Panowie jak to teraz jest z tym wysprzeglikiem firmy bripart wkładają tam dalej firmy ap ? bo doszły mnie słuchy że teraz to nie wiadomo co tam siedzi w środku.....
[ Dodano: Czw Gru 19, 2013 20:45 ]
nikt nic nie wie co teraz siedzi w bripartach są tam dalej oznaczenia AP
ubtwa mi płyn ze zbiorniczka i zacząłem szukać wycieku i znalazłem na łączeniu pompka-wysprzęglik z tym, że ta plastikowa złączka od wysprzęglika ocierała o element skrzyni i troszkę się wytarła i tamtędy puszcza. szukałem wysprzęglika na allegro i po złączce(kolor+wygląd) wygląda na to, że mam britparta, wg. papierów do poprzedniego właściciela i mojego przebiegu to zrobione ma ok 50tyśkm i puszcza tylko przez tę "przecierkę", a dało by tą złączkę jakoś zreanimować aby nie puszczała. sprzęgło działa idealnie tylko muszę kontrolować stan płynu.
[ Dodano: Czw Kwi 03, 2014 15:24 ]
a czy jakbym wyciął tą oryginalną uszkodzoną złączkę i zastosował coś takiego http://allegro.pl/zlaczka...4078681312.html
zda to egzamin, i jeszcze jedno czy wiecie może jakie ciśnienie panuje u nas w układzie sprzęgła Rover 2.0 V6
[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 12:44 ]
a czy to żółte złącze jest ściągalne z węża od wysprzęglika, bo na tablica.pl znalazłem w archiwum, że ktoś ze St. Szczecińskiego miał do sprzedania samo złącze bo zmontował wszystko na starym a nowe sprzedawał. Jak tak, to jestem uratowany.
Nie widziałem w ofercie samych złącz, ale kto wie - potrzeba matką ...
Wiem natomiast, że jak masz w ręku jedną i drugą stronę, to możesz zarobić przewód w zakładzie, który zajmuje się obróbką przewodów wysokiego ciśnienia i nie tylko. Jak robiłem kiedyś pompę od BMW do siebie, to właśnie zmieniałem tę końcówkę od strony pompki sprzęgła, ponieważ do przewodu dostał się jakiś syf i było mocno niedrożne. Było to robione na gorąco, ale nie pamiętam kosztów. Na pewno działało z końcówką na wysprzęgliku.
W każdym razie jak będziesz chciał zrobić przelotkę na zasadzie tego co pokazałeś wyżej, to na pewno musisz zniszczyć końcówkę z jednej i drugiej strony. I co potem ? Przy padzie wysprzęglika będziesz zmieniał pompę, czy psuł przewód żeby dopasować do siebie?
Jak to się stało, że to się uszkodziło?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
W każdym razie jak będziesz chciał zrobić przelotkę na zasadzie tego co pokazałeś wyżej, to na pewno musisz zniszczyć końcówkę z jednej i drugiej strony. I co potem ? Przy padzie wysprzęglika będziesz zmieniał pompę, czy psuł przewód żeby dopasować do siebie?
Powiedz mi proszę czy taka złączka dałaby radę, bo jak tak to super, a jak padnie wysprzęglik lub pompka to kupię też tą nową pompkę a nie plastikową
MaReK napisał/a:
Jak to się stało, że to się uszkodziło?
przewód lata sobie luźno i ocierał się o skrzynie i zrobiło się kuku
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 17:00
Ja miałem wyciek przy odpowietrzniku układu. Kapało mi na łączeniu tego odpowietrznika z rurką, tam Gdzie klucz 13 się zakłada. W grę wchodziła wymiana wyprzęglika, albo jakaś naprawa. Też chciałem założyć taką złączkę co na końcu miała by jakiś zaworek, do odpowietrzania.
Ale póki co uszczelniłem poksyliną, jakiś czas działa, płynu nie ubywa jak wcześniej.
Ty też możesz pobawić się poksyliną
no dzięki, popróbuje się pobawić. powycieram i nałożę poksyliny. Tylko obawiam się cały czas aby ciśnienie jakie się wytwarza podczas wciskania pedału nie rozwaliło mi tej złączki póki co, no chyba, że tam nie ma jakiegoś dużego ciśnienia, bo jak jest do 10 atmosfer to jak się rozsypie już na dobre, nawet po uszczelnieniu to daję tą złączkę
[ Dodano: Sob Kwi 05, 2014 21:01 ]
podaję link do archiwum tablica.pl http://tablica.pl/oferta/...D5-ID3kqIj.html
jak da się tą złączkę ściągnąć bez uszkodzenia przewodu od wysprzęglika to chętnie kupię
W moim Roverku 75 też obluzował mi się odpowietrznik. Pomógł tylko metal w płynie. Technicoll UM938.30 lub inny. Teraz wszystko już jest OK żadnych wycieków.
dla zaciekawionych wrzucam fotkę przetartej mojej złączki
a tak z innej beczki to chętnie kupię taką złączkę z 10 cm przewodem od wysprzęglika, bo mam zamiar swoją wyciąć i zamontować kupioną na wężu na duże ciśnienie i opaski, a jak to padnie to wymienię wysprzęglik
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
dzwoniłem, ale dorabiają tylko końcówki do pompek. ale już zbieram materiały na naprawę. wytnę z kawałkiem wężyka tą uszkodzoną złączkę i jak dostanę przesyłkę os STERYDA(dzięki za materiał)z używaną złączką z wężykiem to połączę poprzez tulejkę i pozaciskam opaskami. tulejka oczywiście będzie wytoczona i idealnie dopasowana i zrobiona z mosiądzu z tym, że będzie ta zrobiona, że jak się ją włoży to ściągnięcie będzie bardzo trudne bo będzie miała takie "frezy" aby się nie ześlizgnęłą.
[ Dodano: Czw Kwi 10, 2014 16:33 ]
Admin jak może to proszę o dodanie POMÓGŁ dla
Boncky, sknerko, sTERYD bo ja nie mogę a naprawdę pomogli mi w ogarnięciu tematu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum