Witam dorwałem się do oryginalnej mapy z mojego roverka 200 SDI ze starej kości ale interesuje mnie jak zmodyfikować nasze mapy bo z tego co widzę w tym aucie jest program pisany na 8 bitach i ciężko jest wychwycić najpotrzebniejsze mapy do tuningu do tego zadanie jest bardzo utrudnione w porównaniu do np. map grupy VAG gdzie są one tak popularne ze wystarczy pliki dll do winolsa dograć i wszystkie (prawie) mapki nam winols pokaże jak na dłoni. Niestety w mapach z r200 tak nie jest trzeba każdą mape ręcznie szukać i do tego wartości sa totalnie nie logiczne dlatego mam pytanie czy ktos z was to robił kiedyś i umie mi pomoc i drugie pytanie czy ktoś ma zmodyfikowana już mapke żeby mi mogł podesłać bo ja mam ale w aucie i nie mam czytnika epromu żeby to zgrać i porównać chociażby. Pozdrawiam!!
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 00:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Maj 24, 2014 22:40
Remigiusz napisał/a:
Mapki z forum się jednak tylko minimalnie podniesione
Z forum w sensie te stare z 2011 roku od Raptile co shamowane na 133KM i 288Nm? (nazwy plikow 1037355984-mod3-hamowany.BIN i 1037355985-mod3-hamowany.BIN) 3 lata na nich auto jezdzi i jest dobrze, ale jesli cos moze byc lepiej to moze warto te bialoruskie sprobowac?
xtek, Tam wiekszy wplyw ma druga kosc 85 bo jest wazniejsza zmiana w nich
[ Dodano: Sob Maj 24, 2014 23:44 ]
Ja sie jeszcze z tymi mapami pobawie ale uwazam ze wiekszy wplyw maja wartosci na kosciach 85 ktore podnosza napiecie pompy Przez co wiecej dawkuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum