od beny do diesla wentylator... w każdym razie zrobiłeś plug and play wentylator hulał, a wskaźnik leżał?
Potem zrobiłeś wymianę silnika i działało 3 dni, aż znowu padł?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
mój stary went. był 3 bieg. a nowy jest 2 i był montowany z nową puszką która była razem z nim, ale to nie ma znaczenia bo dwa dni po kupnie zauważyłem te jaja z tym wskaźnikiem
[ Dodano: Czw Kwi 03, 2014 19:22 ] MaReK, a mam takie z innej beczki zerknij na temat wysprzęglika britpart tam mam też problem na który mógłbyś się wypowiedzieć, bardzo proszę
[ Dodano: Czw Kwi 03, 2014 19:24 ]
a jakby ktoś chciał to powinienem mieć starą elektrykę tzn. puszkę wraz z płytką silnika wentylatora, który ma 3 biegi a i wymienione są szczotki na nowe. jedna kosztowała 15zł a jest ich 4
To jak to jest? Wartosc w diagnozie komputerowej (pkt.7) pokazuje wartosci po przecinku? Np 00087 oznacza 87C czy 8,7C. Komputer pokazuje mi 00032 a po 20min jazdy 00079
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum